تزیین متفاوت خانه با خرید کاشی سنتی با قیمت مناسب

0

تزیین متفاوت خانه با خرید کاشی سنتی با قیمت مناسب : استفاده از کاشی سنتی امروزه رایج شده است. علاوه بر این کاشی ها از نظر جنس انواع گوناگونی دارند. کاشی های سرامیکی و چینی در بین انواع دیگر از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

تزیین متفاوت خانه با خرید کاشی سنتی با قیمت مناسب

تا به حال فکر کرده اید که بخشی از فرهنگ دیرینه و ارزشمند کشور را بر دیوار پذیرایی نمایش دهید؟ یا وقتی به آشپزخانه وارد می شوید، از تماشا رنگ های شاد و آرامش بخش کاشی های سنتی لذت ببرید؟

آیا از قیمت کاشی های سنتی و طرح های مختلف آن اطلاع دارید؟ برای پاسخ به این پرسش ها باید در دنیای کاشی ها غرق شد.

کاشی رو بشناس

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : بدانید که کدام طرح و نوع کاشی به منظور اجرا در بخش های مختلف خانه گزینه مناسبی است زیرا سال های سال باید آن را دوست داشته باشید و همیشه مقابل چشم ها قرار دارد.

استفاده از کاشی علاوه بر بادوام بودن جهت کفپوش منزل، پوشش روی دیوار یا شومینه و سرویس بهداشتی به آن ها ظاهری عالی می بخشد.

انواع کاشی ها به توجه به محل مورد استفاده عبارتند از:

· کاشی کف

· کاشی دیوار

کاشی کف

این نوع کاشی ها باید در برابر ضربه و اصطحکاک مقاومت بیشتری داشته و امکان جذب آب کمی را داشته باشند. استفاده از این نوع کاشی ها با طرح های سنتی برای کف آشپزخانه، سرویس های سنتی و حتی در کف نشیمن احساس خوبی را ایجاد کرده و ساعت ها چشم هر مهمانی را به خود جلب می کند.

کاشی دیوار

این نوع کاشی به دلیل نوع کاربرد دارای لعاب شفاف تری است. از آن به منظور تزیین سرویس های بهداشتی، بین کابینت های آشپزخانه و حتی بخشی از دیوار پذیرایی استفاده می شود.

طرح های سنتی کاشی های دیواری جلوه خاص را به آشپزخانه می دهند. به عنوان مثال رنگ های آبی، فیروزه ای در بین کابینت های طوسی و سفید حس طبیعت را در افراد ایجاد می کند.

چه نوع کاشی در کجا

در انتخاب کاشی های سنتی باید به محل استفاده و تناسب با دکور منزل توجه شود. علاوه بر این میزان استحکام کاشی ها در محل های مختلف تغییر می کند.

به عنوان مثال کاشی اتاق نشیمن و کف آشپزخانه باید در برابر برخورد اجسام مقاوم باشند؛ در حالی که در دیوار استحکام معمولی نیز نیاز شما را برطرف می کند.

همچنین لعاب کاشی تعیین کننده نوع کاشی و وجه تمایز بین آن ها است زیرا کاشی های لعاب خورده در ویژگی هایی مانند طرح، رنگ و بافت نسبت به کاشی های بدون لعاب تنوع بیشتری دارند.

نشیمن را بدون حذف دیوارها بزرگتر کنید.

کاشی های سنتی با ابعاد بزرگ را جهت کفپوش نشیمن و از ابعاد کوچکتر در اتاق خواب و اتاق مهمان انتخاب کنید. هنگام انتخاب آن ها توجه داشته باشید که کاشی های براق تر و روشن تر محیط را بزرگتر از واقعیت نشان می دهند.

استفاده از این نوع کاشی ها برای بخشی از دیوار خانه یا شومینه به محیط رنگ می بخشد. علاوه بر این کمک گرفتن از رنگ فیروزه ای آن ها برای تزیین دیوار پشت میز تحریر در اتاق خواب لذت مطالعه را دو چندان می کند.

حس دوش گرفتن در زیر آبشار

در سرویس بهداشتی نیز از رنگ های روشن کاشی ها که کمی برجستگی دارند و مانع لیز خوردگی می شوند، استفاده کنید. همچنین در پوشش دیوار استفاده از کاشی با لعاب شیشه ای باعث راحتی در نگهداری و تمیزی است.

اگر در حمام از کاشی های سنتی با طرح های طبیعی گل و درختان و رنگ های آبی استفاده کنید، احساس حضور در طبیعت را در خود ایجاد می کنید.

آشپزخانه را به مطبخ تبدیل کنید.

بهتر است در آشپزخانه کاشی هایی با لعاب سرامیک به دلیل دوام جهت کفپوش استفاده شوند. همچنین این کاشی های در رنگ ها و الگوهای مختلف سنتی تولید می شوند.

از کاشی‌های سنتی با ابعاد کوچکتر در بین کابینت های آشپزخانه بهره بگیرید. استفاده از رنگ ها و طرح های کاشی سنتی با قیمت مناسب روح مطبخ های قدیمی را به آشپزخانه می دهد.

همچنین توجه هر بیننده ای را که به آن جا قدم می گذارد، به خود جلب می کند و یکی از شیوه های تزیین مدرن امروزی در طراحی داخلی به حساب می آید.

کلام آخر

کاربرد کاشی ها جهت تزیین امارت ها و مکان های مقدس از دیرباز رواج داشته است. رنگ و طرح کاشی های سنتی از چنان تنوعی برخوردار هستند که امروزه از آن ها در شیوه های مدرن معماری داخلی استفاده می شود.

امکان بکارگیری کاشی های سنتی در نشیمن، اتاق های خواب، آشپزخانه و سرویس های بهداشتی وجود دارند. سایت خوگر پلاس در زمینه عرضه محصولات طراحی داخلی به شما این امکان را می دهد که با خرید اینترنتی کاشی سنتی به خانه خود جلوه زیبایی ببخشید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد