هتل در تهرانپارس

0

هتل در تهرانپارس: اگر قصد رزرو هتل در تهران را دارید، بهتر است در جایی اقامت داشته باشید که بیشترین رفت و آمد را در

هتل در تهرانپارس

هتل در تهرانپارس: اگر قصد رزرو هتل در تهران را دارید، بهتر است در جایی اقامت داشته باشید که بیشترین رفت و آمد را در آن دارید. چنان چه می‌دانید قرار است بیشتر در سمت شرق تهران باشید و مسافرتتان به آن مناطق محدود است، رزرو هتل در تهرانپارس یکی از بترین‌ انتخاب‌های آن سمت به شمار می‌رود. با ما در اسنپ روم همراه باشید تا به معرفی این محله و بررسی رزرو هتل در آن بپردازیم.

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : : تهرانپارس بخش بزرگی از شرق تهران را تشکیل داده و از شلوغ‌ترین مناطق پایتخت به شمار می‌رود. این محله از شمال به بزرگراه زین‌الدین (امتداد شرقی همت) و از جنوب به خیابان دماوند منتهی می‌شود. از شرق به خیابان سلطانی و محله‌ی اتحاد و از غرب به بزرگراه باقری منتهی است. همچنین این محله از سمت شرق با بزرگراه رسالت همسایه است. توسعه این منطقه حاصل سکونت زرتشتیان تهران در زمان قدیم است. اگر پا به محله تهرانپارس بگذارید متوجه خیابان‌ها و خانه‌های مدرن آن می‌شوید.

تهران با وجود وسعت بزرگی که دارد، از محله‌های بزرگی ساخته‌ شده است که هرکدام از این محله‌ها مانند یک شهر مجزا هستند و بافت و فرهنگ مخصوص به خود را دارند. زمانی که حرف از غرب تهران می‌شود، ناخودآگاه شهرک غرب در ذهنمان تداعی می‌شود و شرق تهران، تهرانپارس را به یادمان می‌اندازد.

تهرانپارس شرقی‌ترین محله‌ی تهران است که البته می‌توان گفت بزرگ‌ترین محله شرق نیز محسوب می‌شود. تهران‌پارس یکی از محله‌های قدمت دار تهران است که با وجود این قدمت، خانه‌ها و کوچه خیابان‌های مدرنی در آن دیده می‌شوند. به وسیله اسنپ روم قادر خواهید بود ارزان‌ترین و با کیفیت‌ترین هتل‌ها و محل‌های اقامت این سمت تهران را پیدا کرده و بهترین گزینه مد نظرتان را در آخر انتخاب کنید.

کوچه‌های تهران‌پارس همگی بر خیابان‌های اصلی عمودند و به همین دلیل است که نقشه‌ی تهران‌پارس شکل مشبک دارد. تهران‌پارس برای خیلی‌ از تهرانی‌ها (به‌خصوص قدیمی‌ها)، یادآور جاده‌های شمال است، زیرا درگذشته که هنوز بزرگراه بابایی ساخته نشده بود برای دسترسی به دو جاده‌ی هراز و فیروزکوه باید از تهران‌پارس عبور می‌کردند.

ترمینال شرق هم که بخش بزرگی از سرویس حمل ‌و نقلش به سمت مازندران و گرگان می‌روند، در همین محله قرار دارد. تهرانپارس با توجه موقعیتی که داشته است و دارد، یعنی قرار گرفتن در کوهپایه‌های جنوبی رشته‌کوه‌های البرز و همسایگی با پارک‌های جنگلی لویزان و سرخه‌حصار همیشه جزو مناطق پر تقاضا بوده است. اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه زیادی به وقت گذرانی در پارک‌های جنگلی دارید، هنگام رزرو هتل از طریق وبسایت و اپلیکیشن اسنپ روم تهرانپارس را فراموش نکنید.

همانطور که در بخش‌های قبل اشاره شد، این محله کاملا محصور در میان بزرگراه‌ها است و به همین دلیل دسترسی به آن با اتومبیل شخصی بسیار راحت است. در مورد وضعیت وسایل نقلیه عمومی بهتر است بدانید که تهرانپارس یکی از مناطق مجهز تهران به حساب می‌آید. مجهز از این جهت که شما هم می‌توانید از مترو استفاده کنید، هم بی آر تی، هم اتوبوس‌های شرکت واحد و هم تاکسی‌ها. به وسیله خط بی آر تی شرق به غرب به راحتی و در حدود زمان یک ساعت می‌توانید به غرب تهران برسید. همچنین ایستگاه‌های متروی زیادی در محله تهرانپارس و همسایه غربی‌اش یعنی نارمک وجود دارد.

در مورد ایستگاه‌های مترو باید به ایستگاه مترو شهید باقری، تهرانپارس و فرهنگسرا اشاره کنیم که در خط ۲ مترو (فرهنگسرا- صادقیه) قرار دارند. در مورد خطوط اتوبوس تندرو هم خط تندرو از چهارراه تهرانپارس به پایانه آزادی فعالیت می‌کند. ضمنا بیش از خط اتوبوس از نقاط مختلف تهران به سمت تهرانپارس وجو دارند و دسترسی این منطقه بسیار راحت می‌کنند. پس چنان چه خواهان آن هستید که در محله‌ای اقامت داشته باشید که دسترسی بسیار خوبی به دیگر نقاط تهران داشته باشد، در هنگام رزرو هتل با اسنپ روم به دنبال هتل‌های محله تهرانپارس بگردید.

بیمارستان های تهرانپارس و بانوان آرش مهم ترین مراکز درمانی این منطقه هستند. همچنین تهرانپارس به لحاظ داشتن فضاهای سبز و پارک های کوچک زیاد و مراکز خرید نیز بسیار غنی است.

رستوران ها و کافی شاپ های زیادی هم در این محله برای رفاه اهالی ایجاد شده است. در تهرانپارس مراکز خرید متعددی وجود دارند که از جمله آنها می‌توان به مجتمع تجاری سپید واقع در شمال شرقی فلکه اول تهرانپارس، مجتمع تجاری و اداری پارسیان در ضلع شرقی پارک نبوت، مجتمع چند منظوره یاس شرق، مجتمع تجاری شاپرک و مجتمع تجاری نارسیس بالاتر از فلکه سوم تهرانپارس اشاره کرد. در صورت رزرو هتل در تهرانپارس، در منطقه‌ای اقامت خواهید داشت که بسیار سرزنده است و نیازهای روزمره‌تان چه به لحاظ تفریحی و چه رفاه را برطرف خواهد کرد.

پس هم اکنون از طریق اسنپ روم هتل‌های این منطقه را پیدا کرده و اقدام به رزرو هتل ارزان در تهران در آن جا کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد