بهترین چیدمان برای صندلی اپن چرمی کدام است؟

0

بهترین چیدمان برای صندلی اپن چرمی کدام است؟: چند سالی است که صندلی اپن چرمی مهمان خانه ها است. دنیای مدرن طراحی داخلی خانه های ما را دستخوش تغییرات زیادی قرار داده است.

در خانه های سنتی و قدیمی خبری از مبلمان ها و وسایل متنوع نبود. ولی امروزه وسایلی وارد خانه هایمان شده است که دیگر بدون آنها نمی توانیم زندگی کنیم.

بهترین چیدمان برای صندلی اپن چرمی کدام است؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : یکی از اجزای اصلی چیدمان خانه ها صندلی اپن است.  این صندلی در طرح ها، سایزها و جنس های مختلف با در نظر گرفتن طیف وسیعی از سلیقه ها به بازار عرضه می شود.

یک از پرطرفدارترین آنها صندلی اپن چرمی است. در این مقاله سعی داریم شما را با نکات کلیدی این نوع صندلی آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

صندلی اپن چیست؟

برای داشتن بهترین چیدمان ابتدا لازم است بدانیم که صندلی اپن چیست. نوعی صندلی بلند است با یک تکیه گاه برای پا و ارتفاعی بلندتر از صندلی های ناهارخوری که برای استفاده کنار اپن، از بهترین انتخاب ها به شمار می رود.

مدل ها و طرح های مختلف این صندلی با هر سلیقه و دکوراسیونی سازگار است. غالبا این صندلی ها از فلز یا چوب ساخته می شوند و جنس قسمت نشیمن گاهی آنها پارچه ای یا چرمی است.

معمولا ارتفاع صندلی اپن بین ۶۰ تا ۷۰ سانت است. بعضی از این صندلی ها قابلیت تغییر ارتفاع تا ۸ سانت را دارند. این موارد به شما کمک می کند که بهترین چیدمان را در منزل خود داشته باشید.

خرید صندلی اپن چرمی

اولین فاکتور مورد نظر هنگام خرید این صندلی در نظر گرفتن هماهنگی آن با دیگر وسایل خانه است. معمولا آشپزخانه، پذیرایی، کنار پنجره یا بالکن فضاهای مناسبی برای استفاده از صندلی اپن به شمار می روند.

در نظر گرفتن محل قرارگیری و ایجاد هماهنگی آن با دیگر وسایل امری ضروری است. بطور مثال، اگر قرار است این صندلی در پذیرایی گذاشته شود جنس مبلمان خود را در نظر بگیرید. مسلما مبلمان چرمی، صندلی اپن چرمی را بیشتر می طلبد.

بهترین چیدمان برای صندلی اپن چرمی

امروزه طراحی داخلی و چیدمان وسایل خانه به یکی از پرطرفدارترین موضوعات تبدیل شده است. استفاده بهینه از فضای خانه به خصوص اگر خانه کوچک باشد، یکی از مهمترین فاکتورها، هنگام خرید وسایل خانگی است.

صندلی اپن امروزه یکی از اجزا اصلی وسایل خانه به حساب می آید. به دلیل کاربردهای زیاد، در فضاهای متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد فضاهایی مانند آشپزخانه، پذیرایی، کنار پنجره و بالکن.

صندلی اپن در آشپزخانه

آشپزخانه یکی از متداول ترین فضاها برای استفاده از این صندلی است. طرح اپن آشپزخانه ها، میزان نیاز به این صندلی را افزایش داده است. بیشتر خانواده ها از میز اپن به جای میز ناهارخوری استفاده می کنند.

در آشپزخانه های کوچک که فضای کافی برای قرار دادن میز ناهارخوری وجود ندارد، بهترین گزینه صندلی اپن است. فقط زمان خرید باید به سایز، طرح و جنس روکش آن توجه کنید.

صندلی های اپن با سایز بزرگ، دسته دار و پشتی دار برای فضاهای کوچک مناسب نیستند. اینکه چه تعداد صندلی اپن بخرید به سایز کانتر آشپزخانه شما و سایز صندلی اپن بستگی دارد.

استایل آشپزخانه شما نقش زیادی در انتخاب صندلی اپن دارد. اگر دکوراسیون آشپزخانه طرح چوب است صندلی اپن چرمی یکی از بهترین انتخاب ها است.

صندلی اپن در پذیرایی

به دلیل تفاوت در سلیقه ها و نیازها گاهی لازم است صندلی اپن در پذیرایی قرار گیرد. هستند کسانی که تمایلی به خوردن غذا در فضای آشپزخانه را ندارند.

گذاشتن یک میز و تعدادی صندلی اپن در پذیرایی نه تنها به زیبایی چیدمان آنجا کمک می کند، بلکه به شما این امکان را می دهد از غذا در فضای دلخواه خود لذت ببرید.

اگر مبلمان شما کلاسیک و طرح چوب است، صندلی اپن چرمی، زیبایی فضای پذیرایی شما را صد چندان می کند.

اگر پذیرایی به اندازه کافی بزرگ است، محدودیتی در انتخاب ندارید و انواع پشتی دار و دسته دار نیز در لیست انتخاب های شما قرار می گیرند.

صندلی اپن کنار پنجره

خرید صندلی اپن صرفا برای استفاده کنار میز اپن نیست. کنار پنجره مخصوصا پنجره های بلند که به فضای سبز باز می شوند فضای مناسبی برای این نوع صندلی است.

یک میز کوچک همراه با یک یا دو صندلی اپن کنار پنجره فضایی پر از آرامش بوجود می آورد. حال اگر به تناسب رنگ و جنس صندلی اپن با وسایل اطراف آن توجه کنیم، آرامش بوجود آمده را افزایش می دهیم.

چهارچوب پنجره ها، رنگ پرده و دیوار اطراف پنجره در انتخاب این صندلی بسیار مهم است. اگر پنجره ها قاب چوبی داشته باشند، صندلی اپن چرمی گزینه مناسبی است.

با توجه به اینکه چرم ها در رنگ های متفاوت عرضه می شوند، ایجاد هماهنگی با رنگ پرده و دیوار اطراف پنجره آسان است.

صندلی اپن در بالکن

امروزه تقریبا تمام آپارتمان ها بالکن دارند. بالکن ها فضای مناسبی هستند برای استفاده از هوای آزاد و فاصله گرفتن هر چند لحظه ای از زندگی ماشینی.

صندلی های اپن به دلیل تنوع در سایز و مدل، بهترین گزینه ها برای بالکن به شمار می روند.

وسایلی که در بالکن گذاشته می شوند همیشه در معرض باران، آفتاب و گرد و خاک هستند. یکی از دغدغه های همیشگی، تمیز نگه داشتن آن وسایل است.

تمیز کردن چرم بسیار راحت است. به همین دلیل استقبال عموم از صندلی اپن چرمی برای فضای بالکن بسیار چشمگیر است.

صندلی اپن و یک میز کوچک در بالکن آرامشی را به همراه دارد که تمام استرس های روزانه را از بین می برد.

کلام آخر

شهرت صندلی اپن چرمی به دلیل زیبایی، استفاده آسان و داشتن هارمونی با دیگر وسایل است. سایت خوگر شما را با آخرین برند ها و برترین مدل ها آشنا می کند.

با خرید اینترنتی صندلی اپن به بهترین انتخاب ها و قیمت ها بدون صرف هزینه و زمان دست پیدا کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد