با کاشی سنتی رنگ و نور را به خانه بیاورید

0

با کاشی سنتی رنگ و نور را به خانه بیاورید : یکی از المان‌های تاثیرگذار در طراحی دکوراسیون منازل کاشی سنتی اصیل ایرانی است. کالایی لوکس که نشان از فرهنگ و اصالت ایرانیان دارد. امروزه کارشناسان و طراحان دکوراسیون از نمونه های بی نظیر انواع کاشی های سنتی جهت زیباسازی فضا استفاده می کنند.

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده :  این کالای لوکس و زینتی در منازل، شرکت‌ها، ادارات و محیط شهری بکار می‌رود. آیا تصمیم به تغییر در چیدمان داخلی دارید؟ آیا می دانستید با کاشی سنتی دنیایی از رنگ و زیبایی به جریان می افتد؟ آیا از انواع طرح های این کالای منحصر به فرد اطلاع دارید؟

اگر قصد تماشای محصولات کاشی سنتی را دارید، وبسایت تخصصی اینترنتی خوگر عرضه کننده این محصولات در انواع کاشی های سنتی است. اگر علاقه دارید که اطلاعاتی پیرامون کالای لوکس سنتی بدست آورید، با ما همراه باشید. در این مقاله قصد داریم که ویژگی ها و نقش کاشی سنتی را در خانه بررسی کنیم.

ویژگی‌های کاشی سنتی

با کاشی سنتی رنگ و نور را به خانه بیاورید : کاشی سنتی از خاک رس مرغوب ساخته می شود. در حال حاضر انواع کاشی سنتی به دلیل طراحی شگفت انگیز در محیط های مدرن و سنتی به کار می رود. این ویژگی منحصر به فردی است که یکی از اجزای تزئینی ساختمان برای هر دو فضای سنتی و مدرن کارایی دارد.

همه افراد از نقوش سنتی خاطره های نوستالژیکی دارند. شاخصه برتر کاشی سنتی این است که نقش خاطره سازی در اذهان ایجاد می کند. کاشی سنتی ایرانی در انواع معرق، معقلی که تلفیقی از اشکال هندسی است، مشبک، گره و کاشی خشتی که هفت رنگ زیبا دارد، زینت بخش دکوراسیون منازل و محیط های مختلف بوده است.

امروزه تولید کنندگان بسیاری جلوه هایی از طراحی زیبا را در کاشی سنتی به نمایش گذاشته اند. تنوع در نقش به قدری بالا است که چشم هر بیننده ای را بی اختیار به خود جذب می کند. جهت آرایش زیبای محیط داخلی منزل زیباتر از کاشی سنتی ایرانی پیدا نمی کنید.

در گذشته کاربرد کاشی محدود به کف پوش و حمام بود؛ اما در حال حاضر جهت طراحی در چیدمان منزل مانند نما کاری شومینه، دیوارهای اتاق نشیمن، پاسیو، اتاق خواب، آشپزخانه و تزئین نیمکت های سنتی استفاده می شود.

امروزه نوع خاصی از کاشی سنتی در آشپزخانه های مدرن امروزی و راه پله های مدرن بکار می رود. تلفیقی از سنت و مدرنیته شیوه غالب طراحی دکوراسیون این روزها است. زندگی شهرنشینی امروز با دنیایی از رنگ و نور که کاشی سنتی خلق می کند، دلنشین می شود. از طراحی شگفت انگیز کاشی سنتی لذت ببرید!

دلبری کاشی سنتی در طراحی دکوراسیون

اگر اطلاعاتی پیرامون چیدمان داخلی دارید، به طور حتم به اهمیت کاشی های رنگارنگ و زیبای سنتی در ایجاد محیطی دل انگیز اعتراف می کنید. انواع کاشی های سنتی حس و حال حیرت انگیزی ایجاد کرده و به نوعی خاص دلبری می کنند.

برخی از طرح های کاشی سنتی فرم خاصی در چیدمان دارند. از کنار هم قرارگیری کاشی ها اشکال جدید ساخته می شوند. این طراحی برای چیدمان کف در اتاق نشیمن و پذیرایی تصویری شبیه به قالیچه سنتی زیبا به وجود می آورد.

برخی طرح ها متقارن و برخی فقط برای حاشیه کناری دیوارها چیدمان می شوند. فضایی که قصد دارید با کاشی سنتی چیدمان انجام دهید را در نظر بگیرید و رنگ و طرح متناسب و مطابق با دکوراسیون انتخاب کنید.

با کاشی سنتی دکوراسیون داخلی منزل را رنگی کنید

اگر به طرح ها و نقوش سنتی علاقه مند هستید، باید بدانید که استفاده از انواع کاشی های سنتی به سادگی هر چه تمام تر فضای معاصر و امروزی می سازد.

جالب است این را هم بدانید که طرح های متنوع کاشی سنتی شیوه ای جدید و جذاب برای افزودن رنگ های زیبا به منازل است.

استفاده از کاشی سنتی قوانین خود را دارد. سبکی که مدنظر دارید، باید تناسب با مکان داشته باشد. برای انتخاب محصولات برتر از وبسایت خوگر کمک بگیرید. این کاشی ها باید با اجزای دکوراسیون داخلی متناسب باشد.

کلیه ارکان دکوراسیون را زیر نظر بگیرید! برای مثال مدل و چیدمان مبلمان باید با کاشی هایی که در همان محیط به کار می رود، هماهنگ باشد. کاشی های سنتی به دلیل شفافیت نور و انرژی خارق العاده ای به فضا می دهند.

سخن آخر

از مزایای خرید اینترنتی غافل نشوید! آیا تاکنون به خرید اینترنتی کاشی سنتیمرغوب فکر کرده اید؟ خرید اینترنتی این محصول از اتلاف وقت جلوگیری می کند. کالای کاشی سنتی بدون واسطه از تولید کننده به دست مصرف کننده می رسد. با مشاهده تنوع محصولات در خوگر خریدی مقرون به صرفه را تجربه کنید.

خرید انواع کاشی سنتی با کیفیت اتفاقی نیست بلکه حاصل انتخاب ایده آل است. وبسایت اینترنتی خوگر عرضه کننده تخصصی انواع کاشی سنتی کالاهای خریداری شده را در اسرع وقت به آدرس شما ارسال می کند.

در منزل بمانید. کالایی با اصالت بخرید و منتظر دریافت آن باشید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد