جدیدترین ایده هدیه روز پرستار که او را خوشحال کند

0

جدیدترین ایده هدیه روز پرستار که او را خوشحال کند: پرستاری جزو مشاغلی است که همیشه نام آن با فداکاری همراه است؛ اما قرارگیری در بعضی بحران های زندگی زمانی که پای ما به بیمارستان ها باز می شود، مفهوم این فداکاری را برای ما بیشتر روشن می کند.

جدیدترین ایده هدیه روز پرستار که او را خوشحال کند

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : روز پرستار موقعیت مناسبی است برای اینکه از این فرشتگان زمینی با یک هدیه کوچک قدردانی کنیم. ممکن است شما هم بین دوستان و اقوام خود پرستاری را بشناسید و تمایل داشته باشید که در این روز برای او هدیه ای تهیه کنید.

شاید هم از قضای روزگار در یکی از این بحران های زندگی فداکاری یک پرستار به قدری شما را تحت تاثیر قرار داده باشد که بخواهید به طریقی از او تشکر کنید؛ اما برای خرید هدیه دچار دودلی هستید و نمی دانید که چه هدیه ای ممکن است مناسب او باشد.

در این مقاله سعی داریم چند ایده هدیه روز پرستار را به شما معرفی کنیم که شما را در خرید بهترین هدیه یاری کند. با ما همراه باشید تا با خرید یک هدیه استثنایی پرستار محبوب خود را خوشحال کنید و او را به وجد بیاورد.

هدیه روز پرستار

خرید هدیه در نگاه اول همیشه سخت است؛ اما کافی است که با چند ایده هدیه روز پرستار منحصر به فرد آشنا شوید تا تصمیم گیری برای شما آسان تر شود. فروشگاه ویستور با جمع آوری هدایای خاص شما را از نگرانی گشتن و گذار خسته کننده و خرید اجناس گران قیمت راحت می کند.

شما از منزل و تنها با چند کلیک ساده هدیه مناسب را انتخاب می کنید و درب منزل خود تحویل می گیرید.

  • برای خرید هدیه روز پرستار اولین نکته ای که باید در نظر بگیرید، سن و جنسیت پرستاری است که قصد خرید هدیه برای او را دارید؛ البته بسیاری از هدایا ممکن است برای هر دو جنس قابل خریداری باشند که از بین آنها ایده هدیه روز پرستار را وام بگیرید.
  • بهتر است شغل آنها را معیاری برای گرفتن ایده هدیه روز پرستار قرار دهید و هدایایی را انتخاب کنید که با نوع کار آنها متناسب است.
  • حتما در کنار هدیه ای که تهیه می کنید، یک پیام زیبا و با مفهوم بکار برید. نوشته هایی که از دل باشد، هرگز از خاطر افراد پاک نمی شوند.
  • برای بسته بندی هدیه خود از ایده های خاص استفاده کنید، مثلا کادو را با رنگ بندی فرم پرستاری بسته بندی کنید.

گل

گل اولین ایده هدیه روز پرستار است. گل ها همیشه از هدایای محبوب به شمار می روند. ممکن است از یک دسته یا سبد گل یا جعبه گل با تزیین خاص استفاده کنید. گل ها علاوه بر زیبایی و حس طراوت و شادابی هرکدام معنا و مفهوم خاص خود را دارند.

با انتخاب آنها یک پیام خاص را به دریافت کننده آن انتقال دهید. مثلا رز قرمز نماد عشق، رز سفید نماد فروتنی و گل رز صورتی نشانه قدردانی است. گل نرگس نماد آغاز زندگی دوباره محسوب می شود. گل ارکیده صورتی نماد محبت خالص به حساب می آید. گل ادریسی هم نماد سپاسگزاری و صداقت است؛ البته گل ها به قدری تنوع دارند که هرگز تکراری نمی شوند.

ممکن است با ترکیبی از گل ها حس فوق العاده ای را به گیرنده هدیه انتقال دهید.

کیک با تزئین خاص

یک انتخاب دیگر به عنوان ایده هدیه روز پرستار خرید یک کیک تزیین شده با فرم خاص است که همیشه جذابیت دارد. این کیک را به فرم یکی از ابزارهایی که پرستاران با آن سرو کار دارند یا فرم لباس و کلاه پرستاری تزیین کنید. این کاملا به خلاقیت شما بستگی دارد.

ماگ سخنگو

خرید ماگ سخنگو به ویژه برای ایده هدیه روز پرستار فوق العاده است. یک پیام زیبا با صدای شما به همراه این ماگ است که هر وقت QR کد آن را با استفاده از موبایل چک کنند، آن را می شنوند و شما را به یاد می آورند. خرید ماگ سفارشی سخنگو با امکان چاپ عکس فرد مورد نظر شما در فروشگاه ویستور امکان پذیر است.

با خرید اینترنتی کادو برای روز پرستار هدیه خود رابه راحتی درب منزل تحویل بگیرید.

خودکار با حک اسم

پرستاران به دلیل نوع شغل خود معمولا با خودکار سرو کار دارند. یک خودکار زیبا با حک اسم پرستار مورد نظر شما همیشه در یاد او می ماند و یک ایده هدیه روز پرستار مناسب است. همچنین ممکن است یک جمله زیبا روی خودکار حک کنید. این هدیه برای هر سن و جنسیتی جذاب و مناسب به نظر می رسد.

پاور بانک

پاور بانک برای پرستاران یک انتخاب عالی است زیرا با توجه به شغل خود در مواقع ضروری برای شارژ وسایل الکتریکی خود از آن استفاده می کنند. این ایده هدیه روز پرستار خوبی است فقط قبل از خرید مطمئن شوید که او پاور بانک ندارد.

قاب عکس سخنگو

قاب عکس یک هدیه خاطره انگیز است. هدیه ای که با هر بار تماشا آن ممکن است یک روز بی نظیر را به یاد بیاورید. قاب عکس های متنوع با جنس های مختلف دست شما را برای انتخاب باز می گذارد. قاب عکس های سخنگو هم نوع جدیدی از قاب عکس است که آن را با یک پیام صوتی ویژه همراه می کنید.

با اسکن QR کد قاب عکس توسط موبایل پیام شما شنیده می شود. اگر پرستاری که قصد دادن هدیه به او را دارید، از دوستان یا اقوام شما است قاب عکس را به یک عکس خاطره انگیز دونفره یا خانوادگی مزین کنید.

کیف پول

کیف پول هم جزو آن دسته از هدایایی است که برای خانم ها و آقایان و همچنین برای افراد مسن به کار می آید و نیز برای جوان ترها جذابیت دارد. تنوع قیمت کیف پول ها هم به شما اجازه می دهد که با هر بودجه ای یک کیف پول زیبا بخرید. برای آقایان از کیف پول های چرم به همراه کمربند هم استفاده کنید.

کتاب

کتاب برای افرادی که به مطالعه علاقه دارند، یک انتخاب بی نظیر است. پرستاران هم به عنوان یک قشر تحصیل کرده از جامعه از این قاعده مستثنی نیستند و در نتیجه کتاب یک ایده هدیه روز پرستار مناسب برای آنها است؛ اما توجه داشته باشید که در انتخاب کتاب حتما سلیقه و سن افراد را در نظر داشته باشید.

کتابی که برای یک خانم جوان انتخاب می کنید، بدون شک با کتابی که برای یک پرستار آقای مسن انتخاب می کنید، متفاوت است. یک جمله زیبا به همراه نام خود در صفحه اول هدیه شما را ماندگارتر می کند.

نتیجه گیر ی

پرستاران همراهان همیشگی روزهای سخت ما هستند. روزهایی که حتی عزیزان ما هم شاید کنار ما نباشند و تنها توجه و محبت این سفیدپوشان عاشق همراه ماست. روز پرستار برای قدردانی از آنها بهترین فرصت است تا موجب دلگرمی آنها شود.

با خرید هدایای کوچک مثل کتاب یا یک خودکار، گل یا شیرینی یا هر هدیه ای که با بودجه شما متناسب باشد، به آنها یادآوری کنید که تا چه حد برای جامعه مفید هستند. خرید اینترنتی کادو برای روز پرستار از فروشگاه ویستور هم اکنون امکان پذیراست.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد