راهنمای جامع ثبت برند لباس و پوشاک

0

راهنمای جامع ثبت برند لباس و پوشاک : برند در واقع ویترینی از فعالیت شما است؛ هرچه این ویترین جذاب تر باشد، مراجعه مشتری برای خرید بیشتر خواهد بود. زیبایی این ویترین نیازمند تخصص و صرف زمان است؛ در این زمینه از متخصصین و مشاورین مجرب سایت ثبت فردا راهنمایی بگیرید که در انتخاب نام برند، نحوه ثبت، مسائل حقوقی و مالی به شما کمک می کنند.

راهنمای جامع ثبت برند لباس و پوشاک

قصد داریم در این مقاله، راهنمای جامع ثبت برند لباس و پوشاک را در اختیار شما قرار دهیم.

راهنمای جامع ثبت برند لباس و پوشاک و اقدامات مورد نیاز

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : در راهنمای جامع ثبت برند لباس و پوشاک که در اختیار شما قرار گرفته است، قبل از اقدام برای هر کاری باید یک تصویر از برند خود تهیه کنید. این برند از حروف فارسی یا لاتین، تصاویر موجودات زنده، مواد غذایی یا اشکال گرافیکی تشکیل می شود. برای رسم این علامت از یک طراح گرافیست یا طراح لوگو مشاوره بگیرید.

برای ترسیم برند لباس و پوشاک، یک ایده کلی به طراح از فعالیت خود می دهید؛ سپس شخص طراح شروع به کار می کند. برند به فعالیت شما هویت می دهد؛ پس باید در برگیرنده نوع خدمت یا محصولی که می خواهید ارائه دهید باشد.

نام برندی که انتخاب می کنید باید حتما از حروف فارسی یا لاتین تشکیل شود. به این نکته توجه کنید که با فرهنگ کشور همخوانی داشته باشد و شامل تصاویر و اسامی ممنوع شده از طرف مسئولین نباشد.

شایان ذکر است کمکی که مشاورین سایت ثبت فردا به شما می کنند در این زمینه بسیار موثر خواهد بود. در ادامه دیگر اقدامات مورد نیاز در این راستا را تشریح کرده ایم.

قبل از ثبت برند لباس و پوشاک استعلام بگیرید!

از بدو تولد، انسان نیاز خود به لباس و پوشاک را نشان می دهد؛ پس برای آنکه در این بازار پر رونق، از فروش و سود آوری فعالیت خود بهره بگیرید بهتر است که برند خود را ثبت کنید.

لازم است که قبل از اقدام برای ثبت برند، ابتدا استعلام بگیرید که آیا عین یا شبیه برند شما وجود دارد یا خیر. این مرحله به شما کمک می کند که با سرعت بیشتری به هدف خود برسید. بنابراین، برای ثبت برند خود، نیاز به یک راهنمای جامع ثبت برند لباس و پوشاک دارید که ما آن را در اختیار شما قرار داده ایم.

فورا اقدام به تهیه مدارک کنید!

در مقاله های دیگر ثبت برند در سایت ثبت فردا، به طور مفصل مدارک مورد نیاز را شرح داده ایم. با فراهم نمودن این مدارک وارد مرحله ثبت برند خود می شوید. برای راحتی بیشتر شما به تعدادی از مدارک مورد نیاز اشاره می کنیم.

مدارک مورد نیاز از قبیل مدارک شناسایی شخص حقیقی یا حقوقی درخواست کننده ثبت برند را آماده کنید؛ ۶ قطعه از تصویر برند خود از تمام زوایای آن فراهم کرده و هزینه آن را پرداخت کنید. نیازی به مراجعه حضوری به اداره ثبت علامت ندارید، اگر از متخصصین سایت ثبت فردا بهره بگیرید.

برای ثبت علامت تجاری چقدر زمان نیاز است؟

در این مرحله از راهنمای جامع ثبت برند لباس و پوشاک، باید هزینه آگهی در روزنامه رسمی کشور را پرداخت کنید. اگر به اطلاعات و مدارک وارد شده در سایت و درخواست شما اعتراضی وارد نشود، پس از گذشت دوره یک ماهه از چاپ اول، هزینه نوبت دوم آگهی را پرداخت می کنید و برند شما ثبت می شود.

مدت زمان اعتبار علامت ثبت شده، ۱۰ سال است که پس از پایان آن امکان تمدید وجود دارد. هزینه های مربوطه با توجه به شرایط بازار، طبقه برند شما و تعداد اقلام درخواستی متفاوت است که برای اطلاع دقیق از قیمت ها از سایت ثبت فردا راهنمایی بگیرید.

چرا باید برند لباس و پوشاک را ثبت کرد؟

وقتی به طور قانونی، برند محصول تولید شده خود را ثبت کنید، از اقدام سو استفاده کنندگان و کپی محصول و نام تجاری خود جلوگیری خواهید کرد. ثبت برند به حفظ منافع مادی و معنوی شما به عنوان سرمایه گذار کمک کرده و در صورت بروز مشکل امکان دفاع از حقوق خود را دارید.

ثبت برند لباس و پوشاک چه مزیت هایی دارد؟

در بخش طبقه بندی بیان کردیم که اگر شخصی قصد ثبت علامت تجاری داشته باشد، باید آن را در یکی از طبقات بین المللی برند به ثبت برساند. همچنین این طبقه بندی، نشان دهنده هزینه مورد نیاز برای ثبت برند لباس و پوشاک است.

در راهنمای جامع ثبت برند لباس و پوشاک، جزئیات این طبقه را ذکر می کنیم و به شما این امکان را می دهیم که با توجه به محصول، خدمت مورد نظرتان و مجوز فعالیت، برند خود را در طبقه مربوطه ثبت کنید. طبقه ۲۵ علامت تجاری، مربوط به ثبت برند پوشاک و لباس از قبیل لباس، کفش و کلاه است.

با ثبت برند لباس مزایایی به دست می آورید که هر تولید کننده، طراح و سرمایه گذار پوشاک و لباس را ترغیب به ثبت علامت فعالیت خود می کنید. این مزایا شامل موارد زیر است:

  • امکان بازاریابی در کل کشور و مجامع بین المللی؛
  • ایجاد تمایز بین محصول شما و دیگر کالاها؛
  • افزایش سود در بازار؛
  • برخورداری از اعتماد و حمایت مشتریان؛
  • برخورداری از یک اعتبار بین المللی با دریافت برند مخصوص بالای علامت تجاری پوشاک؛
  • جلوگیری از کپی و سرقت طراحی منحر به فرد لباس، پوشاک و ایده های شما توسط افراد سودجو.

کلام آخر

با وجود رقابت در بازار پوشاک و لباس، اکثر سرمایه گذاران و طراحان به دنبال ثبت برند خود هستند. سعی کردیم راهنمای جامع ثبت برند لباس و پوشاک اعم از مراحل ثبت برند، نحوه ثبت، مدت زمان و هزینه مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهیم و جزئیات آن را بیان کنیم که از مزایای آن بهره مند شوید.

با در دست داشتن این اطلاعات قادر هستید که فرایند ثبت برند خود را در مدت زمان کوتاهی انجام دهید و از رقابت موجود در این عرصه جا نمانید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد