صندلی اپن دسته دار مناسب چه فضایی است؟

0

صندلی اپن دسته دار مناسب چه فضایی است؟: صندلی اپن دسته دار امروزه یکی از پرفروش ترین صندلی ها است.

قابلیت های زیاد این نوع صندلی آن را در صدر انتخاب ها قرار داده است. این صندلی در سایزها، طرح ها و رنگ های گوناگون به بازار عرضه می شود.

صندلی اپن دسته دار مناسب چه فضایی است؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : اگر شما از آن دست افرادی هستید که به کاربرد و کیفیت اهمیت می دهید، پیشنهاد می کنیم شانس خرید صندلی اپن را از دست ندهید.

با خواندن این مقاله، پنجره ای جدید از کاربرد و ویژگی های این صندلی به رویتان گشوده خواهد شد. در ادامه با ما همراه باشید.

انواع گوناگون صندلی های اپن

به منظور انتخاب فضای مناسب برای صندلی اپن دسته دار بهتر است ابتدا با برخی از انواع گوناگون این نوع صندلی آشنا شویم.

صندلی های اپن به دلیل کاربرد متنوع، در ارتفاع های متفاوت ساخته می شوند؛ همین تفاوت ها در سایز، کاربرد آن ها را در فضاهای گوناگون مشخص می کند.

به طور کلی صندلی های اپن در انواع تاشو، دسته دار، بدون دسته، با تگیه گاه و بدون تکیه گاه به بازار عرضه می شوند. نوع دسته دار آن به دلیل زیبایی و کارایی بالاتر، فول آپشن به شمار می رود و مشتریان زیادی را به خود جلب می کند.

کاربرد صندلی اپن دسته دار در فضاهای گوناگون

این نوع صندلی که در نوع خود راحت ترین به شمار می رود، در فضاهای متفاوتی قابل استفاده است؛ چه در فضای داخلی خانه مثل آشپزخانه، پذیرایی واتاق ها و چه در فضای خارجی خانه مثل حیاط و بالکن، وجود چنین وسیله ای بسیار ضروری است.

صندلی اپن دسته دار در فضای داخلی خانه

دکوراسیون داخلی و چیدمان وسایل و مبلمان از به روزترین موضوعات مورد بحث بین خانواده هاست. هنگام خرید وسایل خانه، باید به دو مورد مهم توجه کنیم: پرکردن فضای داخلی خانه و همچنین ایجاد تقارن و هارمونی بین آنها.

اگر نگاهی به لیست اثاث هر خانه ای بیاندازیم، صندلی اپن یکی از اولویت هاست؛ چه در آشپزخانه و چه در بخش های دیگر، مثل پذیرایی و یا اتاق ها.

به دلیل استقبال زیاد از صندلی اپن دسته دار در آشپزخانه و پذیرایی، به نکاتی در این زمینه اشاره می کنیم..

در آشپزخانه

فضای کافی در برخی از آشپزخانه ها و مناسب بودن سایز کانتر یا جزیره ما را به سمت خرید یک صندلی فول آپشن سوق می دهد. کاربرد فوق العاده صندلی اپن در چنین فضایی غیر قابل انکار است.

نکته قابل توجه، در نظر گرفتن ارتفاع دسته های صندلی و ارتفاع کانتر است. دسته های صندلی باید کاملا زیر کانتر قرار گیرند.

دسته دار بودن صندلی اپن باعث می شود که فضای بیشتری را اشغال کند. بنابراین هنگام خرید به سایز صندلی و فضای قرارگیری آن توجه کنید.

در نظر گرفتن این نکته به شما در انتخاب تعداد آن کمک می کند. صندلی اپن دسته دار به دلیل راحتی بیشتر انتخاب مناسبی برای کودکان و سالمندان است چون در حفظ تعادل آنها نقش بسزایی دارد.

در پذیرایی

امروزه خلاقیت معماران و طراحان داخلی زبانزد خاص و عام است. فضای داخلی خانه بخصوص پذیرایی به گونه ای طراحی شده است که ناخودآگاه خلاقیت هر فردی را شکوفا می کند.

بهترین انتخاب برای پرکردن زوایا و گوشه وکنار پذیرایی، یک میز و چند صندلی اپن است. این چیدمان نه تنها دکوراسیون پذیرایی را زیباتر می کند، بلکه کاربردهای زیادی دارد؛ مثل استفاده از آن به عنوان میز ناهارخوری یا برگزاری دورهمی های کوچک و صمیمی.

صندلی اپن دسته دار در فضای خارجی خانه

کاربرد صندلی اپن به داخل خانه محدود نمی شود. سایزها و مدل های مختلف آن به ما این امکان را می دهد که از این وسیله کارآمد در فضای خارجی خانه مثل حیاط، گلخانه یا بالکن نیز استفاده کنیم.

امروزه حیاط های بزرگ و قدیمی جای خود را به بالکن ها داده اند. در زندگی شهری و آپارتمان نشینی، استفاده از هوای آزاد برای آسایش روح و روان ضروری است.

گذراندن لحظاتی هر چند کوتاه در بالکن به ما کمک می کند از استرس های روزانه کمی فاصله بگیریم. وجود یک صندلی راحت در بالکن آرامش شما را صد چندان می کند.

در بالکن

بالکن ها فضاهای مناسبی برای استراحت و استفاده از منظره اطراف هستند. دورهمی های خانوادگی و دوستانه خود را فقط با گذاشتن یک میز و تعدادی صندلی اپن در بالکن صمیمی تر کنید.

در نظر داشته باشید که تعداد صندلی اپن هم به سایز صندلی و هم به متراژ بالکن شما بستگی دارد. عرض این نوع صندلی تقریبا بین ۴۰ تا ۵۰ سانتیمتر است.

برای سهولت در استفاده از آن بهتر است بین هر صندلی تقریبا ۱۵ تا ۲۰ سانت فاصله باشد. بطور مثال در یک بالکن ۴۰ متری تقریبا ۵ الی ۶ صندلی اپن قرار می گیرد.

در حیاط

حیاط یعنی آرامش، تنفسی تازه و زندگی دوباره. اگر در این زندگی ماشینی آنقدر خوش شانس هستید که خانه ای حیاط دار داشته باشید، با استفاده از چند صندلی اپن دسته دار و یک میز، آرامش موجود در هوای تازه را چند برابر کنید.

با برگزاری دورهمی های خانوادگی و مهمانی ها در حیاط، دوستان و اقوام خود را نیز از موهبت هوای آزاد بهره مند کنید. اگر از صندلی های فول آپشن استفاده کنید، بطور قطع بیشتر لذت خواهید برد.

در نتیجه

در این مقاله سعی کردیم شما را با جزئیات صندلی اپن دسته دار آشنا کنیم. با علم به مزایا و کاربردهای فوق العاده این صندلی، پیشنهاد می کنیم شانس خرید آن را از دست ندهید.

تنوع بالای این نوع صندلی در سایت خوگر، تصمیم گیری و خرید آن را برای شما آسان می کند. فرصت را از دست ندهید و از مدرن ترین صندلی های اپن دیدن کنید.

این سایت با ارائه خدماتی چشمگیر شما را در امر خرید اینترنتی صندلی اپن یاری می رساند.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد