وکیل پایه یک ثبت شرکت

0

در صورتی که قصد ثبت و تاسیس شرکت تجاری خود را دارید؛ اما اطلاعات کافی در این زمینه ندارید؛ بهترین گزینه استخدام یک وکیل پایه یک بسیار متخصص و کاردان در این رابطه است.

وکیل پایه یک ثبت شرکت

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : امروزه به دلیل پیچیدگی های زیاد روابط نهادهای سازمانی و حقوقی نیاز به وکیل پایه یک ثبت شرکت بیش از هر زمان دیگری احساس می شود. وکیلی متخصص که سرعت و دقت فعالیت های اداری و حقوقی شما را افزایش دهد و در کم ترین زمان و بهترین کیفیت شرکت شما تاسیس و ثبت شود.

ما در این مقاله قصد داریم که به شرح وظایف وکیل پایه یک دادگستری پرداخته و شما را با مزایا و ویژگی های او در این حوزه آشنا کنیم که درک بهتری از خدمات متنوعی که این دسته از وکلا ارائه می دهند؛ داشته باشید.

لازم به ذکر است که این فرصت را دارید که جهت استخدام بهترین وکلای ثبت شرکت در تمامی نقاط ایران و دریافت مشاوره حقوقی در این خصوص به سایت سعید شهبازی، وکیل پایه یک دادگستری مراجعه و با متخصصان این سایت مشورت کنید. در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

اهمیت پایه وکیل ثبت شرکت

یکی از مهم ترین عواملی که باید جهت استخدام وکیل به آن توجه کنید؛ این است که وکیل منتخب شما پایه یک بوده یا پایه دو یا کارآموز است؟ اهمیت این موضوع زمانی مشخص می شود که بدون توجه به این عامل به انتخاب وکیل مورد نظر خود می پردازید و پس از ایجاد مشکل متوجه خواهید شد که این وکیل منتخب صلاحیت انجام کارهای شما و تخصص لازم در زمینه مورد نظر را ندارد.

تفاوت اصلی وکیل پایه ۱ و پایه ۲ دادگستری در دامنه و گستره اختیارات آن ها است. وکیلی که پروانه وکالت پایه ۱ دادگستری دارد؛ این پروانه به نوعی اعتبار، تخصص، سابقه و پشتوانه تجربی و فعالیتی بالا را نشان می دهد و از این حیث خیال موکل راحت تر خواهد بود.

وکلای پایه ۲ در واقع آن دسته از کارآموز هایی هستند که از کانون وکلای دادگستری پروانه فعالیت خود را دریافت کرده و در ابتدا به مدت ۲۴ ماه لازم است که دوره کارآموزی خود را طی کنند. آن ها این فرصت را دارند که زیر نظر یک سرپرست جهت دفاع از حق موکلان خود اقدام کنند.

دلایل انتخاب وکلای پایه ۱ به منظور ثبت شرکت

یکی از مواردی که ذهن صاحبان سهام را درگیر می کند؛ این است که چرا باید وکیل پایه ۱را جهت انجام کارهای اداری و حقوقی ثبت شرکت خود استخدام کنند؟ بنابراین در ادامه به این سوال پاسخ می دهیم.

  1. وسعت دامنه فعالیت و اقدامات به نسبت وکلای پایه ۲ یکی از عوامل مهمی است که باید در انتخاب وکیل به آن دقت کنید. در این باره دامنه و گستردگی فعالیت وکلای پایه ۱ بسیار وسیع تر از وکلای پایه ۲ است. به همین منظور واگذاری پیشبرد امور مربوط به ثبت و تاسیس شرکت به وکیل پایه ۱ دادگستری بسیار بهتر و موثرتر خواهد بود.

شما این فرصت را دارید که تمامی امورات مربوط به ثبت و تاسیس شرکت، انحلال، تنظیم اساسنامه، ثبت تغییر و تحولات شرکت، تمدید برند و حتی تاسیس شعبه های بین المللی را به وکلای پایه ۱ بسپارید. به طوری که این افراد در این زمینه نیز تجربه و سوابق فعالیتی بسیار بیشتری دارند و با صفر تا صد کار آشنا هستند.

  1. همانطور که می دانید؛ فرایند ثبت شرکت مراحل و ضوابط نسبتا پیچیده ای دارد که نیازمند تجربه ای بالا در این زمینه است. در غیر این صورت این فرایند به کندی پیش رفته و به دریافت مشاوره حقوقی از دیگر وکلا نیاز دارد. به همین منظور باید از وکیل پایه یکی آگاه و دارای شناخت کافی از تمامی مراحل استفاده کنید که روند ثبت شرکت شما سریع تر پیش برود.

مشخصات اصلی وکیل پایه یک ثبت شرکت

اگر به دنبال یک وکیل پایه یک ثبت شرکت مناسب هستید؛ لازم است که مشخصات و ویژگی های مختلفی داشته باشد که بهترین و قابل قبول ترین عملکرد را از او دریافت کنید. این مشخصات به شرح زیر هستند:

  • وکیل پایه یک دادگستری در زمینه ثبت شرکت باید با تعهد کامل و دلسوزانه به انجام امورات شما بپردازد.
  • وکیل پایه یک مناسب لازم است که از تمامی مراحل و قوانین و موقعیت های موجود در این زمینه به خوبی مطلع باشد.
  • این وکیل تنها باید در محدوده اختیارات و فعالیت هایی که در وکالتنامه و قرارداد آورده می شود؛ به فعالیت بپردازد.
  • وکیل پایه یک ثبت شرکت باید تجربه، تخصص و قابلیت لازم جهت انجام امور مربوطه را داشته باشد.
  • وکیل یاد شده باید نظم و دیسیپلین داشته باشد و از بی نظمی در کارها دوری کند.
  • وکیل مناسب لازم است که صریح بوده و شرکای شرکت را در جریان تمامی امور قرار دهد.
  • او باید فرایندها و مراحل ثبتی شرکت را در کم ترین زمان ممکن و بدون فوت وقت به اتمام برساند.
  • از دیگر ویژگی های وکیل خوب این است که با دریافت و صرف کم ترین هزینه بهترین دستاوردها را برای شما به ارمغان آورده و مشکلات را رفع کند.
  • این وکیل باید فردی مطمئن و قابل اتکا باشد.
  • این وکیل باید به تعهدات شرعی، اخلاقی و شخصی و عمومی پایبند باشد.

چه اموراتی به وکیل پایه یک ثبت شرکت سپرده می شود؟

مراحل ثبت شرکت قوانین و پیچیدگی های خاص خود را دارد و برای شخصی که از این موارد آگاهی نداشته باشد؛ پیشبرد این مراحل بسیار سخت خواهد بود. بنابراین بهتر است که جهت انجام مراحل و موقعیت های زیر از تجربه یک وکیل مناسب بهره بگیرید:

  • ثبت شرکت و برند
  • اعتراض به مشکلات پیش آمده در زمینه ثبت
  • تغییر نام برند
  • نقل و انتقالات شرکت
  • تمدید برند
  • ثبت تغییر و تحولات درون شرکت

سخن آخر

امروزه افراد جهت گسترش کسب و کار خود و مشارکت با دیگر اشخاص به ثبت و تاسیس شرکت رو می آورند. از آنجا که روند ثبت شرکت فرایندی پیچیده و دشوار دارد؛ بهتر است که جهت صرفه جویی در وقت و هزینه از یک وکیل پایه یک ثبت شرکت استفاده کنید.

ما در این مقاله به شرح وکلای پایه یک دادگستری، خدمات، مزایا و ویژگی های آن پرداخته و شما را با آن ها آشنا کردیم. همچنین این فرصت را دارید که جهت استخدام وکیل پایه یک دادگستری در زمینه ثبت و انحلال انواع قالب شرکت های تجاری به سایت سعید شهبازی، وکیل پایه یک دادگستری مراجعه کرده و با متخصصان و کارشناسان این سایت مشورت کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد