ثبت برند مواد غذایی با هزینه کم را به کاردان بسپارید

0

ثبت برند مواد غذایی با هزینه کم را به کاردان بسپارید : مواد غذایی در کشور ما از جمله محصولاتی هستند که با برند خاص به بازار ارائه می شوند. اهمیت ثبت برند برای مواد غذایی به ارتباط مواد غذایی با سلامتی افراد بر می گردد.

ثبت برند مواد غذایی با هزینه کم را به کاردان بسپارید

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : قطعا مراحل ثبت برند نیازمند صرف هزینه و وقتی بیش از آنکه در قالب تئوری مطالب بیان می شود، است. تولید کننده نیاز دارد تا با طی کردن سریع مراحل ثبت برند، وارد دنیای شلوغ و پررقابت تولید شود. بنابراین یکی از چالش های همیشگی تولیدکنندگان ثبت برند مواد غذایی با هزینه کم و در زمانی کوتاه است.

اگر در آستانه ثبت برند برای محصولات غذایی خود هستید!

اگر علاقه مند به افزایش اطلاعات خود در زمینه ثبت برند مواد غذایی با هزینه کمتر هستید!

از وقتی که برای مطالعه این مقاله اختصاص می دهید، پشیمان نخواهید شد. لطفا با ما همراه باشید.

ثبت برند مواد غذایی با هزینه کم: ممکن یا غیر ممکن!

ثبت برند فرآیندی پیچیده و نیازمند آگاهی و دانش است. مراحل مختلفی باید طی شود و مدارک زیادی برای درخواست ثبت برند لازم است. بدون شک، اگر بدون داشتن آگاهی وارد عرصه ثبت برند شوید، هزینه و زمانی چند برابر صرف خواهید کرد. گاهی تمام هزینه و تلاش شما، بی نتیجه خواهد ماند. اما در صورت مطالعه کامل موارد لازم و ضروری برای ثبت برند و اطلاع از تمام نکات مهم، شما با سهولت بیشتری موفق به ثبت برند مواد غذایی خود خواهید شد.

گاهی تولید کننده، وقت کافی برای مطالعه و پرداختن به قوانین پیچیده ثبت برند را ندارد. چراکه دغدغه اصلی تولید کننده افزایش مقدار تولید و کیفیت آن است. بنابراین استفاده از مشاوره های تلفنی رایگان، محول کردن امور ثبت به کارشناسان شرکت های ثبت برند یا وکیل و نماینده حقوقی کاردان به شما کمک می کند تا تمامی مشکلات موجود در مسیر طولانی ثبت برند را پشت سر گذاشته و موفق به ثبت برند مواد غذایی با هزینه کم  شوید.

نقش مشاوره در کاهش هزینه ثبت برند در مراحل مختلف ثبت برند

ثبت برند در مراحل مختلفی انجام می شود. استفاده از دانش افراد آگاه و با تجربه در تمامی مراحل نقش قابل توجهی در کاهش هزینه ها دارد.

انتخاب برند

در گام اول برای ثبت برند شما نیاز به انتخاب یک برند جذاب و منحصر به فرد برای محصولات خود دارید. نکات زیادی را باید در انتخاب برندی مناسب در نظر بگیرید. برخی از ویژگی های برند خوب عبارت است از:

  • برند شما باید جذابیت ظاهری داشته باشد؛
  • منحصر به فرد بوده و تکراری نباشد؛
  • متناسب با فعالیت و محصول تولیدی شما باشد.

علاوه بر این ما مجاز به استفاده از برخی از علائم در طراحی نشان تجاری نیستیم؛ که لازم است قبل از هرگونه اقدامی در طراحی لوگو و ثبت برند، از آنها آگاهی داشته باشیم. بدیهی است اگر بدون آگاهی از این علائم با صرف هزینه و زمان اقدام به طراحی لوگو و ثبت برند کنیم، هزینه، وقت و انرژی خود را هدر داده ایم.

استفاده از مشاوران حرفه ای در این مرحله یا واگذاری طراحی برند به این افراد در ثبت برند مواد غذایی با هزینه کم موثر خواهد بود.

مشاوران و کارشناسان حرفه ای ثبت فردا با کمترین هزینه به شما در انتخاب برندی خاص و خیره کننده کمک خواهند کرد.

استعلام برند

هرگز نباید فراموش کرد، که هیچ تولید کننده ای اجازه ثبت برند تکراری را ندارد. گاهی عدم توجه به این موضوع باعث دوباره کاری های فراوان و اتلاف هزینه، وقت و انرژی شما می شود.

استعلام برند به صورت رایگان و بدون هزینه در سامانه اداره مالکیت معنوی انجام می شود. بنابراین نیازی به پرداخت هزینه در این رابطه ندارید. اما نقش مشاور با تجربه در کنار شما که از ابتدا شما را متوجه این موضوع کند، می تواند از اتلاف وقت و انرژی جلوگیری کند.

همچنین شما این امکان را دارید که با سپردن مدارک هویتی به افراد کاردان و کارشناسان باتجربه استعلام برند را به آنها بسپارید و با آسودگی خاطر به افزایش تولید و کیفیت محصولات بپردازید. با سپردن استعلام برند خود به کارشناسان ثبت فردا، گامی در راستای ثبت برند مواد غذایی با هزینه کم بردارید.

تهیه مدارک مورد نیاز

مدارک فراوانی برای ثبت برند توسط اشخاص حقیقی و حقوقی مورد نیاز است. اگر از ابتدا آگاه به تمامی مدارک لازم باشید، از اتلاف وقت و انرژی شما جلوگیری می شود. علاوه بر این وجود مشاور درکنار شما در تهیه برخی از این مدارک از قبیل کارت بازرگانی، جواز کسب، جواز تاسیس و بهره برداری، باعث هدایت شما به راه های آسان تر و کم هزینه تر درتهیه این مدارک می شود.

ثبت اظهار نامه در سامانه

پس از انتخاب برند، استعلام آن و تهیه مدارک مورد نیاز، نوبت به ثبت اظهار نامه در سامانه ثبت علائم تجاری وارد بخش اداره مالکیت معنوی ثبت اسناد شده و نسبت به ثبت اظهار نامه و پر کردن فرم های مرتبط اقدام می کنیم. پس از ثبت اظهار نامه و آپلود تمام مدارک خواسته شده، درخواست ثبت برند توسط سه کارشناس و درنهایت رئیس اداره مالکیت معنوی ثبت اسناد بررسی می شود؛ در صورت تایید توسط این افراد، برای فرد متقاضی پیامکی مبنی بر موافقت با درخواست وی ارسال می شود.

در این مرحله نیاز به مراجعه حضوری به اداره مربوطه، تحویل مدارک و تشکیل پرونده است. با پرداخت هزینه چاپ آگهی ثبت برند، به فاصله زمانی یک ماه، دو آگهی از ثبت برند در روزنامه های کثیر الانتشار چاپ می شود.

پس از چاپ آگهی اول در صورتی که اعتراضی به برند ثبت شده نبود، هزینه حق الثبت برند نیز به اداره مالکیت معنوی ثبت اسناد پرداخت می شود. در نهایت در صورت نبودن هیچگونه اعتراضی به برند ثبت شده پس از آگهی دوم، بعد از ۷ تا ۱۰ روز کاری می توان به اداره مالکیت معنوی مراجعه و درخواست سند برای برند ثبت شده داد.

حضور کارشناسان حقوقی خبره و با تجربه نقش موثری در تسریع و کاهش هزینه های ثبت اظهار نامه، و مراحل بعدی دارد و از اشتباهات احتمالی و تکرار مراحل مختلف که قطعا توام با صرف هزینه و زمان بیشتری است، جلوگیری می کند.

نتیجه گیری

مراحل ثبت برند مواد غذایی برای افرادی که تخصصی در این زمینه ندارند، بسیار پیچیده و نیازمند صرف هزینه و وقت فراوان است. اما استفاده از تجربه و آگاهی دیگران در کاهش خستگی ها و هزینه های ناشی از عدم آگاهی نقش موثری دارد.

این امکان وجود دارد تا از مشاوره کارشناسان حقوقی ثبت فردا برای ثبت برند مواد غذایی خود کمک بگیرید و یا با تحویل اسناد ومدارک هویتی و وکالت دادن به کارشناسان با تجربه در ثبت فردا، بدون صرف هیچگونه وقت و انرژی اضافی به ثبت برند محصولات غذایی خود بپردازید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک ثبت فردا مراجعه کنید یا با شماره تماس ۴۳۹۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد