چند نوع پارتیشن اداری وجود دارد؟

0

چند نوع پارتیشن اداری وجود دارد؟ پیشرفت کسب و کارها و مشاغل و به دنبال آن تاسیس شرکت های مختلف موجب رقابت میان کسب و کار های مختلف شده است.

چند نوع پارتیشن اداری وجود دارد؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : یکی از عواملی که در موفقیت شرکت ها موثر هستند، کارمندان آن است. هرچه کارمندان شرکت مسئولیت پذیری بیشتر داشته باشند و ارتباط بهتری با کار و وظایف خود داشته باشند، شرکت موفق تر خواهد بود. محیط شرکت و لوازم آن نیز یکی از عواملی است که بر انگیزه کارکنان و همچنین ظاهر شرکت تاثیر می گذارد.

تقسیم بندی فضای دفاتر و اداره جات اغلب به وسیله پارتیشن انجام می شود. با استفاده از این محصول از فضای موجود بهترین استفاده ممکن خواهد شد و دیگر جای نگرانی بابت کمبود فضا نخواهد بود. علاوه بر آن، زیبایی و نظم خاصی را نیز به اداره جات می بخشد.

با این اوصاف، شناخت نوع پارتیشن اداری که برای دفاتر اداری مناسب است، از جمله اقداماتی است که افراد باید انجام دهند. ما در این مقاله قصد داریم انواع پارتیشن اداری را بررسی کنیم. اگر شما نیز به دنبال تهیه پارتیشنی مناسب برای اداره و دفتر خود هستید، بهتر است تا پایان مقاله همراه ما باشید و در زمان خرید از آن استفاده کنید.

نوع پارتیشن اداری

از آنجا که در اغلب اداره جات افراد زیادی رفت و آمد دارند و ارباب رجوع های زیادی به کارکنان مراجعه می کنند، وجود پارتیشن اداری از ملزومات هر دفتر به حساب می آید. با استفاده از این محصولات، ازدحام و سر و صدای کمتری ایجاد می شود و کارکنان با آرامش خاطر بیشتری وظایف خود را انجام می  دهند.

همچنین استفاده از پارتیشن گام بلندی در زیبایی دکوراسیون و نظم ظاهری شرکت یا اداره خواهد بود. به همین دلیل بهتر است انواع پارتیشن اداری را بشناسید و متناسب با فضای اداره از آنها نهایت استفاده را ببرید و نظم دفتر را حفظ کنید. در ادامه به بررسی بیشتر پارتیشن ها پرداخته ایم.

پارتیشن های اداری به چند دسته تقسیم می شوند؟

همانطور که در بالا اشاره شد، پارتیشن ها نقش زیادی در تامین نظم و زیبایی اداره جات دارند و استفاده از آنها خالی از لطف نیست. اما نکته ای که باید در این موارد به آن توجه داشته باشید، استفاده از نوع پارتیشن اداری مناسب است. زیرا هر کدام از پارتیشن ها ویژگی خاص خود را دارند و بهتر است در جای خود به کار روند. برخی از انواع پارتیشن به شرح زیر است:

پارتیشن دو جداره اداری

پارتیشن های دوجداره یکی از انواع پارتیشن های اداری است که در دفاتر مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. پنل این پارتیشن ها از استحکام بالایی برخوردار هستند و بدون استفاده از ستون بر زمین قرار می گیرند. این دسته از پارتیشن ها تنوع و زیبایی بیشتری دارند و همچنین عایق صوتی بهتری نیز هستند.

در این مدل از پارتیشن ها قادر به استفاده از کرکره در بین شیشه ها نیز خواهید بود. مبلغی که باید برای خرید این پارتیشن ها پرداخت کنید اغلب بیشتر از سایر موارد است، اما کارایی بهتر آن موجب آسوده شدن خیال می شود.

پارتیشن تک جداره اداری

یکی دیگر از انواع پارتیشن های اداری پارتیشن تک جداره است که وزن کمتری دارند و به آسانی قادر به جابجایی آنها خواهید بود. به عبارتی پارتیشن های تک جداره به صورت قاب هایی ایستاده هستند. این نوع پارتیشن اداری تنوع کمتری نسبت به انواع دوجداره دارند، البته قیمت های آن نیز ارزان تر از انواع دوجداره است.

پارتیشن ام دی اف

یکی دیگر از انواع پارتیشن اداری پارتیشن ام دی اف است که طرفداران خاص خود را دارد. از آنجا که ام دی اف در مقابل آسیب های مختلف از جمله خمیدگی یا تغییر ظاهر مستحکم است، بنابراین سطح صاف و همچنین رنگ ها و روکش های متفاوتی دارد. علاوه بر آن، پارتیشن های ام دی اف در برابر رطوبت و صدا نیز مقاوم هستند و گزینه ای مناسب برای دفاتر اداری به نظر می رسند.

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای با استفاده ار آلومینیوم فریم بندی می شود. طراحی این پارتیشن ها خاص و زیبا است و در ساخت آن از انواع شیشه های شفاف، تک جداره و موارد دیگر استفاده می شود. با استفاده از این نوع پارتیشن اداری قادر به استفاده بهینه از فضای دفتر خود خواهید بود. توجه داشته باشید که پارتیشن شیشه ای نور را عبور می دهد و عایق صوتی نیز به شمار می آید.

پارتیشن اداری شیشه و ام دی اف

یکی دیگر از محصولات پرطرفدار، پارتیشن ادارای شیشه و ام دی اف است که مزایای خاص خود را دارد. در این مدل پارتیشن از ام دی اف برای استحکام و به نوعی اسکلت بندی پارتیشن استفاده می شود. قاب پارتیشن با استفاده از شیشه ساخته می شود. مزایای مختلف این محصول باعث تمایل افراد زیادی برای استفاده از آن در محیط های اداری شده است.

پارتیشن ام دی اف و آلومینیومی

پارتیشن ام دی اف و آلومینیومی به آن دسته از پارتیشن ها اطلاق می شود که در آن از آلومینیوم برای فریم بندی پارتیشن و از ام دی اف نیز برای ساخت قاب استفاده می شود. این دسته از محصولات علاوه بر آنکه وزن کمتری نسبت به سایر پارتیشن ها دارند، مقاومت بالایی نیز در برابر آسیب های مختلف دارند. لازم به ذکر است که پارتیشن ام دی اف و آلومینیومی قابلیت جابجایی نیز دارند و استفاده از آنها راحت است.

سخن پایانی

امروزه با گسترش مشاغل و تغییر در نحوه انجام وظایف، نیاز به لوازم بهتر و همچنین کارمندان وظیفه شناس احساس می شود. از آنجا که محیط کار تاثیر زیادی بر راندمان کاری کارمندان دارد، در نتیجه برقراری فضایی مناسب و آرام از عوامل مهم است.

استفاده از پارتیشن های اداری یکی از مواردی است که کمک زیادی به برقراری نظم در فضای کار می کند. با استفاده از این محصولات قادر به بهره مندی از مزایای آن نظیر زیبایی ظاهری دفتر خواهید بود. نکته ای که در این میان باید به آن توجه داشته باشید انتخاب پارتیشن متناسب با اداره است.

در این راستا، باید نوع پارتیشن اداری مد نظر خود را بشناسید و ویژگی های آن را نیز در نظر داشته باشید. ما در این مقاله انواع پارتیشن اداری را توضیح داده ایم. امید است با مطالعه آن قادر به انتخاب بهترین گزینه باشید. همچنین بهتر است برای خرید راحت تر، محصولات ساویس را نیز مشاهده کنید و پارتیشن مورد نظر خود را خریداری کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد