مراحل خشکشویی پرده در خشکشویی ها متفاوت است؟

0

مراحل خشکشویی پرده در خشکشویی ها متفاوت است؟ در دنیای کنونی با ورود تکنولوژی و گسترش فناوری افراد همیشه در تلاش هستند، همیشه وقت برای بسیاری از کارها کم می آورند. لباس شستن و مواردی از این قبیل نیز از این قضیه مستثنی نیست. به همین دلیل وجود خشکشویی آنلاین امری ضروری است که بتوان به سرعت به ثبت سفارش پرداخت. افراد برای اینکه اعتماد کنند و البسه و پرده خود را به خشکشویی بسپارند، نیاز است از مراحل خشکشویی پرده باخبر شوند.

مراحل خشکشویی پرده در خشکشویی ها متفاوت است؟

به گزارش مجله اینترنتی دکوکده : برخی پرده ها به دلیل اینکه از جنس خاصی هستند این امکان وجود ندارد که در به خانه به شستشوی آنها پرداخت. برخی دیگر به دلیل حجم بالا داخل ماشین لباسشویی جای نمی گیرند. در این زمان بهترین حرکت، استفاده از خشکشویی های آنلاین است.

در ادامه به این مسئله می پردازیم که آیا در تمام خشکشویی ها شستشوی پرده به یک صورت است؟ اگر در انتخاب خشکشویی تردید دارید، این گفتار در پی آن است شما را از تردید دربیاورد؛ پس با ما همراه باشید.

مراحل خشکشویی پرده به چه صورت است؟

همیشه برای استفاده از خشکشویی های محلی باید پرده را خودتان از میله بیرون آورده و تحویل فروشگاه دهید. در خشکشویی های آنلاین شما این امکان را دارید که از خود متصدیان خشکشویی بخواهید در محل حاضر شوند و پرده را از میله جدا کرده و به بهترین شکل بسته بندی کنند.

بعد از این مرحله کار شستشو در خشکشویی طی مراحل خاصی انجام می شود که در زیر آن ها را برای شما بازگو می کنیم.

تفکیک پرده ها

در خشکشویی های محلی به دلیل کمبود فضا، دستگاه های کمی وجود دارند. این مسئله سبب می شود که بعضی پرده ها با توجه به جنسی که دارند، تفکیک نشوند. اما  در خشکشویی های آنلاین سفارشات از قبل مشخص شده است بنابر این جداسازی آن ها راحت تر است؛

متصدیان بعد از تحویل گرفتن پرده، شروع به تفکیک آن ها بر اساس جنس و رنگ می کنند. در اکثر خشکشویی ها مراحل مشترک است؛ اما چیزی که اهمیت دارد نوع و کیفیت کار است. زمانی که شما پرده خود را به یک خشکشویی با تجربه می سپارید آرامش بیشتری در رابطه با  مراحل خشکشویی پرده خواهید داشت.

تفکیک پرده ها در خشکشویی های معتبر به این صورت است که پرده های توری، مخمل، ساتن و حریر هر یک به صورت جداگانه شسته می شوند.

مرحله دیگر که اهمیت بالایی دارد تفکیک رنگ است. خشکشویی ها برای استفاده از محلول به رنگ پارچه نیز توجه بسیاری می کنند. این محلول ها در خشکشویی های معتبر از جنس بهتری برخوردار هستند و آسیبی به جنس و رنگ پرده نمی زنند.

لکه گیری

لکه ها در مراحل خشکشویی پرده قبل از شست و شو از بین می روند. زمانی که لکه ها کم باشند، با شستشو از بین می روند و احتیاجی به لکه بر نیست.اما زمانی که لکه ها زیاد باشند، یا از نوع مقاوم باشند، حتما قبل از شستشو متصدیان شروع به لکه گیری آن ها  می کنند. اگر نگران از بین نرفتن لکه های پرده خود هستید، حتما قبل از تحویل، مکان لکه را به خشکشویی متذکر شوید.

خشک کردن پرده به چه صورت خواهد بود؟

زمانی که پرده ها شسته شدند لازم است که در لباسشویی های صنعتی آبگیری شوند. این مرحله بسیار اهمیت دارد؛ چراکه اگر این مرحله توسط ماشین های بی کیفیت صورت گیرد، صدمات جبران ناپذیری به پرده ها وارد خواهد شد.  زمانی که پرده توسط خشک کن های نامناسب خشک شود دچار چروک هایی می شود که به راحتی باز نمی شوند.

مراحل خشکشویی پرده بنا به جنس آن متفاوت است. اگر چندین جنس مختلف را با یک روش خشکشویی کنند پرده ها آسیب می بینند. در ادامه به خشکشوی چند نوع پرده می پردازیم.

شستشوی پرده زبرا

پرده های زبرا از حساسیت بالایی برخوردار هستند. جنس این پرده ها محکم است و به سختی باز و بسته می شوند. در این شرایط بهترین عملکرد چیست؟ خشکشویی های آنلاین و حرفه ای این امکان را دارند که با مراجعه به منزل شما، پرده ها را به صورت بخارشوی تمیز کنند.

زمانی که موقعیت کافی برای سپردن پرده به خشکشویی را دارید، با مراجعه به خشکشویی آنلاین، متصدیان پرده را خودشان از محل نصب شده باز می کنند و به خشکشویی می برند. شستن این نوع پرده احتیاج به میزهای بزرگ و لوازم خاصی دارد که در منزل این امکانات وجود ندارد. بنابر این این کار را حتما به خشکشویی ها واگذار کنید.

پرده مخمل قابل شستشو است؟

پرده مخمل به دلیل جنس خاصی که دارد سخت شسته می شود. بسیاری از دارندگان این نوع پرده از سپردن پرده های خود به خشکشویی بیم دارند. مراحل خشکشویی پرده مخمل در خشکشویی های آنلاین به بهترین نحو صورت می گیرند.

در مرحله ابتدایی خشکشویی پرده مخمل متصدیان شروع به بررسی جنس و رنگ پارچه می کنند. پس از تفکیک درست پرده مخمل زمان بررسی لکه ها و مشکلات پرده فرا می رسد. پرده مخمل به دلیل حساسیت بالایی که دارد خشکشویی ها از محلول های خاص و حساس استفاده می کنند. این کار سبب می شود که کوچکترین آسیبی به پرده زده نشود. در ادامه شستشوی پرده با بیشترین دقت انجام می شود.

پرده ها از جنس های مختلفی تشکیل می شوند و هریک نیاز به توجه خاص خود را دارند. خشکشویی توسط آب انجام نمی شود و عامل شوینده البسه و منسوجات موادی شیمیایی هستند که به جنس پرده آسیب نمی زنند.

کلام آخر

خشکشویی پرده یکی از کارهایی است که کمک فراوانی به آسان کردن زندگی افراد کرده است. این ماشین های لباسشویی عظیم با ظرافت تمام مراحل خشکشویی پرده را طی می کنند. برای انجام بهتر این فرآیند بهتر است از کسانی کمک بگیرید که در این راه حرفه ای هستند.

واش لین یکی از خشکشویی های آنلاین تهران است که در کار خود حرفی برای گفتن دارد. شما در یک اپلیکیشن پرده های خود را به واش لین می سپارید و مانند روز اول تحویل خواهید گرفت. یکی از ویژگی های فوق العاده واش لین، در این است که پرده های شما را بهتر از روز اول تحویل می دهد.

ثبت سفارش در خشکشویی اینترنتی واش لین

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد