جدیدترین ایده های دکوراسیون با پارتیشن

0

جدیدترین ایده های دکوراسیون با پارتیشن : طراحی دکوراسیون با پارتیشن از بهترین ایده ها برای جداسازی فضا در منزل و محیط کار محسوب می شود. چرا که پارتیشن بندی به زیبایی هرچه تمام تر، کارایی محیط های بزرگ و کوچک را بیش از پیش می کند.

جدیدترین ایده های دکوراسیون با پارتیشن

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : آپارتمان هایی با متراژهای کم، نیاز به جداسازی منطقی فضا دارند که در نهایت سبب استفاده بهتر شود، از این رو به پارتیشن بندی های خلاقانه و جداسازی های نو روی می آورند. پارتیشن بندی متراژ های بزرگ و کوچک آپارتمان ها را بزرگ تر و البته کارآمد تر جلوه می دهد.

در ادامه قصد داریم ایده پارتیشن بندی های جذابی را ارائه دهیم. اگر شما نیز برای استفاده بهتر از محیط کار یا منزل خود نیاز به پارتیشن بندی های جذاب دارید، پیشنهاد می دهیم برای دریافت نتیجه هر چه بهتر اطلاعات گفته شده در این مطلب را به خاطر بسپارید.

ایده های خلاق دکوراسیون با پارتیشن

ایده های خلاقانه در کنار دید مناسب و اطلاع درست از محل قرارگیری پارتیشن، قطعا چشم اندازه زیبایی را در محیط به نمایش می گذارد.

جداکننده انتخابی شما ممکن است محیط را نشان دهد یا آن که کاملا بسته و بدون هیچ دیدی طراحی و ساخته شود. همچنین با دید درست، امکان آن را دارید که به وسیله پارتیشن نور بیشتری را در فضا منعکس کنید.

در ادامه خلاق ترین ایده ها را در دکوراسیون با پارتیشن به شما ارائه می دهیم. بدین ترتیب توجه شما را به ادامه مطلب جلب می کنیم.

پارتیشن چوبی در جداسازی اتاق خواب

جداکننده های چوبی طرح های متنوع در انواع سبک های مدرن و کلاسیک دارند. جداکننده های چوبی جذاب نه تنها گزینه خوبی برای جداسازی فضای اتاق خواب شما هستند، بلکه نمای دنج و زیبایی را نیز ایجاد می کنند.

تصور کنید فضای اتاق شما به وسیله چندیدن چوب با عرض کم تشکیل شده است که فضای خالی بین هر کدارم از چوب ها وجود دارد. بدین صورت نه تنها فضای جدا دارید، بلکه فضای خالی نور زیبایی را به داخل اتاق منعکس می کند.

پارتیشن شیشه ای با درب کشویی

پارتیشن شیشه ای فضای خانه یا محیط کار را به زیبایی هر چه تمام تر جداسازی می کند و این جداسازی فضایی دنج، آرام و گرم را سبب می شود. پارتیشن شیشه ای ایده ای جذاب است که اگر درست و به جا قرارگیرد، حس اصالت را به محیط القا می کند.

اگر فضای کافی در محیط خود داشته باشید، امکان استفاده از درب شیشه ای در دکوراسیون با پارتیشن شیشه ای را نیز دارید. درنظر داشته باشید شیشه های استفاده شده ممکن است طرح دار، ساده، کلاسیک، مدرن و هر مدل دیگری باشند.

طراحی دکوراسیون با پارتیشن های گچ بری شده

اگر دید گسترده ای به معماری داشته باشید، خواهید دانست که پارتیشن بندی همیشه نباید طبق قانون و قاعده خاصی باشد. گاهی درست در جایی که فکرش را نمی کنید، جداکننده ای قرار می گیرید که سبب جذابیت فوق العاده محیط منزل یا کاری شما می شوند.

جداکننده های تزئینی گچ بری، ایده ای دیگر در دکوراسیون با پارتیشن هستند. این نوع پارتیشن ها علاوه بر جداسازی محیط ممکن است کارایی های دیگری نیز داشته باشند؛ به عنوان نمونه با کمی ذوق و ایده امکان ساخت میزه قهوه ، کتابخانه، قفسه و مواردی نظیر آن ها وجود دارد.

جداکننده های گچ بری شده، عموما در فضا های کلاسیک استفاده می شوند، اما با کمی خلاقیت امکان استفاده از آن ها در فضاهای مدرن نیز وجود دارد.

پارتیشن جذاب با بلوک های شیشه ای

اگر از شکستگی نور و انعکاس زیبا و متنوع آن لذت می برید، استفاده از بلوک های شیشه ای ضخیم را  فراموش نکنید. این پارتیشن ها نه تنها فضا را خفه نمی کنند، بلکه جذابیت زیبایی نیز به انواع آپارتمان های کوچک و بزرگ نیز می بخشند.

برای استفاده خلاق تر از بلوک های شیشه ای پیشنهاد می دهیم، ارتفاع های متفاوتی را برای هر ستون درنظر بگیرید و درست در بالاترین قسمت هر ستون مجسمه ای متناسب با محیط قرار دهید.

بلوک های شیشه ای مناسب برای فضاهای کلاسیک و مدرن هستند، همچنین برای محیط هایی با نور کم گزینه بسیار ارزشمندی محسوب می شوند.

پارتیشن های تاشو و کارآمد

با شنیدن نام پارتیشن های تاشو، به احتمال زیاد، نمونه های چوبی قدیمی در نظر شما هویدا می شود؛ اما لاز است بدانید که ایده های جذاب تری در دکوراسیون با پارتیشن های مختلف نیز وجود دارد. به عنوان نمونه بعضی از جداکننده های شیشه ای نیز قابلیت تا شدن و زاویه دار شدن را به راحتی و تنها به اشاره دست نیز دارند.

اگر می خواهید جداکننده ای به سبک (L) داشته باشید، بهتر است علاوه بر جداکننده های چوبی به جداکننده هایی با جنس های دیگر نیز فکر کنید. این جدا کننده ها کنج های لوکسی را برای شما به ارمغان می آورند.

در آخر

در این مطلب با انواع دکوراسیون با پارتیشن اداری آشنا شدید؛ جداکننده ها شکل ها و جنس های مختلفی دارند و بسته به انتخاب شما ممکن است محیط داخلی را نشان دهند یا آن که کاملا محیط را پنهان کنند. همانطور که خواندید جداکننده ها علاوه بر جداسازی محیط، خود عامل مناسبی برای انتقال نور به اشکال مختلف هستند که بعضی از آن ها را در این مطلب شرح دادیم.

پیشنهاد می دهیم برای داشتن ایده های بیشتر، طراحی های مختلف پارتیشن های ساویس را مشاهده کرده و با کیفیت کار ما آشنا شوید. ما جداکننده های زیبا، عایق و منحصر به فردی  را متناسب با محیط و نیاز شما طراحی و پیاده سازی می کنیم.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد