پاسخ سوالات متداول ثبت شرکت در انگلیس

0

پاسخ سوالات متداول ثبت شرکت در انگلیس : تمامی کسانی که در رسیدن به اهداف خود موفق عمل کرده اند؛ پیش از آغاز تمامی جوانب کار خود را سنجیده اند. بنابراین جهت موفقیت در ثبت شرکت در انگلیس و انجام یک سرمایه گذاری پرسود نیز لازم است که همه چیز را در این مورد بدانید و اگر سوالی ذهن شما را به خود مشغول می کند؛ در پی یافتن پاسخ آن باشید.

پاسخ سوالات متداول ثبت شرکت در انگلیس

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : سوالات متداول ثبت شرکت در انگلیس شامل تمامی پرسش های پرتکرار در این خصوص به همراه پاسخ های جامع و کامل است که کارشناسان سایت ثبت فردا اقدام به جمع آوری آن ها کرده اند.

سوالات متداول ثبت شرکت در انگلیس به همراه پاسخ

صاحبان سرمایه به این دلیل کشور انگلیس را جهت کشور مقصد اهداف تجاری خود انتخاب می کنند که از پیشرفت اقتصاد در این کشور اطمینان دارند و از میزان ارزشی که ثبت شرکت در این کشور، به کسب و کار آن ها خواهد داد، مطلع هستند. با این حال حتما نیاز است که پیش از انجام هر اقدام خاصی، در مورد تمامی نکات آن اطلاعات کسب کنید.

هزینه ثبت شرکت در انگلیس چقدر است؟

بسته به اینکه چه نوع از ثبت شرکت انتخاب شود، هزینه ها متفاوت خواهند بود. کشور انگلیس جهت سرمایه گذاری افراد خارجی سه راه را پیشنهاد کرده است. راه اول برای آن دسته از دانشجویانی است که تحصیل خود را در این کشور به پایان رسانده اند و هم اکنون قصد حضور در بازار کار را دارند. این دسته از افراد با پرداخت پنجاه هزار پوند و ارائه یک طرح تجاری مناسب قادر به ثبت شرکت هستند.

برای آن دسته از افرادی که قصد دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت را دارند، نیز این امکان وجود دارد که با پرداخت ۲۰۰ هزار پوند، شرکت ثبت کرده و شرایط را جهت اخذ اقامت خود و همسر و فرزندان زیر هجده سال خود محیا کنند.

در بخش هزینه و سوالات متداول ثبت شرکت در انگلیس باید بدانید که اگر سرمایه بالایی حدود دو میلیون پوند در اختیار فرد باشد؛ قادر است به سرعت شرکت ثبت کند و اقامت و تابعیت کشور انگلستان را به دست بیاورد.

هزینه مربوط به ثبت شرکت چه زمانی باید به حساب شرکت واریز شود؟

سرمایه اولیه جهت ثبت شرکت در انگلیس باید حدود سه ماه پیش از ثبت در یک حساب بانکی مورد تایید کشور انگلستان واریز شود و مدارک مربوط به آن به همراه سایر مدارک ارائه شود.

اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در انگلیس چگونه انجام می شود؟

تعداد زیادی از سوالات متداول ثبت شرکت در انگلیس مربوط به اقامت است. متقاضیانی که اقدام به ثبت شرکت در انگلستان می کنند بلافاصله قادر به دریافت اقامت سه ساله هستند. پس از گذشت این سه سال تنها در صورتی اقامت تمدید خواهد شد که شرکت شما فعالیت ثمربخشی در کشور انگلستان داشته باشد. اگر این مسئله برای دولت محرز شود اقامت جهت یک دوره دو ساله دیگر نیز تمدید می شود.

از سال پنجم به بعد شما باید جهت دریافت اقامت دائمی اقدام کنید که نیاز به ارائه مدارک مختلفی همچون پاسپورت معتبر یا شناسنامه به همراه ترجمه، گواهی عدم سوء پیشینه کیفری، مدارک واریزی مالیات شرکت، اخذ نمره مناسب در آزمون آیلتس و سند ازدواج در صورت تاهل مورد نیاز است.

قوانین مالیاتی در مورد انگلیس چگونه است؟

میزان مالیات بر درآمد در این کشور حدود ۲۳ درصد است که این میزان به نسبت برخی از کشورهای اروپایی کمتر به نظر می رسد. یکی از هزینه های اصلی شرکت های ثبت شده، مالیات آن ها است. در برخی از کشورها حتی اگر فعالیتی نیز در شرکت انجام نشود شخصیت حقوقی موظف به پرداخت مالیات است.

خوشبختانه این قانون در انگلیس وجود ندارد و اگر شما هیچ فعالیت اقتصادی در شرکت خود انجام ندهید تا مدت سه سال نیازی به پرداخت مالیات نیست. البته در خصوص اخذ یا تمدید اقامت پرداخت به موقع مالیات بسیار حائز اهمیت است.

ثبت شرکت در انگلیس چقدر طول می کشد؟

با توجه به قوانین آزاد کسب و کار در این کشور سرعت ثبت شرکت نیز بسیار بالا است. حتی در برخی از موارد در عرض چند ساعت شما قادر به ثبت یک شرکت تجاری در این کشور هستید.

جهت ثبت شرکت در انگلیس به چند شریک نیاز است؟

شرکت های تجاری انواع مختلفی دارند اما از میان تمامی آن ها انواع با مسئولیت محدود در بین سرمایه گذاران خارجی بیشترین استقبال را دارد. در این نوع از ثبت شرکت در انگلیس، حتی با یک نفر نیز امکان ثبت شرکت وجود خواهد داشت و این شخص همزمان سمت مدیر و سهامدار را به عهده می گیرد و برای این شخص اجباری جهت حضور فیزیکی و اقامت در این کشور وجود ندارد.

آیا برای ثبت شرکت در انگلیس به طرح تجاری نیاز است؟

اشخاص حقیقی هنگام ثبت شرکت باید یک طرح تجاری یا business plan مناسب ارائه دهند. البته فرقی نمی کند که این طرح نوشته خودشان باشد یا آن را خریداری کرده باشند؛ مهم این است که این طرح آنقدر مفید باشد که مقامات دولت انگلستان را تحت تاثیر قرار دهد.

اخذ پاسپورت از این طریق چه مدت زمانی طول می کشد؟

دریافت پاسپورت انگلیسی از طریق ثبت شرکت یک پروسه بسیار زمانبر است و به سرعت اتفاق نخواهد افتاد ولی در بخش سوالات متداول ثبت شرکت در انگلیس بسیار مورد توجه است. اگر هدف شما از ثبت شرکت در این کشور اخذ تابعیت و پاسپورت انگلیسی است، باید حداقل ۶ سال فعالیت های تجاری و سودمند در انگلستان انجام دهید.

سخن پایانی

طبیعی است که سوالات متداول ثبت شرکت در انگلیس بیشتر در حوزه هزینه های مورد نیاز جهت ثبت، شرایط و اقدامات لازم، قوانین مختلف اقتصادی و اداری حاکم بر کشور انگلستان و البته شرایط مربوط به اخذ اقامت و تابعیت باشد. به طور خلاصه و به عنوان سخن پایانی باید بگوییم که حداقل با دویست هزار پوند و تنها یک سرمایه گذار و بدون نیاز به سکونت و اقامت، قادر به ثبت شرکت در کشور انگلستان خواهید بود.

در خصوص اقامت ابتدا شخص قادر است پس از ثبت شرکت برای اقامت سه ساله اقدام کند ولی تمدید مجدد و در نهایت دریافت پاسپورت و تابعیت، نیاز به فعالیت ثمربخش و اصولی در این کشور و البته پرداخت به موقع مالیات دارد. البته میزان مالیات در این کشور تقریبا کمتر از دیگر کشورها به نظر می رسد و اگر در مدت زمان سه ساله اولیه، شرکت فاقد فعالیت باشد هیچگونه مالیاتی به آن تعلق نخواهد گرفت. در ضمن دریافت پاسپورت نیز امری زمانبر محسوب می شود و حداقل شش سال باید جهت دریافت آن صبر کنید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد