لکه گیری در خشکشویی کت و شلوار انجام می شود؟

0

لکه گیری در خشکشویی کت و شلوار انجام می شود؟ کت و شلوار از لباس های مورد علاقه اکثر آقایان است. این نوع پوشش در ادارات و مهمانی ها طرفدار بسیاری دارد. اگر در محیط کار یا مجالس مختلف کت و شلوار شما لک شد، بهتر است آن را با لکه گیری در خشکشویی کت و شلوار سریعا آماده کنید!

لکه گیری در خشکشویی کت و شلوار انجام می شود؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : کت و شلوار از لباس های گران قیمت به حساب می آید؛ به همین دلیل بهتر است در نگهداری و شستشوی آن دقت لازم به عمل آید که عمرشان طولانی شود. یکی از گزینه های مناسب برای قرارهای کاری یا دو نفره پوشیدن کت و شلوار است؛ کت و شلوار چرم، اسپرت یا رسمی جذابیت بیشتری به آقایان می دهد. همچنین ممکن است تعدادی از خانم ها به پوشیدن کت و شلوار و کت و دامن علاقه مند باشند.

اگر لباس شما لک شد بهتر است از یک خشکشویی قابل اطمینان استفاده کنید. پیشنهاد ما بهره گیری از خشکشویی واشین لین با امکان سفارش آنلاین است.

همه چیز در رابطه با لکه گیری در خشکشویی کت و شلوار

پوشیدن لباس های کثیف و آلوده در محل کار و مهمانی شخصیت شما را تحت شعاع قرار می دهد. اکثرا کت و شلوارهای تیره، لکه و کثیفی را نشان نمی دهند؛ به همین علت بوی نامطلوبی می گیرند و نیاز به خشکشویی دارند. لباس های روشن نیز اگر کثیف یا چرک شوند، لکه را بازتاب و نمایان می کنند.

با توجه به جنس پارچه های کت و شلوار و نوع دوخت، شستشوی آن ها نیازمند دقت و مواد شوینده مخصوص است که پارچه بور نشود و ساختار آن در اثر برخورد با آب تغییر نکند. توجه داشته باشید اگر شستشوی صحیح آن ها را در خانه بلد نیستید، ممکن است اثر لکه روی لباس بماند و کت و شلوار محبوبتان دیگر قابل استفاده نباشد.

حال این سوال در ذهن شما به وجود می آید چگونه لکه گیری کت و شلوار را انجام دهیم؟

بهتر است برای دریافت این سوال ادامه مطلب را مطالعه کنید. به شما خواهیم گفت که لکه گیری در خشکشویی کت و شلوار چگونه انجام می شود. در این صورت بافت پارچه آسیب نمی بیند و اثری از لکه باقی نمی ماند.

مراحل لکه گیری در خشکشویی

در اثر باقی ماندن گرد و غبار و پرز روی کت شما، به مرور پارچه آن کدر می شود و بد رنگ به نظر می آید. برای این کار در خشکشویی ها ابتدا به وسیله یک برس نرم، پرز پارچه گرفته می شود. سپس اقدام به رفع لکه کت و شلوار می کنند.

ممکن است در محل کار لیوان چای روی لباس شما بریزد یا هنگام نوشیدن قهوه، لکه ای روی لباستان ایجاد شود که رفع آن در خانه ممکن نیست. همچنین رفع لک خون نیاز به مهارت و استفاده از مواد شوینده مخصوص دارد. ممکن است در شستشوی خانگی به وسیله آب اثر لکه تمدید شود و از بین نرود.

ممکن است در مهمانی، هنگام صرف غذا و نوشیدن آبمیوه لکه ای روی کت و شلوار روشن شما ایجاد شود و ظاهرتان را نامناسب نشان دهد.

با تمام این اتفاقات غیر منتظره کت و شلوار شما در معرض آلودگی و کثیفی است. بهتر است لکه گیری در خشکشویی کت و شلوار صورت گیرد.

به طور کلی روند لکه گیری به شرح زیر است:

  •     استفاده از برس پرزگیر؛
  •     بهره گیری از ماده سکاپور و مقداری پنبه؛
  •     شستشو با مواد غیر اسیدی مانند محلول پرکلرواتیلن.

با مطالعه ادامه مطلب با نحوه کار خشکشویی کت و شلوار آشنا می شوید.

ابتدا پرزهای کت و شلوار رفع می شود!

همانطور که در بالا اشاره کردیم، قرار گیری گرد و غبار روی لباس آن ها را کدر و لک می کند و ممکن است باعث بور شدن پارچه شوید. در خشکشویی برای رفع پرزهای کت و شلوار از یک برس نرم استفاده می کنند و روی کت می کشند.

لکه بری با سکاپور

لکه گیری در خشکشویی کت و شلوار به این صورت است که ابتدا به وسیله مقداری پنبه، لکه باقی مانده روی لباس را رفع می کنند. سپس ماده سکاپور را در دستگاه های مخصوص خشکشویی می ریزند. این ماده که در خشکشویی ها استفاده می شود با حفظ بافت و ساختار پارچه، به لکه زدایی کت و شلوار شما می پردازد و هیچگونه آسیبی به بافت و الیاف آن وارد نمی کند.

سکاپور به راحتی لکه های باقی مانده روی کت و شلوار روشن شما را از بین می برد و آن ها را به درخشندگی روز اول می کند.

شستشوی کت و شلوار و لکه زدایی در خشکشویی

ممکن است روی اتیکت کت و شلوار شما جملاتی نظیر نحوه یا درجه حرارت مورد نیاز شستشو درج شده و تصاویری مانند آن ها کشیده شده باشد. توجه به این علائم مخصوصا درجه حرارت مورد نیاز خشکشویی بسیار حائز اهمیت است.

ممکن است کت و شلوار شما در برخورد با آب، کوچک شوند یا لکه های موجود روی آن به جای اینکه از بین روند، تثبیت شوند و باقی بمانند.

پرکلرواتیلن که در خشکشویی استفاده می شود، یک محلول شوینده بدون نیاز به آب است. این محلول را به همراه سکاپور در دستگاه می ریزند و به لکه گیری در خشکشویی کت و شلوار می پردازند.

کلام آخر

بهتر است لکه گیری در خشکشویی کت و شلوار صورت بگیرد. ممکن است در شستشوی خانگی لکه ها روی لباس باقی بمانند و کت و شلوار گران قیمت شما را غیر قبل استفاده کنند.

در مراکز خشکشویی با استفاده از ماده سکاپور و محلول پرکلرواتیلن اقدام به لکه بری کت و شلوار تیره و روشن می کنند. جالب است بدانید این مواد بدون استفاده از آب عمل کرده و ساختار پارچه و بافت آن را حفظ می کنند.

قصد داریم به معرفی یک مرکز خشکشویی بپردازیم. خشکشویی واشین لین با ارائه خدمات بی نظیری شامل خشکشویی انواع کت و شلوار، مبلمان و پرده به کمک شما می آیند.

این مرکز با بهره گیری از دستگاه های مدرن و پیشرفته، همچنین نیروی کار ماهر و با تجربه اقدام به شستشو و لکه گیری لباس های شما می کند. جالب است بدانید امکان ثبت سفارش یه صورت آنلاین نیز وجود دارد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد