مدارک ثبت شرکت در انگلیس چیست؟

0

مدارک ثبت شرکت در انگلیس چیست؟ همه سرمایه داران رویای ورود به عرصه تجارت جهانی را در سر می پرورانند. برای دست یابی به این رویا باید در در محیط اقتصادی پویا و قوی حضور داشت. کشورهای صنعتی جهان بستر مناسبی برای فعالیت اقتصادی بین المللی هستند که یکی از بهترین این کشورها انگلستان است.

مدارک ثبت شرکت در انگلیس چیست؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : انگلیس رتبه چهارم را از لحاظ اقتصادی در جهان به خود اختصاص داده است و این خود زمینه مناسب برای رشد کسب و کار را فراهم می آورد. باید بدانید که کشور انگلستان یکی از آسان ترین روش ها را برای ثبت شرکت در نظر گرفته است. این موضوع برای افرادی که می خواهند در کشور خارجی با اقتصاد قوی سرمایه گذاری کنند حائز اهمیت است.

بسیاری از سرمایه گذاران برای دست یابی به اهداف خود، انگلیس را برای تاسیس شرکت و یا ثبت نمایندگی شرکت خود انتخاب می کنند. انتخاب این شرکت به عنوان پایگاه اقتصادی به دلایل بسیاری صورت می گیرد که در ادامه با چگونگی و مدارک ثبت شرکت در انگلیس آشنا خواهیم شد.

مدارک ثبت شرکت در انگلیس مربوط به موسسان

ثبت شرکت در کشور انگلستان با وجود فقط یک نفر سرمایه گذار و هزینه های ثبتی ارزان قابل انجام است. در ابتدای مراحل ثبت شرکت در انگلستان، مدارک اولیه ضروری برای سرمایه گذاران و موسسین شرکت را بررسی می کنیم.

  • گذرنامه معتبر اسکن شده اعم از یک نفر یا چند نفر سرمایه گذار؛
  • سند ازدواج افراد در صورتی که متاهل باشند؛
  • در صورت نبود گذرنامه، شناسنامه افراد باید ترجمه رسمی و ارائه شود؛
  • گواهی عدم سوء پیشینه افراد؛
  • ترجمه رسمی اوراق دولتی به نام فرد از جمله قبوض آب و برق و غیره و اسکن آن؛
  • تهیه طرح توجیهی تجاری؛
  • فیش افتتاح حساب بانکی نزد یکی از بانک های انگلستان؛
  • مدرک تادیه مبلغ اولیه سرمایه در حساب بانکی؛
  • سوابق شغلی و فعالیت افراد سرمایه گذار؛
  • گواهی تمکن مالی سرمایه گذاران در کشور خود؛
  • ارائه آدرس معتبر پستی؛
  • تکمیل و امضای تقاضانامه ثبت شرکت؛
  • تکمیل و امضای اساسنامه شرکت؛
  • تهیه مهر شرکت؛
  • فیش پرداخت هزینه های ثبت شرکت؛
  • وکالتنامه در صورتی که سرمایه گذار برای انجام مراحل ثبت حضور نداشته باشد.

مدارک ثبت شرکت در انگلیس را که در بالا به آنها اشاره شد برای شروع امور ثبتی نیاز دارید. اگر سوالی در مورد آنها برایتان پیش آمده است از مشاوران ما در مجموعه ثبت فردا کمک بگیرید.

مدارک ثبتی مربوط به نوع فعالیت شرکت

مدارکی که برای ثبت شرکت می بایست قبل از اقدام به آن رسیدگی و مورد توجه قرار دهیم به شرح زیر است.

طرح توجیهی تجاری

طرح توجیهی تجاری برای شرکت الزامی است. این طرح شامل توضیحاتی در مورد نوع فعالیت و چگونگی اجرای آن و همچنین ارزیابی میزان سرمایه و سود حاصل از آن خواهد بود. یکی از موارد مهم در زمینه تکمیل مدارک ثبت شرکت در انگلیس تهیه این طرح است.

موضوع فعالیتی که شرکت ها قصد اجرای آن را دارند امکان دارد در عرصه تجاری پر تکرار باشد یا برای اولین بار اجرا شود. این موضوع به خلاقیت و بازار تجاری که سرمایه گذاران در نظر دارند، بستگی دارد.

موضوع طرح تجاری هر چه که باشد باید منافع دولت انگلستان را تامین کند. طرح باید از لحاظ سود آوری یا کار آفرینی مثبت باشد و نظر کارشناسان را در این زمینه جلب کند. همچنین باید منافاتی با قوانین دولت انگلستان نداشته باشد که مجوز فعالیت را اخذ کند.

سرمایه شرکت

سرمایه اولیه ای که برای شرکت نیاز است باید تماما توسط سرمایه گذاران تامین شود. این موضوع برای ورود پول به این کشور بسیار حائز اهمیت است. سرمایه گذاران برای اثبات برخورداری از دارایی لازم باید مدارک دارایی و حساب بانکی در کشور خود را ارائه دهند که قطعا باید ارزش بالایی داشته باشد.

همچنین سرمایه گذاران باید حسابی در یکی از بانک های کشور انگلستان افتتاح کنند. مبلغ واریز شده به حساب سرمایه گذاران میزان تمکن مالی آنان را نشان خواهد داد. استعلام و دریافت فیش تادیه مبلغ از بانک مربوط به حساب سرمایه گذار جز مدارک ثبت شرکت در انگلیس است.

مواردی از جمله نوع شرکتی که سرمایه گذاران می خواهند به ثبت برسانند در این امر دخیل است. شرکت های قابل ثبت در کشور انگلستان به دسته های شرکت با مسئولیت محدود، سهامی و شعبه تقسیم می شوند. به طور متوسط سرمایه اولیه برای تاسیس شرکت در این کشور ۵۰ هزار پوند خواهد بود. این مبلغ در کمترین حالت در صورت ثبت شرکت با مسئولیت محدود ۲۵ هزار پوند است.

تاریخچه کسب و کار ارائه شده

همانطور که گفته شد کسب و کاری که در کشور انگلستان ثبت می شود امکان دارد نو ظهور بوده یا کسب و کار شناخته شده ای باشد.

در صورتی که فعالیت، سابقه ای نداشته باشد میزان موفقیت آن در عرصه تجارت مورد بررسی قرار خواهد گرفت و سرمایه گذاران باید به خوبی از آن دفاع کنند.

در صورتی که سرمایه گذاران از قبل به موضوع شرکت اشتغال داشته باشند یا فعالیت توسط شرکت های دیگر انجام شده باشد، باید تاریخچه آن را در مدارک ثبت شرکت در انگلیس ارائه کنند. آن ها باید مدارکی دال بر سوابق کسب و کار و اینکه تا کنون چه پیشرفت ها و سود آوری هایی را برای سرمایه گذاران و جامعه فراهم آورده اند، بررسی کرده و نظر کارشناسان اداره ثبت انگلستان را جلب کنند.

در آخر

با خواندن مطالب فوق از مدارک لازم ثبت شرکت در انگلیس اطلاع پیدا کردیم. حال با توجه به مدارک فوق باید بررسی کنید آیا شرایط لازم برای ثبت شرکت در این کشور را دارید یا خیر؟

جالب این که در کشور انگلستان امکان انجام کلیه مراحل ثبت و همچنین فعالیت شرکت بدون حضور فرد سرمایه گذار وجود دارد. این موضوع نقش مشاوران و وکلا در عرصه ثبت شرکت در کشور انگلستان را پر رنگ تر می کند.

ما در سایت ثبت فردا سعی داریم اطلاعات جامعی از چگونگی مراحل و مدارک ثبت شرکت در انگلیس را برای شما بازگو کنیم و در تصمیمات مهم تجاری و ثبتی شما را یاری رسانیم.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد