خشکشویی پرده زبرا را به کجا بسپاریم؟

0

خشکشویی پرده زبرا را به کجا بسپاریم؟ در جهان امروز هر چه به سمت جلو پیش می رویم سرعت و زمان انجام کار برای انسان امروزی اهمیت ویژه ای پیدا می کند. این موضوع به خاطر آپارتمان نشینی و زندگی ماشینی است که انسان ها ناگزیر از این امر هستند.

خشکشویی پرده زبرا را به کجا بسپاریم؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در گذشته و زندگی سنتی، مادران ما چندین ساعت برای شستن لباس زمان صرف می کردند که این کار به خصوص در فصول سرد سال باعث رنجش و آزردگی خاطر آن ها می شد؛ اما امروزه وجود انواع تجهیزات مانند لباسشویی و خشکشویی این امر را برای ما ساده تر کرده است.

حال گاهی پیش می آید که با وجود لباسشویی و تسهیل شستن لباس ها، به دلیل اینکه درک درستی از تفکیک لباس ها نداریم، لازم است این کار را به دستان توانمند خشکشویی ها بسپاریم. با این کار به جای ساعت ها صرف کردن برای خشکشویی و اتوشویی با خیال آسوده همین زمان را برای کارهای دلخواه خود صرف می کنیم.

در این شرایط پیدا کردن یک خشکشویی خوب اهمیت دارد. در این بخش می خواهیم ویژگی هایی را که برای انتخاب خشکشویی پرده زبرا مد نظر قرار دهید با یکدیگر مرور کنیم. با ما همراه باشید.

چرا شستشو و خشکشویی پرده زبرا حائز اهمیت است؟

وقتی وارد خانه های ایرانی می شویم اولین چیزی که نمود پیدا می کند و نشانگر سلیقه یک کدبانوی ایرانی است، پرده های خانه است. به همین دلیل این مسئله به عنوان یکی از دغدغه های بانوان ایرانی همواره ذهن آنها را به خود مشغول داشته است.

اگر پرده ها را با ماشین های لباسشویی ساده انجام دهیم امکان دارد به مرور زمان از کیفیت پرده ها کاسته شود و جنس نامرغوبی به خود بگیرد. به خصوص که بعد از هر شستشو باید پرده ها را اتو کرد. انجام این کار به صورت مداوم باعث می شود آنطور که باید به کیفیت مورد نظر نرسیم؛ مخصوصا اینکه تبحر کافی در تفکیک جنس و رنگ نداریم. به همین دلیل تاکید اکید بر آن است که این کار به دستان کاردان خشکشویی ها سپرده شود.

خانم های خوش ذوق ایرانی که به سلیقه و تمیزی خانه خود اهمیت می دهند، برای اینکه پرده ها از هر آسیب ناشی از شستن مصون بماند، این کار را با فراغ خاطر به خشکشویی ها و اتوشویی ها می سپارند.

حال این سوال مطرح می شود که با توجه به این حجم از حساسیت و وسواسی که در شستن پرده ها وجود دارد، خشکشویی پرده زبرا یا پرده حریر در کجا انجام می شود؟ آیا با خیال راحت می توانیم پرده های چرک ‌مرده را به خشکشویی ها بسپاریم؟ خشکشویی مطمئن با قیمت مناسب کجاست؟ صبور باشید و در ادامه مقاله همراه ما را همراهی کنید که به تک تک سوالات شما پاسخ دهیم.

چرا باید از خدمات خشکشویی پرده زبرا استفاده کرد؟

از آنجایی که شستن پرده های توری و حریر کار ساده ای نیست و اگر بانوی ایرانی به صورت سنتی دست به این اقدام بزند، شاید آسیب های جبران ناپذیری به پرده وارد شود. تخصص خشکشویی ها در این زمینه به شما کمک می کند که دیگر نگران آسیب های ناشی از شستن نباشید؛ چون خشکشویی ها مهارت کافی در این زمینه دارند.

واش لین خشکشویی پرده زبرا را با خدمات لکه بری، رفو، شستشو و اتوکشی پرده ها با دقت و مهارتی وصف ناشدنی انجام می دهد؛ به همین سبب با خیالی آسوده شستشوی پرده های خود را به خشکشویی واش لین بسپارید.

از آنجایی که شستن پرده زبرا به خاطر حساسیت بالا از اهمیت خاصی برخوردار است، به همین دلیل باید کار را به کاردان بسپارید. خشکشویی پرده زبرا و توری و حریر باید به صورت تخصصی انجام شود.

از طرفی دیگر پرده ها به خاطر محل قرارگیری آن ها کنار شومینه یا آشپزخانه هر ۶ ماه یک بار باید خشکشویی شود. به این دلیل که لکه های چربی یا دود بخاری و شومینه روی پرده ها می نشیند. پرده هایی که در آشپزخانه وجود دارد نیز به دلیل اینکه اجاق گاز همیشه روشن است، لکه های ریزی به خود می گیرند. همچنین شستشوی پرده های داخل سالن به دلیل درز گرد و غبار از داخل راهرو ها و پنجره ها همیشه نیاز است.

کدام خشکشویی را انتخاب کنیم؟

همان طور که گفته شد در جهان کنونی مردم به خاطر مشغله هایی که دارند و صرفه جویی در وقت و هزینه بسیاری از کارها را به صورت مدرن انجام می دهند.

شستن لباس ها و پرده ها نیز از این مقوله مستثنی نیست. حال با توجه به حساسیت بالای بانوان ایرانی در زمینه شستشوی پرده ها، این سوال مطرح می شود که پرده ها را به چه خشکشویی بسپاریم که جنس و ماندگاری پرده ها را بیمه کند.

درواقع هر خشکشویی قابلیت شستن پرده ها را دارد. خشکشویی واش لین نیز این بستر را برای شما فراهم می کند که بدون نگرانی پرده های خود را بیمه کنید و به صورت کامل خصوصیات یک خشکشویی با کیفیت مطلوب را دارد. با خواندن مطالب پایین با اطمینان خاطر پرده ها و البسه خود را به خشکشویی ها می سپارید و در انتخاب معتبرین خشکشویی دقت لازم را به عمل می آورید.

این خصوصیات عبارت اند از:

  1. خشکشویی باید لباس ها و پرده ها را از لحاظ جنس و رنگ تفکیک کند؛
  2. در تحویل به موقع و بدون نقص سفارشات امانت دار باشد؛
  3. نکات ایمنی و بهداشتی برای کارکنان خشکشویی رعایت شود؛
  4. رنگ و نوع پارچه را برای پیشگیری از آسیب های ناشی از شستشو تشخیص دهد؛
  5. لباس ها و پرده ها قبل از شستشو لکه گیری و رفو شود.

سخن آخر

مردم در دنیای ماشینی و مدرن امروز برای سهولت در انجام کارها، صرفه جویی در هزینه ها، ذخیره کردن وقت، صرف زمان برای امور دیگر و کاهش هزینه های ماشین لباس شویی شستشوی لباس ها و پرده های خود را به خشکشویی ها می سپارند.

خشکشویی پرده زبرا، توری، حریر و ابریشم، پرده های خاص، خشکشویی متعلقات پرده از قبیل منگوله و والان پرده را با یک کلیک ساده و به صورت آنلاین به خشکشویی واش لین بسپارید.

خشکشویی آنلاین واش لین با بهترین کیفیت و ارائه برترین خدمات در خدمت شماست و قدم در حیطه ای گذاشته است که بهترین و با کیفیت ترین کار را در راستای رضایت شما ارائه دهد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد