هزینه ها و تعرفه خشکشویی کت و شلوار

0

هزینه ها و تعرفه خشکشویی کت و شلوار : همه ما منسوجات خاص خود را برای شستشو به خشکشویی می سپاریم؛ چرا که خشکشویی ها همیشه بهترین شستشو و اتوکشی را دارند. از مهم ترین منسوجاتی که شستشوی آن با خشکشویی انجام می شود، کت و شلوار است.  در این مقاله قصد داریم به تعرفه خشکشویی کت و شلوار بپردازیم.

هزینه ها و تعرفه خشکشویی کت و شلوار

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : بهتر است قبل از سپردن منسوجات خود به خشکشویی در رابطه با هزینه آن ها اطلاعات داشته باشید. از این رو در این مطلب هزینه شستشوی کت و شلوار و نکات تاثیر گذار در قیمت را شرح می دهیم. بدین ترتیب برای اطلاعات بیشتر نظر شما را به ادامه مطلب جلب می کنیم.

تعرفه خشکشویی کت و شلوار با توجه به کیفیت

ابتدا لازم است بگوییم، قیمت شستن منسوجات مختلف را اتحادیه صنف خشکشویی تعیین می کند؛ از این رو هیچ خشکشویی به طور خودسرانه امکان آن را ندارد که قیمتی جدید را برای خدمات خود ارائه دهد. اما نکته ای که در این قسمت وجود دارد، مربوط به تحوه قیمت گذاری است.

ممکن است در خشکشویی تجهیزات و خدمات آن کیفیت بالاتری از دیگر خشکشویی ها داشته باشد؛ از این رو قیمت آن خشکشویی از دیگر خشکشویی ها بیشتر است. بدین ترتیب اگر کت و شلوار و دیگر منسوجات خود را به خشکشویی های معتبر می سپارید، نگران پرداخت قیمت بیشتر نباشید؛ چرا که تعرفه خشکشویی کت و شلوار مربوط به تجهیزات و کیفت بالاتر خدمات است.

خشکشویی واش لین نیز به دلیل استفاده از ماشین لباسشویی های صنعتی ایتالیایی و محلول های آلمانی، کیفیت بالایی را به مشتریان خود ارائه می دهد. با این وجود همواره سعی بر این دارد که قیمت های خود را برای تمامی مشتریان مقرون به صرفه نگه دارد.

تاثیر شهر در قیمت خشکشویی

هر شهر اتحادیه صنف خشکشویی مختص خود را دارد. از این رو تعرفه خشکشویی کت و شلوار در هر شهر متفاوت است. خشکشویی واش لین در مناطق ۱ تا ۸ همچنین ۲۲ تهران فعالیت می کند. از این رو با خشکشویی هایی که در شهر های دیگر مشغول به کار هستند یا در ناحیه های دیگر تهران فعالیت می کنند، قیمتی متفاوت دارد.

هزینه حمل و نقل در خشکشویی

بعضی از خشکشویی های معتبر که خدمات حمل و نقل نیز دارند، هزینه ای ثابت برای آن در نظر گرفته اند. همچنین بعضی از خشکشویی های دیگر برای رضایت بیشتر مشتری حمل و نقل را رایگان انجام می دهند. لازم به ذکر است که در خشکشویی واش لین نیز هزینه حمل و نقل رایگان است از این رو ‌شما تنها برای شستشوی کت و شلوار و دیگر منسوجات خود هزینه پرداخت می کنید.

تنها در یک صورت هزینه خشکشویی از مشتری گرفته می شود؛ آن هم در شرایطی است که فاکتور مشتری کمتر از ۵۰ هزار تومان باشد. در این صورت ۱۵ هزار تومان هزینه حمل و نقل نیز دریافت می شود.

تعرفه خشکشویی کت و شلوار

ابتدا باید بگوییم که هزینه خشکشویی و اتوی کت و شلوار، با تعرفه اتوی تنهای آن متفاوت است. بدین گونه که برای شستشو و اتوی کت و شلوار، ۴۰ هزار تومن باید پرداخت کنید. اما دریافت خدمات اتو به تنهایی ۲۵ هزار تومان است.

هزینه خشکشویی کت و شلوار و جلیقه

تعرفه خشکشویی کت و شلوار و جلیقه بیشتر از هزینه کت و شلوار است. چرا که کت و شلوار و جلیقه سه تکه لباس محسوب می شود. از این رو هزینه خشکشویی و اتوی کت و شلوار و جلیقه ۷۰ تومان است. این موضوع در حالی است که هزینه اتوکشی این سه مورد به تنهایی ۳۵ تومان حساب می شود. فراموش نکنید که تعرفه های گفته شده مختص خشکشویی واش لین است و این هزینه ها با توجه به خدمات ما توسط اتحادیه صنف خشکشویی قیمت گذاری شده است.

سخن آخر

همانطور که در این مقاله خواندید، متوجه شدیم که تعرفه خشکشویی کت و شلوار در هر شهر متفاوت است. همچنین این تعرفه ها با توجه به تجهیزات و کیفیت شستشو ارائه می شود. فراموش نکنید که تمام تعرفه ها را اتحادیه صنف خشکشویی تعیین می کند. همانطور که خواندید، در این مقاله قیمت دقیق خشکشویی و اتوکشی کت و شلوار را ارائه دادیم. اما این قیمت با تعرفه جدید ممکن است تغییر کند.

فراموش نکنید که خشکشویی واش لین خدمات حمل و نقل را به صورت رایگان انجام می دهد و در تلاش است که مقرون‌به‌صرفه ترین قیمت را در کنار بهترین کیفیت به مشتری ارائه دهد.

در صورتی که قصد دارید کت و شلوار خود را با جلیقه به خشکشویی ما بسپارید، تعرفه مرتبط به خشکشویی کت و شلوار با جلیقه را مطالعه کنید. همچنین اگر تنها قصد شما اتوکشی است، بهتر است به تعرفه اتوکشی تنها دقت داشته باشید.

لازم است ذکر شود که تعرفه های گفته شده در این مقاله مختص خشکشویی ماست و این تعرفه ها با توجه به موارد مختلف در هر خشکشویی متفاوت است.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد