با ریز هزینه ثبت شرکت در انگلیس آشنا شوید!

0

با ریز هزینه ثبت شرکت در انگلیس آشنا شوید! اشخاصی که مایل به ثبت شرکت یا کسب و کار خود در کشور های خارجی از جمله انگلیس هستند باید از هزینه های آن آگاهی پیدا کنند و اطلاعات لازم را در این زمینه به دست آورند. لازم به ذکر است که هزینه ثبت شرکت در انگلیس با توجه به نوع آن متفاوت است.

با ریز هزینه ثبت شرکت در انگلیس آشنا شوید!

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در هر مرحله از ثبت باید هزینه ای را پرداخت کنید. جالب است بدانید که هزینه ثبت شرکت در انگلیس بسیار پایین بوده و اقتصاد پایدار این کشور سرمایه گذاران بسیاری را ترغیب به فعالیت در این کشور می کند.

در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی مفید و کاربردی را در رابطه با هزینه های ثبت شرکت در اختیارتان قرار دهیم. برای آگاهی از ریز هزینه ثبت شرکت در انگلیس از مشاورین موسسه ثبت فردا راهنمایی بگیرید و از خدمات آن ها از قبیل ثبت شرکت خارجی بهره مند شوید.

دانستنی هایی در رابطه با هزینه ثبت شرکت در انگلیس

همانطور که بیان کردیم هزینه ثبت شرکت در انگلیس پایین است. یکی از علل هجوم سرمایه گذاران برای فعالیت در این کشور، میزان مالیات پایین در انگلیس، در حدود ۲۳ درصد است.

بازار قوی و شناخته شده این کشور و اقتصاد پایدار آن کارآفرینان و صاحبین شرکت ها را ترغیب کرده که شرکت خود را در انگلیس به ثبت برسانند.

مقدار هزینه ثبت شرکت در انگلیس بر اساس نوع فعالیت یا شرکت متفاوت است. به همین علت با توجه به نوع شرکت باید اطلاعات مالی مربوط به آن را داشته باشید.

اطلاع دقیق از مبلغ مورد نیاز با توجه به متغیر بودن بازار ارز در اختیار نیست اما برای اشخاص خارجی که قصد ثبت شرکت در این کشور را دارند، این هزینه در حدود ۵ هزار پوند می باشد.

لازم به ذکر است که تنها با ثبت شرکت خارجی در این کشور قادر به دریافت اقامت انگلیس نخواهید بود زیرا باید یک برنامه تجاری قوی و سرمایه مورد نیاز را داشته باشید.

هزینه های جانبی ثبت شرکت خارجی

با توجه به نوع شرکتی که قصد دارید آن را ثبت کنید، هزینه های مربوط به آن متغیر است. برای اینکه از هزینه به طور دقیق اطلاع کسب کنید، با مشاورین سایت ثبت فردا تماس بگیرید.

ثبت شرکت ها دارای تعرفه های گوناگونی هستند که بستگی به نوع شرکت دارد. موسسات، تعاونی ها، شرکت های سهامی خاص و عام، شرکت با مسئولیت محدود، شرکت های تضامنی و ترکیبی از شرکت های سهامی و غیر سهامی از انواع شرکت ها هستند که هرکدام هزینه مربوط به خود را دارند. از جمله این هزینه ها به شرح زیر است.

  •     هزینه ثبت شرکت و استعلام آن؛
  •     هزینه تنظیم اساسنامه و اوراق ثبتی شرکت؛
  •     هزینه آگهی ثبت شرکت؛
  •     هزینه مورد نیاز برای پلمپ دفاتر فعالیت؛
  •     هزینه تشکیل پرونده در اداره مالیات؛
  •     هزینه حق الوکاله.

به عنوان مثال هزینه شرکت با سهامی عام در انگلیس بسیار زیاد است. لازم به ذکر است که هر مقدار سرمایه شما افزایش یابد، هزینه ثبت شرکت در انگلیس نیز افزایش می یابد. در ادامه مطلب به برخی از این هزینه ها اشاره می کنیم.

هزینه مورد نیاز برای استعلام و ثبت شرکت

هزینه مورد نیاز برای ثبت شرکت در انگلیس و استعلام آن بستگی به تعداد افراد حاضر در هیئت مدیره، تعداد شرکا، روزنامه کثیر الانتشار، حجم موضوع  نوشته شده در اساسنامه شرکت و انتخاب نام شرکت دارد. فیش پرداختی این هزینه ها را باید به همراه مدارک مورد نیاز به اداره ثبت شرکت ارسال کنید.

تنظیم اساسنامه و هزینه های مربوطه

برای ثبت شرکت خارجی باید فرم های مربوط به اساسنامه، اوراق شرکت و صورت جلسه مربوط به آن توسط اعضای موسسه و وکیل دادگستری تعیین شود. تنظیم این اساسنامه با توجه به نوع شرکت و نام آن دارای هزینه هایی است که باید پرداخت شود.

هزینه آگهی ثبت شرکت

با توجه به نوع شرکت هزینه های مختلفی برای درج آگهی پرداخت می شود. هزینه درج آگهی در روزنامه های کثیر الانتشار و رسمی با توجه به میزان سرمایه، تعداد شرکا و متن درخواستی متفاوت است. این آگهی در دو مرحله انجام می پذیرد که در هر مرحله باید هزینه جداگانه ای پرداخت شود.

پلمپ دفاتر تجاری

دفتر تجاری، همان دفترکل و روزنامه است که هنگام محاسبه مالیات، ملاک سرمایه کسب شده شرکت به طور سالانه است. پس از پرداخت هزینه ثبت شرکت در انگلیس، متقاضی باید هزینه مربوط به پلمپ دفاتر تجاری را نیز بپردازد.

هزینه تشکیل پرونده در اداره مالیات

با توجه به میزان سرمایه ای که برای ثبت شرکت خارجی خود در انگلیس دارید، باید مقداری از آن را که توسط دولت این کشور تعیین می شود، به حساب اداره مالیات و دارایی واریز کنید. پس از واریز کد اقتصادی دریافتی را باید به همراه مدارک ثبت شرکت، ارسال کنید.

نکته مهمی که وجود دارد این است که برای ثبت شرکت نیاز به حضور در کشور انگلیس را ندارید. قادر هستید این کار را به یک وکیل ماهر و رسمی دادگستری بسپارید. انتخاب وکیل هزینه هایی دارد که باید پرداخت نمایید.

کلام آخر

برای اینکه در دنیا شناخته شوید و حوزه فعالیت شما گسترش یابد، ثبت شرکت خود در کشورهای خارجی گزینه  مناسبی است. به منظور این کار، باید مدارک مورد نیاز را فراهم کنید و مراحل آن را طی کنید. لازم به ذکر است که هر مرحله هزینه مربوط به خود را دارد.

هزینه ثبت شرکت در انگلیس با توجه به انواع شرکت و سرمایه شما متفاوت است. در این مقاله سعی کردیم تا اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم تا قادر به تخمین سرمایه اولیه مورد نیاز شوید.

جالب است بدانید که شما قادر هستید شرکت ایرانی خود را در انگلیس به ثبت برسانید اما باید مدارکی دال بر اینکه کسب و کار شما در ایران فعالیت مستمر داشته ارائه کرده و به دولت انگلیس ثابت کنید که از پس هزینه های مربوطه بر می آیید.

اگر در رابطه با ریز هزینه های مربوط به ثبت شرکت خارجی، انتخاب نام شرکت، ثبت شرکت در مناطق آزاد، مسائل حقوقی و مالی مربوطه سوالاتی داشتید، با شماره تلفن موجود در سایت ثبت فردا تماس بگیرید و پاسخ های مربوطه را دریافت کنید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد