راهنمای جامع ثبت شرکت در انگلیس ۲۰۲۰

0

راهنمای جامع ثبت شرکت در انگلیس ۲۰۲۰ : شرکت ها اغلب با اهداف تجاری و اقتصادی و کسب سود و منفعت بیشتر به ثبت می رسند. بسیاری از صاحبان سرمایه تصمیم می گیرند که در خارج از ایران و در کشورهای دیگر به فعالیت بپردازند. یکی از مقاصدی که این افراد برای خود در نظر می گیرند انگلیس است. این کشور شرایط اقتصادی بسیار مناسبی دارد و همین امر موجب انتخاب آن به عنوان کشور مقصد برای سرمایه داران می شود.

راهنمای جامع ثبت شرکت در انگلیس ۲۰۲۰

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : با توجه به اینکه از ثبت شرکت گاهی به عنوان یک گزینه جهت اخذ اقامت در بریتانیا استفاده می شود، به طبع متقاضیان آن نیز بیشتر خواهند شد. با در نظر گرفتن تمامی این موارد، لازم است تمامی متقاضیان راهنمای جامع ثبت شرکت در انگلیس را به طور کامل مطالعه کنند.کارشناسان ما نیز در ثبت فردا آماده اطلاع رسانی به شما عزیزان هستند.

راهنمای جامع ثبت شرکت در انگلیس را اینجا بخوانید

انگلیس یک کشور پیشرفته در زمینه های مختلف از جمله صنعت و تولید محسوب می شود و امکان پیشرفت کاری و تحصیلی افراد به طور کامل در آن فراهم است. این کشور جزایر مختلفی در داخل خود دارد و با کشورهایی همچون ولز، اسکاتلند، ایرلند و دریای شمال دارای مرز مشترک است.

مسئله ای که در خصوص سرمایه گذاری، مهم به شمار می رود امنیت اقتصادی انگلستان است که طبق آمارهای موجود، رتبه ۳ در جهان را از آن خود کرده است. این رتبه بسیار ارزشمند است و پیشرفت بسیار بالای صنعت و اقتصاد در این کشور را نشان می دهد. ضمن اینکه رونق اقتصادی تاحدی در این کشور بالا است که سیستم بانکی آن از اعتبار بالایی در سطح بین المللی برخوردار است.

ثبت شرکت در انگلستان و شرایط آن

شرایط بسیار خوبی که در انگلیس وجود دارد یک فرصت مناسب برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی است که در کوتاه ترین زمان ممکن به سود خوبی دست پیدا کنند. یکی از عواملی که موجب جذب سرمایه گذار در انگلیس می شود نظام اقتصادی متکی به کسب و کار آزاد است، بنابراین صاحبان سرمایه به خوبی قادر به فعالیت در این شرایط خواهند بود.

نکته جالب در مورد آماری که از میزان ثبت شرکت در این کشور وجود دارد این است که از میان حدود پنج میلیون شرکت  ثبت شده، بسیاری از آن ها تنها یک عضو فعال دارند. مسئله بعدی اینکه افرادی که شرکتی در کشور انگلستان ثبت می کنند، هیچ لزومی ندارد که در این کشور اقامت داشته باشند.

اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در انگلیس

احتمالا هدف بسیاری از افراد از مطالعه راهنمای جامع ثبت شرکت در انگلیس این است که به این واسطه اقامت و پاسپورت این کشور را به دست بیاورند. طبق قوانین، متقاضیان با ثبت شرکت در انگلستان قادر به دریافت اقامت سه ساله هستند. تمدید این مدت اقامت به برخی از عوامل بستگی دارد.

متقاضی باید اثبات کند که در این کشور در حال کارآفرینی است و فعالیت های اقتصادی او سودمند و فعال به شمار می رود. تنها در این صورت است که اقامت جهت یک مدت دو ساله دیگر نیز تمدید می شود. در پایان سال پنجم، اگر روال به همین شکل ادامه پیدا کند، امکان اخذ اقامت دایم نیز وجود دارد. در ادامه به مدارکی اشاره می شود که جهت اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت به آن نیاز است.

مدارک اخذ اقامت

  • گواهی عدم سوپیشینه کیفری؛
  • دارا بودن پاسپورت معتبر؛
  • کلیه مدارک هویتی شخص متقاضی با ترجمه کامل؛
  • در صورت تاهل، ارائه سند ازدواج؛
  • انجام کلیه واریزی های مالیاتی؛
  • ارائه گواهینامه گذراندن زبان در سطح آیلتس چهار.

اطلاعات مورد نیاز در خصوص سرمایه گذاری

هنگام سرمایه گذاری در یک کشور دیگر حتما باید به استانداردهای اقتصادی و مالی آن واقف باشید. این امر موجب افزایش امنیت روانی و شغلی شما خواهد شد. از جمله مهم ترین استانداردهای سرمایه گذاری در انگلیس میزان خطر مصادره اموال و فساد اداری و مالی هستند که در این بخش از راهنمای جامع ثبت شرکت در انگلیس به آن اشاره می شود.

میزان درصد مصادره اموال به خوبی نشان دهنده نحوه برخورد کشور انگلستان با سرمایه گذاران خارجی و میزان حمایت آن ها است. بنابراین اگر درصد این خطر بالا باشد کشور مورد نظر متاسفانه بستری مناسبی جهت فعالیت های اقتصادی شما نخواهد بود. باتوجه به آمارهای موجود در این خصوص، در انگلیس میزان مصادره اموال بسیار ناچیز است و این یک نکته امیدوارکننده برای متقاضیان ثبت شرکت و سرمایه گذاری محسوب می شود.

فساد اداری نیز از جمله موارد بسیار مهم در رابطه با انجام هرگونه فعالیت در کشور مورد نظر محسوب می شود. می توان گفت فساد اداری در تمامی کشورهای جهان وجود دارد، البته در برخی از کشورها این میزان کم و در برخی دیگر بسیار زیاد و آسیب زننده است. در واقع در هرکشوری که دولت مبارزه موثری با این پدیده نداشته باشد  بروز و رواج آن حتمی به نظر می رسد. خوشبختانه در این خصوص نیز مقامات کشور انگلستان فعالیت های اثربخشی داشته اند.

انواع ثبت شرکت در انگلستان

یکی از مهم ترین بخش ها در راهنمای جامع ثبت شرکت در انگلیس ، انواع شرکت قابل ثبت به شمار می رود.

با مسئولیت محدود

این شرکت حتی با وجود یک عضو نیز قابل ثبت است و شخص با ثبت این نوع از شرکت، امکان همکاری با دیگر شرکت ها در مناطق مختلف جهان را به دست می آورد. یک شرکت از نوع با مسئولیت محدود در انگلیس هیچگونه محدودیتی در انجام معاملات تجاری و فروش اجناس نخواهد داشت. لازم به ذکر است که این نوع به صورت سهامی خاص با مسئولیت محدود نیز قابل ثبت است. این دو مورد در موارد جزیی همچون نام و مدت زمانی که شماره ثبت آن ها آماده می شوند، با هم تفاوت دارند.

با مسئولیت محدود به همراه گارانتی

ثبت این نوع بسیار سریع انجام خواهد شد و قادر به همکاری با ارگان ها و نهاد های غیرانتفاعی خواهد بود.

سهامی عام

شرکت سهامی عام به یک سرمایه بسیار زیاد و هنگفت نیاز دارد و جهت ثبت آن باید دو مدیر و یک سهام دار در شرکت وجود داشته باشند. همان طور که از نام آن مشخص است، سهامی این شرکت باید به اشتراک گذاشته شود که امکان ثبت فراهم شود. البته لازم به ذکر است که مراحل ثبتی به سرعت انجام می گیرد.

مراحل ثبت شرکت در انگلیس

  • تعیین نام مناسب برای شرکت که قبلا به ثبت نرسیده باشد و نوع آن؛
  • مشخص کردن جایگاه هریک از اعضا در شرکت؛
  • معرفی آدرس محل دفتر شرکت؛
  • ارائه مهر و تاییدیه از مراجع ثبتی؛
  • استخدام وکیل در صورت لزوم.

سخن پایانی

کشور انگلستان یکی از کشورهای پیشرفته از لحاظ صنعتی و اقتصادی است که در راهنمای جامع ثبت شرکت در انگلیس تلاش شد تمامی موارد مورد نیاز جهت سرمایه گذاری از این طریق  به متقاضیان اطلاع  رسانی شود. در این کشور امکان ثبت انواع شرکت های بامسئولیت محدود، سهامی عام و خاص، در اسرع وقت وجود دارد و متقاضیان طبق شرایط خاصی امکان دریافت اقامت دائم و پاسپورت را به دست خواهند آورد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد