صندلی اپن خارجی چه تفاوتی با نمونه های داخلی دارد؟

0

صندلی اپن خارجی چه تفاوتی با نمونه های داخلی دارد؟: خرید صندلی اپن یا صندلی کانتر با بهترین کیفیت و جنس همواره یکی از مهم ترین دغدغه های افرادی است که در آشپزخانه خود اپن های زیبا و عریض دارند.

یکی از سوالاتی که برای کاربران پیش می آید؛ این است که صندلی اپن خارجی بخریم یا یک نمونه ایرانی آن را تهیه کنیم؟ وجه تمایز این صندلی ها با یکدیگر چیست؟

صندلی اپن خارجی چه تفاوتی با نمونه های داخلی دارد؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : از زمانی که دیوار آشپزخانه ها حذف شده است و جای خود را به اپن ها و کانتر های زیبا داده اند؛ خرید اینترنتی صندلی اپن بیشتر مرسوم شد.

مردم در خرید این صندلی ها با تنوع گسترده ای از مدل های خارجی و ایرانی روبه رو هستند که انتخاب را برای آن ها کمی دشوارتر می کند.

بین بسیاری از مردم این موضوع دهان به دهان می چرخد که اجناس خارجی نسبت به نمونه های داخلی کیفیت مطلوب تری دارند. صندلی های اپن خارجی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

اما این حرف تا چه اندازه ای درست است؟ ما قصد داریم که در این مقاله به این سوال پاسخ داده و بررسی کنیم که آیا صندلی های اپن یا کانتر خارجی از نمونه های داخلی بهتر هستند یا خیر؟

تفاوت های صندلی اپن خارجی و نمونه های ایرانی

برای بررسی تفاوت های موجود در صندلی های اپن خارجی و نمونه های داخلی باید آن ها را در حیطه فاکتور ها و عوامل مختلفی با یکدیگر مقایسه کرد.

بنابراین در ادامه براساس ویژگی های گوناگون این دو نوع صندلی را بررسی می کنیم که در نهایت با استفاده از این اطلاعات مدلی مناسب را تهیه کنید.

جنس و متریال صندلی اپن

در ساخت صندلی های اپن ایرانی و خارجی از متریال های مختلفی همچون چوب، انواع فلزات مانند آلومینیوم و استیل، ورقه های پلکسی گلاس و موارد دیگر استفاده می شود.

در صندلی های کانتر ایرانی و خارجی ممکن است که از هر یک از این متریال ها یا حتی به صورت ترکیبی در یک صندلی استفاده شود.

از این رو در این زمینه صندلی اپن خارجی و نمونه های داخلی تفاوت های چشمگیر و خاصی ندارند.

به طوری که حتی زیبایی صندلی های کانتر داخلی که توسط برندهایی همچون نیلپر، جهانتاب، استیل هامون وغیره از چوب گردو ساخته می شوند؛ بیشتر است.

کیفیت صندلی های تولید شده توسط این برندهای معتبر داخلی هیچ چیزی کم تر از برندهای خارجی ندارد. ضمن اینکه با فرهنگ و سلیقه فرهنگ ایرانی تطابق بیشتری خواهند داشت.

به این ترتیب اگر متریال به کار رفته در ساخت صندلی اپن برای شما اهیمت دارد؛ گزینه های ایرانی و خارجی برای شما موجود بوده و بین آن ها تفاوتی مشاهده نمی شود.

طراحی و مدل صندلی اپن

یکی دیگر از تفاوت های برند های صندلی اپن خارجی و نمونه های داخلی، طراحی و ظاهر صندلی ها است. در این رابطه باید بدانید که طراحی برند های معروف خارجی صندلی های اپن بدون شک تنوع گسترده تر و خلاقانه تری دارد.

این عامل به تجربه بیشتر کشورهای پیشرفته اروپایی در تولید انواع میز و صندلی و امکانات پیشرفته تر آن ها برمی گردد؛ با این حال در صورتی که به دنبال طرح های بسیار خاص و فانتزی نیستید؛ نمونه های داخلی نیز طرح های زیبایی دارند.

به طوری که مدل های ایرانی نظیر صندلی های اپن جهانتاب و نیلپر مدل های بسیار زیبا، خلاقانه و چشم نوازی هستند. از این رو رقیبی جدی برای برندهای صندلی اپن خارجی محسوب می شوند.

بنابراین شما برای خرید صندلی اپن ایرانی نیز با مدل های بسیار زیادی روبه رو خواهید شد.

شاید به اندازه نمونه های خارجی مدل های منحصر به فرد و فانتزی نداشته باشند؛ اما طراحی های بسیار شیک و زیبایی دارند. به طوری که در سایت خوگر تنوع این مدل ها برای شما قابل مشاهده است.

دوام و ماندگاری

عوامل مختلفی در دوام و ماندگاری صندلی کانتر یا اپن تاثیر دارند. علاوه بر مراقبت و نگهداری مناسب که یکی از مهم ترین فاکتورها در مقاومت و ماندگاری صندلی محسوب می شود؛ کیفیت صندلی اپن نیز بسیار اهمیت دارد.

تراکم متریال به کار رفته در ساخت، مدل ساخت صندلی اپن و تحکیم پایه ها و نقاط اتصال صندلی از اثرگذارترین عوامل در دوام و ماندگاری یک صندلی اپن به حساب می آیند.

این عامل به تبحر شرکت تولید کننده کالا بستگی دارد. صندلی های اپن ایرانی در برابر مدل های صندلی اپن خارجی ثابت کرده اند که با مراقبت مناسب، دوام و ماندگاری بسیار بالایی خواهند داشت.

از این رو این دو رقیب در این عوامل نیز تفاوت چشمگیری ندارند. حتی باید بداندی که نمونه های ایرانی از کیفیت مطلوب تری خواهند داشت.

اجزای صندلی اپن

از اجزای صندلی اپن باید به مواردی همچون تکیه گاه یا پشتی صندلی اپن، حالت چرخش ۳۶۰ درجه، قابلیت تنظیم ارتفاع و موارد دیگر اشاره کنیم. همانطور که در نمونه های ایرانی مشاهده می کنید؛ بسیاری از مدل های ایرانی نیز این فاکتورها و اجزا را دارند.

از این رو مدل های صندلی اپن خارجی در این مورد نیز برتری خاصی نسبت به مدل های داخلی و ایرانی ندارند. به این ترتیب نیازی نیست که جهت جستجوی صندلی اپن مجهز به این فاکتورها به دنبال نمونه های خارجی باشید.

قیمت صندلی اپن

یکی از مهم ترین عوامل در خرید صندلی اپن، قیمت آن است. همانطور که از نوسان قیمت های دلار و ارزهای مختلف آگاهی دارید؛ قیمت برندهای معتبر خارجی با مدل های ایرانی تفاوت فاحشی خواهند داشت.

به این ترتیب برای خریداران ایرانی تهیه صندلی های اپن خارجی هزینه بیشتری را در بر دارد. در زمینه تفاوت قیمت باید بدانید که صندلی های اپن داخلی نسبت به مدل های صندلی اپن خارجی قیمت مناسب ترو بسیار مقرون به صرفه دارند.

سخن آخر

امروزه با گسترش علاقه و گرایش مردم به نصب اپن یا کانتر و حذف دیوار آشپزخانه شاهد نیاز روز افزون بازار به صندلی های مخصوص اپن هستیم.

این صندلی ها ارتفاعی بیشتر نسبت به صندلی های معمولی ناهار خوری دارند و مخصوص اپن آشپزخانه ساخته شده اند.

به همین دلیل صندلی اپن امروزه در تمامی نقاط جهان و با کیفیت های مختلف ساخته شده و صندلی های خارجی با برندهای معتبر به بسیاری از کشورهای دنیا صادر می شوند.

یکی از سوالات اساسی خریداران و علاقه مندان به خرید صندلی اپن این است که چه تفاوت هایی بین صندلی اپن خارجی و نمونه های داخلی وجود دارد؟

بنابراین ما در این مقاله شما را با این تفاوت ها آشنا کردیم. از بحث این مقاله نتیجه میگیریم که تنها تفاوت های اندکی به دلیل تجربه بالاتر و امکانات پیشرفته تر در ساخت این صندلی ها مشاهده می شود.

بنابراین شما باید براساس سلیقه خود یکی از آن ها را تهیه کنید.

در پایان نیز اگر به دنبال خرید اینترنتی صندلی اپن هستید؛ به شما پیشنهاد می دهیم که از بخش فروشگاه سایت خوگر بازدید کنید. چنان که با خرید صندلی اپن از این سایت ضمن صرفه جویی در زمان، هزینه کم تری پرداخت می کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد