کامل ترین راهنمای خرید انواع پارتیشن با توجه به محیط

0

کامل ترین راهنمای خرید انواع پارتیشن با توجه به محیط : پارتیشن اداری یکی از وسایلی است که شرایط کاری مناسب را در محیط ها و فضا های کاری که نیاز به تمرکز کاری بالا دارد، فراهم می کند.

کامل ترین راهنمای خرید انواع پارتیشن با توجه به محیط

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : بسیاری از مدیران و روسا به راندمان کاری کارمندان شرکت اهمیت بسیاری می دهند. در راهنمای خرید انواع پارتیشن به این نکته اشاره می شود که سر و صدا و رفت و آمد ارباب رجوعان، مشتریان و حتی کارمندان با یکدیگر خروجی و بازدهی خوبی بیرون نمی دهد؛ از این رو استفاده از انواع پارتیشن در این نوع از محیط ها ایده آل است؛ زیرا فضای شرکت را با بخش های جداگانه از هم تفکیک می کند.

همان طور که می دانید در ادارات و فضا های باز خصوصی یا دولتی حریم خصوصی وجود ندارد. بیشتر کارکنان به میز یکدیگر دسترسی دارند، باهم گفتگو می کنند و گاهی در کنار یکدیگر به فعالیت می پردازند. اما استفاده از پارتیشن این مسائل را به حداقل می رساند.

هنگام سفارش و استفاده از انواع پارتیشن باید به فضای موجود و سبک ادارای حاکم بر شرکت ها دقت کنید. این گفتار راهنمای خوبی است که شما را به مقصد برساند؛ پس با ما همراه باشید.

در راهنمای خرید انواع پارتیشن اداری به چه نکاتی دقت شود؟

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که مدیریت یک شرکت یا سازمانی را برعهده دارید و به این نتیجه رسیده اید که برای بالا بردن راندمان و بازدهی کارمندان تعبیه پارتیشن الزامی است، برای این کار اقدام کنید.

اما قبل از سفارش باید به یک سری از نکات به عنوان راهنمای خرید انواع پارتیشن توجه کنید. مهم ترین نکته این است که چه چیزی در به کار بردن پارتیشن های اداری برای شما در اولویت قرار دارد. آیا صرفا می خواهید فضای کاری از هم تفکیک پیدا کند یا کاربرد های دیگری نیز داشته باشد.

به عنوان مثال بسیاری از افراد که دفتر کار سنتی دارند، با سفارش پارتیشن های اداری تغییراتی را در این فضا ایجاد می کنند. بسیاری از صاحبان کسب و کارها و مدیران خصوصیات دیگر این پارتیشن ها را مدنظر قرار داده اند ازقبیل عایق بودن در برابر سر و صدا یا عایق انرژی.

بعضی از افراد نیز به خاطر کم هزینه بودن پارتیشن های اداری در مقابل مصالح ساختمانی از آنها استفاده می کنند. زیبایی و جلوه این نوع از پارتیشن ها موضوعی است که از دید بسیاری پنهان نمانده است.

در خرید پارتیشن های اداری چه مسائلی مهم است؟

انواع پارتیشن اداری بسته به فضای اداری حاکم و کاربردی که می تواند داشته باشد، انتظارات متفاوتی ایجاد می کند. در این گفتار قصد داریم به نکاتی بپردازیم که هنگام خرید و نصب انواع پارتیشن اداری باید به آن توجه شود. این نکات عبارت اند از:

جنس پارتیشن

پارتیشن های اداری بسته به کاربردی که دارند، دارای جنس های گوناگونی هستند. پارتیشن می تواند از چوب، آلومینیوم، ام دی اف، چرم، شیشه یا مواد دیگر ساخته شود. پارتیشن ها به دلیل جنسی که دارند، قابلیت های متفاوتی دارند و ارقام گوناگونی برای آنها گفته می شود. مثلا پارتیشن های ام دی اف در مقایسه با جنس آلومینیوم آن قیمت کمتری دارد.

رنگ پارتیشن

نکته ای که در راهنمای خرید انواع پارتیشن اداری باید به آن اشاره شود و در سفارش و انتخاب پارتیشن های اداری یکی از نکات حائز اهمیت است، رنگ آن است. مثلا اگر دفتر کار یا فضای اداری دارای رنگ قهوه ای تیره یا روشن باشد، بهتر است برای انتخاب پارتیشن از رنگی استفاده شود که با رنگ فضا همخوانی داشته باشد و متضاد نباشد. به عبارت دیگر از آنجایی که پارتیشن جزئی از دکوراسیون دفتر کاری محسوب می شود، در انتخاب رنگ نیز باید دقت فراوانی شود.

در پارتیشن

پارتیشن ها برای مجزا شدن نیاز به در جداگانه دارند. از آنجایی که این در ها روی ساختار کاذب باز و بسته می شود، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. درهای پارتیشن های اداری سه نوع هستند که عبارت اند از:

شیشه ای

یکی از ملزومات پارتیشن های اداری که از جنس آلومینیوم است، در شیشه ای است. این نوع درها دارای قیمت بالاتری نسبت به درهای دیگر است. ساختار این گونه از درها به گونه ای است که در فضا های متفاوتی استفاده می شود. همچنین دارای زیبایی منحصر به فردی است که زیبایی فضا را دوچندان می کند.

ام دی اف

سازندگان در ساخت انواع پارتیشن های اداری دوجداره و تک جداره از این جنس استفاده می کنند. به راحتی نصب می شوند، دارای وزن سبکی هستند و قفل و دستگیره آن نیز در صورت خرابی به راحتی تعویض می شود. این درها به خاطر جنسی که دارند، در بیشتر فضا های اداری کاربرد دارند.

ترکیبی از ام دی اف و شیشه ای

این نوع ترکیب به این خاطر استفاده شده است که برای سفارش دهنده زیبایی در کنار کاربرد عملی پارتیشن های اداری دارای اهمیت بوده است. به این ترتیب به منظور ایجاد زیبایی بیشتر در درهای ام دی اف کمی نیز شیشه به کار برده شده است.

پرده پارتیشن اداری

یکی از مسائلی که بسیاری از مشتریان خوش سلیقه در راهنمای خرید انواع پارتیشن اداری به آن توجه می کنند، برای زیبایی محیط کاری در سفارش پارتیشن های دوجداره پرده را در سفارشات خود می گنجانند. پرده ها در انواع و رنگ های متنوع است. همین امر به فضای بی روح اداره ها و سازمان ها جانی دوباره می بخشد. یکی دیگر از مزیت های استفاده از پرده امکان باز و بسته شدن آن است که به حفظ حریم خصوصی افراد کمک بسزایی می کند.

ارتفاع

یکی دیگر از خصوصیات پارتیشن های اداری ارتفاع آن است که باز هم باید با توجه به فضای کاری و نیاز خود سفارش دهید. بعضی از پارتیشن ها وجود دارند که ارتفاع آنها تا سقف می رسد. حتی می توانند در ارتفاع کم یا متوسط بسته به نیاز مشتری ساخته شوند.

پارتیشن های اداری ثابت و متحرک

می شود گفت این امر سلیقه ای نیست و با توجه به کارآیی مد نظر، نوع پارتیشن انتخاب می شود. پارتیشن های متحرک فقط برای استفاده موقتی برای تفکیک فضا به کار می روند و کارآیی فراوان پارتیشن های ثابت را ندارند همچنین از تنوع زیادی نیز برخوردار نیستند.

سخن آخر

برای بسیاری از افراد که در منصب مدیریت فعالیت می کنند، راندمان کاری کارمندان شرکت بسیار حائز اهمیت است. تعبیه پارتیشن های اداری در این فضا ها ایده خوبی است که این افراد را به هدف خود برساند. سفارش پارتیشن های اداری به محیطی که قرار است استفاده شود و سلیقه مشتری بستگی دارد. اینکه چه چیزی در سفارش برای اینان در اولویت نخست قرار دارد.

بسیاری از ویژگی های پارتیشن ها به عنوان راهنمای خرید انواع پارتیشن در این گفتار ذکر شد. امید که راهنمای مناسبی برای خرید و انتخاب شما باشد.

ساویس در راستای ساخت مبلمان و پارتیشن های اداری، بهترین کیفیت را به مشتریان خود عرضه می کند. با ساویس به بهترین انتخاب دست یابید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد