شوینده های خشکشویی کت و شلوار چیست؟

0

شوینده های خشکشویی کت و شلوار چیست؟ کت و شلوار از آن دست لباس هایی است که شستن آن شما را به دردسر می اندازد! اگر اولین باری است که تصمیم به شستشوی آن گرفته اید، بهتر است فکر استفاده از ماشین لباسشویی را فراموش کنید. لباسشویی، شوینده های خانگی و حتی آب قاتل کت و شلوارهای شما هستند و بهتر است کمی به فکر سرمایه خود باشید! در این صورت استفاده از خشکشویی یک توصیه ایده آل است؛ چراکه شوینده های خشکشویی کت و شلوار به گونه ای هستند که کمترین آسیب ممکن را به لباس های شما وارد می کنند.

شوینده های خشکشویی کت و شلوار چیست؟

در این مقاله قصد داریم کمی در رابطه با این شوینده ها سخن بگوییم و دلایلی را برای شما تشریح کنیم که استفاده از آن ها منطقی باشد.

چرا شوینده های خشکشویی کت و شلوار اهمیت بالایی دارند؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : بافت کت و شلوار با هر نوع لباس دیگری تفاوت های اساسی دارد. بر این اساس شستشوی آن با شوینده های معمولی یک اشتباه بزرگ به حساب می آید. در صورت استفاده از شوینده نامناسب با مشکلاتی نظیر تغییر شکل، از دست رفتن کیفیت بافت کت و شلوار و حتی کاهش رنگ آن مواجه می شوید. بنابراین توجه به نوع شوینده های قابل استفاده در خشکشویی ها مهم تلقی می شود.

از طرفی همانطور که نوع شوینده به نوع لکه های ایجاد شده در لباس ها بستگی دارند، کت و شلوار نیز از این قاعده مستثنی است. در این صورت باید هر نوع شوینده برای نوع خاصی از لکه ها و آلودگی ها به کار گرفته شود.

از آنجایی که این شوینده ها در محیطی بدون آب فعالیت دارند، باید از نوع خاصی باشند و کیفیت مناسبی را عرضه کنند. تمامی این مسائل و جنبه های مهم باعث می شود که نوع شوینده های خشکشویی کت و شلوار مهم باشد. درواقع شما باید کت و شلوار خود را به مراکزی بسپارید که از بهترین روش شستشو و مناسب ترین شوینده ها استفاده می کنند.

ویژگی های بارز شوینده های خشکشویی

این شوینده ها دارای چه ویژگی و مزیت هایی هستند که استفاده از آن ها در خشکشویی باعث کیفیت مناسب در لباس های مختلف از جمله کت و شلوار می شود. در ابتدا باید بدانید معمولا چند نوع از شوینده ها در خشکشویی ها به کار می رود که کارکنان این مراکز بر حسب نیازهای لباس از این اقلام استفاده می کنند. به عنوان مثال برخی مواد تنها حالت نرم کننده دارند و برای رفع زبری و خشکی لباس ها به کار گرفته می شوند و برخی دیگر تنها مخصوص رفع لکه ها هستند.

محافظت از تار و پود پارچه

شوینده های خشکشویی کت و شلوار به گونه ای هستند که امکان مراقبت از لباس ها را به آسانی مهیا کرده اند. شما با سپردن کت و شلوار خود به مراکز خشکشویی این فرصت را دارید که از لباس های گران قیمت خود به خوبی محافظت کنید.

یکی از قابلیت هایی که چنین امکانی را ایجاد می کند، کنترل کف در محیط شستشو است! شوینده های خشکشویی به گونه ای طراحی شده اند که کف در آن ها به اندازه تولید می شود؛ چراکه کف بیش از اندازه باعث به وجود آمدن شرایط نامناسب در لباس می شود و می تواند به تار و پود آن آسیب بزند. این در حالی است که شوینده های خشکشویی در این زمینه کاملا کارآمد و حرفه ای هستند.

نرم کنندگی و درخشندگی لباس ها

شوینده های خشکشویی کت و شلوار دارای ترکیباتی هستند که باعث ایجاد نرمی فوق العاده ای در لباس ها می شوند. در این صورت با سپردن لباس های خشن و خشک به این مراکز این فرصت را در اختیار دارید که آن ها را نرم و لطیف تحویل بگیرید.

از طرفی درخشندگی لباس ها نیز برای بسیاری از افراد اهمیت ویژه ای دارد. این شوینده های خشکشویی به گونه ای هستند که کت و شلوار شما را همچون روز نخست جذاب و درخشان می کنند. اگرچه خشکشویی نیز برای شستن کت و شلوارها خالی از ایراد نیست، با این حال آب شویی به اندازه ای مضر و زیان آور بوده که همواره خشکشویی در اولویت است.

رفع لکه و آلودگی ها

ممکن است کت و شلوار شما با آلودگی های کوچک و بزرگی همراه باشد. در این صورت با سپردن لباس ها به خشکشویی این امکان را دارید که کت و شلوار را با کیفیت بالایی تحویل بگیرید؛ چراکه شوینده های خشکشویی کت و شلوار بسیار باکیفیت و حرفه ای هستند.

این مواد شوینده به گونه ای هستند که در مدت زمان کوتاهی تمام آلودگی ها و لکه های موجود بر سطح لباس را به خوبی برطرف می کنند. درواقع تمام شوینده هایی که در این مراکز به کار می رود، به گونه ای طراحی می شوند که کمترین آسیب ممکن را به لباس وارد کنند و در عین حال پاکیزگی فوق العاده ای را حاصل می کنند.

میکروب زدایی و عدم بروز حساسیت ها

شوینده ها دارای قابلیت آنتی باکتریال هستند و با به کارگیری برخی آنزیم های به خصوص محیط و لباس ها را به خوبی ضد عفونی می کنند. درواقع با سپردن کت و شلوار خود به خشکشویی ها این اطمینان را دارید که لباس های شما با کیفیت بالایی شسته می شوند و از لحاظ آلودگی به میکروب های مختلف، کاملا پاکسازی می شوند.

این قابلیت ها تنها به میکروب زدایی محدود نمی شوند و شوینده های خشکشویی کت و شلوار به رفع عوامل حساسیت زا نیز می پردازد. در صورتی که شما به ذرات بسیاری آلرژی دارید، بهتر است شستشوی کت و شلوار خود را به خشکشویی ها بسپارید!

سخن آخر

شاید شستشوی هر لباس دیگری در منزل خالی از اشکال باشد؛ اما شستن کت و شلوار در خانه به هیچ عنوان توصیه نمی شود! تار و پود این قبیل لباس ها بسیار حساس است و حفظ کیفیت آن ها اهمیت بالایی دارد. در چنین شرایطی شوینده های خشکشویی کت و شلوار بسیار مهم تلقی می شوند و نباید از نمونه های بی کیفیت و غیر استاندارد استفاده شود!

خشکشویی واش لین از جمله مراکز معتبر و قابل اعتمادی است که از شوینده های باکیفیت و مناسبی در شستشوی انواع لباس ها استفاده می کند. بنابراین این فرصت را دارید که با خیالی آسوده و راحت لباس های خود را به این مرکز بسپارید!

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد