هتل در خیابان فرشته تهران

0

هتل در خیابان فرشته تهران: اگر می خواهید با یکی از اعیانی نشین‌ترین و لاکچری‌ترین خیابان های تهران آشنا شوید باید سری به محله الهیه

هتل در خیابان فرشته تهران

هتل در خیابان فرشته تهران: اگر می خواهید با یکی از اعیانی نشین‌ترین و لاکچری‌ترین خیابان های تهران آشنا شوید باید سری به محله الهیه بزنید و قدم به خیابان فرشته بگذارید. خیابان فرشته، در حد فاصل خیابان ولیعصر تا خیابان شریفی منش گسترده شده است و به عنوان یکی از مناطق تفریحی محبوب در میان تهرانی‌ها شناخته می شود.

شهرت اصلی خیابان فرشته به دلیل وجود خانه‌ها و برج‌های مسکونی و تجاری گران قیمت آن است و حتی از این خیابان به عنوان قلب پنت هاوس‌های مدرن تهران یاد می‌کنند. البته این تنها یکی از دلایل شهرت خیابان فرشته است؛ مراکز خرید مجلل و لوکس و کافه و رستوران‌های شیک و مشهور در این خیابان باعث شده تا فرشته به عنوان یکی از مراکز اصلی تفریحات لوکس در تهران شناخته شود.

با اسنپ روم همراه باشید تا در این مقاله به بررسی این محله بپردازیم تا شما در هنگام رزرو هتل در تهران بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این محله اعیانی نشین داشته باشید.

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : اگر تصمیم به رزرو هتل ارزان در فرشته از طریق اسنپ روم را دارید، باید بدانید که این منطقه از نظر امکانات موجود از جایگاه خوبی برخوردار است، چنان چه از میان آن می‌توان به تنوع بالای مراکز خریدی اشاره کرد که از برندهای مطرح پوشاک گرفته تا نیازهای خریدهای روزمره را شامل می‌شوند.

به علاوه آنکه پاساژهای این محدوده نیز در کنار رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی که دارند می‌توانند مجموعه خوبی را برای گشت‌وگذار محلی‌ها فراهم آورند. البته ناگفته نماند که این مراکز خرید و همین‌طور کافه و رستوران‌ها دارای قیمت‌هایی رو به بالا هستند که البته در کنار محیط لوکس خود خیلی هم غیرقابل‌پیش‌بینی نخواهند بود.

علاوه بر این می‌توان گفت که موزه موسیقی، موزه دکتر حسابی و… در این منطقه وجود دارند که زیبایی محوطه و همین‌طور بنای خود موزه می‌تواند این مراکز را انتخاب‌های خوبی برای مناطق تفریحی به شمار آورد.  به طور کلی می‌توان گفت که خیابان فرشته از دسترسی خوبی برخوردار است و از میان آنها می‌توان به ارتباط این خیابان با خیابان آقابزرگی، ولیعصر و همین‌طور اتوبان مدرس اشاره کرد.

به علاوه آنکه ایستگاه‌های متروی قیطریه و همین‌طور صدر نیز در نزدیکی این محله هستند و در کنار تاکسی‌های موجود در این منطقه، امکانات عبور و مرور و حمل‌ونقل خیابان فرشته را به مراتب راحت‌تر کرده‌اند. نا گفته نماند که اگر قصد دارید چه در مسیر غرب به شرق و چه شمال به جنوب به وسیله بی آر تی حرکت کنید می‌توانید از پایانه‌های موجود در چهارراه پارک وی استفاده کنید. به طور کلی اگر در اسنپ روم به دنبال جایی می‌گردید که دسترسی محلی خوبی داشته باشد و همچنین از آن راحت بتوانید به دیگر نقاط تهران بروید، خیابان فرشته گزینه ایده‌آلی محسوب می‌شود.

البته این را هم بگوییم که اگر بیشتر می‌خواهید در مرکز و جنوب شهر تردد داشته باشید و دوست دارید سریعا به این مناطق برسید، بهتر است فکر رزرو هتل در این منطقه را از ذهنتان بیرون کنید چرا که برای رسیدن از منطقه‌ای در شمال شهر مانند خیابان فرشته به مناطق جنوبی، وقت زیادی باید صرف کنید. دانستن این نکته که می‌خواهید در تهران بیشتر در چه مناطقی تردد داشته باشید بسیار مهم است زیرا این شهر به دلیل این که پایتخت است و شلوغ‌ترین شهر ایران به شمار می‌رود، ترافیک سنگینی دارد و همین امر ممکن است روزانه ساعت‌ها وقت شما را تلف کند. اما اگر از قبل می‌دانید که در مناطق شمالی دیگر می‌خواهید تردد کنید، بهتر است در هنگام رزرو هتل از طریق اسنپ روم، خیابان فرشته را انتخاب کنید.

با ظهور شرکت‌های متعدد و مراکز تجاری در سال‌های اخیر، فرشته تبدیل به محله‌ای پر تردد شد ولی هنوز در عصر‌های خنک بهاری، زیبایی و آرامش همیشگی خود رو حفظ می‌کند و تجربه‌ی پیاده روی و گشت و گذار را در این منطقه بسیار لذت بخش می‌کند.

رستوران ها و کافی شاپ های شیک و لوکس با طراحی خاص و مدرن، سرآشپزهای مجرب و برتر، غذاهای ایرانی بی‌نظیر از شاخصه‌های محله فرشته محسوب می‌شوند. همچنین باشگاه های ورزشی مدرن، سالن های زیبابی شیک، کلینیک های پوست، لیزر و لاغری متناسب با سطح منطقه فعالیت میکنند. این محله، جزء مناطق لوکس و شیک تهران بوده و خدماتی که در این منطقه به مشتریان ارائه می‌شود از استاندارد بسیار بالایی برخوردار است. چنان چه خواهان آن هستید که در محله‌ای سرزنده هتل رزرو کنید که در بیشتر ساعات روز شلوغی و هیاهوی زندگی مدرن را دارد، همین حالا از طریق اسنپ روم به دنبال گزینه‌های مورد نظر خود در خیابان فرشته بگردید و آپشنی را که بیشتر از همه به سلیقه شما نزدیک است را انتخاب کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد