هتل در تهران نزدیک فرودگاه امام

0

هتل در تهران نزدیک فرودگاه امام: شاید برایتان پیش آمده باشد که که به دلایل گوناگون، نتوانسته باشید به پرواز خود برسید. ترافیک شهری شلوغ

هتل در تهران نزدیک فرودگاه امام

هتل در تهران نزدیک فرودگاه امام: شاید برایتان پیش آمده باشد که که به دلایل گوناگون، نتوانسته باشید به پرواز خود برسید. ترافیک شهری شلوغ مانند تهران، تصادف‌هایی که مدت‌ها یک راه را بند می‌آورند و زمان بندی نامناسب مسافران در روند آماده شدن برای رسیدن به فرودگاه، می‌تواند از دلایل متعددی باشد که مسافران نتوانند به موقع در فرودگاه حاضر شوند و حتی پرواز خود را از دست دهند.

اگر از آن دسته از افرادی هستید که دائما در سفرید و دائما نیز دچار این مشکل می‌شوید، بهترین راه حل این است که از هتل‌های فرودگاهی و هتل‌های نزدیک به فرودگاه استفاده کنید. در هنگام رزرو هتل از طریق اسنپ روم می‌توانید با کمی جست و جو چنین هتل‌هایی را پیدا کنید و در آن‌ها اتاق رزرو کنید. با ما همراه باشید تا در این مقاله به بررسی این مقوله در رابطه با فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) بپردازیم.

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) که در سال ۱۳۸۳ شروع به کار کرد، بزرگ‌ترین فرودگاه ایران و یکی از مهم‌ترین فرودگاه‌های خاور میانه است. این فرودگاه در کیلومتر ۲۲ اتوبان تهران قم قرار گرفته و سالانه پذیرای تعداد زیادی از مسافران داخلی و خارجی از نقاط مختلف است. اگر قصد دارید با هواپیما به تهران سفر کنید و ترجیحی برای مکان هتلتان ندارید، پیشنهاد می‌کنیم در یکی از هتل‌های فرودگاهی این فرودگاه یا هتلی نزدیک به آن اقامت داشته باشید. به وسیله اسنپ روم می‌توانید هتل‌هایی که نزدیک به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) هستند را برای خود رزرو کنید.

چنان چه بین دو پروازتان یک روز یا بیشتر فاصله افتاده و خواهان آن هستید که در نزدیکی فرودگاه امام خمینی (ره) اقامت داشته باشید، می‌توانید از طریق اسنپ روم هتل‌های نزدیک به فرودگاه را پیدا و در آن‌ها اتاق رزرو کنید. در اکثر اوقات کسانی که پروازهای طولانی داشته‌اند دوست دارند بلافاصله در مکانی آرام استراحت و مسیر بین فرودگاه تا هتل را کوتاه کنند. رزرو چنین هتل‌هایی برای کسانی از این دست فوق العاده است.

هتل فرودگاهی همانطور که از نام آن پیداست، هتلی است که در نزدیکی فرودگاه تاسیس شده باشد. البته این نوع از هتل ها لزوما چسبیده به فرودگاه نیستند و ممکن است چند کیلومتری با آن فاصله داشته باشند. بد نیست بدانید که هتل های فرودگاهی معمولا مطلوب مسافرانی هستند که پرواز آنها در میانه راه توقف دارد یا آنها که پروازشان کنسل و به زمان دیگری موکول شده است. اما برای توریست‌ها که دوست دارند هتل آنها در قلب شهر و نزدیک به مراکز دیدنی باشد، هتل‌های فرودگاهی چندان ایده آل نیستند، چرا که گاها ممکن است صدای نشست و برخاست هواپیماها برای برخی اذیت کننده باشد. فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به تازگی مجهز به دو هتل رسمی که مختص به خود فرودگاه و جزئی از آن باشند، شده است. اما هتل‌های بسیاری در نزدیکی این فرودگاه وجود دارند که از طریق اسنپ روم می‌توانید در آن‌ها اتاق رزرو کنید.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های هتل‌های فرودگاهی، موقعیت مکانی است هتل‌ها است. اگر پرواز شما به تأخیر بیفتد یا صبح روز بعد یک پرواز دیگر داشته باشید، با اقامت در این نوع هتل فاصله زیادی با فرودگاه نخواهید داشت. در حقیقت بسته به زمان پرواز شما، وجود ترافیک شدید می تواند یک فاکتور مهم در تعیین مدت زمانی باشد که شما از شهر به فرودگاه و بالعکس می‌رسید. شاید زمان زیادی نیاز داشته باشید برای اینکه به مرکز شهر رفته و هتلی پیدا کنید. در این مواقع هتل فرودگاهی می تواند گزینه خوبی باشد. بنابراین می توان گفت که موقعیت مکانی یکی از بهترین ویژگی های ماندن در یک هتل فرودگاهی به شمار می رود. پس در هنگام رزرو هتل در تهران از طریق اسنپ روم حتما چنین گزینه‌هایی که نزدیک به فرودگاه امام خمینی (ره) هستند را مد نظر قرار دهید.

بسیاری از افراد به غلط گمان می‌کنند که هتل های فرودگاهی امکانات چندانی در اختیار مسافران قرار نمی‌دهند، اما باید بدانید که این نوع هتل ها امکانات و خدمات زیادی دارند. خدماتی که رفاه و راحتی را برای شما فراهم کرده و فراموش می‌کنید که کیلومترها از خانه خود دور هستید. فقط به این دلیل که شما قرار است یک یا دو شب را در هتل بگذرانید، به این معنی نیست که از خدمات رفاهی محروم خواهید شد.

با رزرو هتل‌ ارزان در تهران از طریق اسنپ روم می‌توانید مطمئن باشید که خدمات هتل‌ها در سطح مطلوبی قرار دارد.

هزینه اقامت در اتاق‌های هتل فرودگاهی می تواند بسیار ارزان‌تر از هتل های مرکز شهر باشد. دلیل هم این است که این نوع هتل‌ها درگیر رقابت با هتل های شهری هستند تا مسافران را به اقامت در آن‌ها تشویق کنند. پس اگر در هنگام رزرو هتل در تهران به دنبال هتلی ارزان قیمت هستید که هم دسترسی به فرودگاه داشته باشد و هم از بابت قیمتش خیالتان راحت باشد، با اسنپ روم گزینه مورد نظر خود را پیدا کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد