چه مارک فرش ماشینی خوبه؟

0

چه مارک فرش ماشینی خوبه؟ همیشه خرید یک فرش کمی مشکل تر از خرید سایر وسایل منزل است. زیرا اکثر ما توقع داریم که چندین سال از فرش خود استفاده کرده و رضایت داشته باشیم.

چه مارک فرش ماشینی خوبه؟

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : بنابراین مطمئنا شما هم به دنبال این هستید که بهترین فرش را انتخاب کرده و خریداری کنید. عوامل بسیاری برای انتخاب یک فرش خوب وجود دارد.ممکن است مواردی مثل جنس، طرح، رنگ وغیره برای شما مهم باشد. اما معمولا اولین سوالی که به ذهنمان می رسد این است که چه مارک فرش ماشینی خوبه؟

همه آنچه که باید راجع به فرش ماشینی کاشان بدانیم

حتما شما هم بارها نام برند فرش کاشان را شنیده اید. این مارک از فرش یکی از معروفترین برندهایی است که در بازار فرش مطرح شده است. شهر کاشان بیشترین واحدهای تولیدی فرش های ماشینی را در خود جای داده است. پس بی دلیل نیست که این شهر را به عنوان پایتخت فرش نام گذاری کرده اند.

ممکن است شما هم اولین پاسختان به این سوال که چه مارک فرش ماشینی خوبه، فرش کاشان باشد. معمولا اکثر افراد به دلیل زیاد شنیدن این مارک یا تجربه خوب استفاده از این نوع فرش، این پاسخ را می دهند. اما ما قصد داریم شما را بیشتر با این مارک از فرش آشنا کنیم.

می خواهیم با دلیل به شما بگوییم که چرا انتخاب این مارک می تواند تصمیم مناسبی باشد. همانطور که گفتیم شهر کاشان تجربه بسیار بالایی در تولید فرش های ماشینی دارد. همه ما می دانیم که تجربه می تواند حرف اول در ارائه بهترین کیفیت از یک کالا را بزند.

بنابراین واحدهای تولیدی شهر کاشان نیز از تمام تجارب خود برای تولید با کیفیت ترین فرش ماشینی استفاده می کنند. به همین دلیل است که بیشترین فرش های موجود در بازار متعلق به برند فرش کاشان هستند.

بهترین مارک های فرش ماشینی کاشان

تولیدکنندگان فرش های ماشینی در کاشان از بهترین دستگاه ها در کارخانه استفاده می کنند. الیاف به کار برده شده در فرش های ماشینی کاشان از بهترین و مرغوب ترین الیاف موجود در بازار هستند. طراحان فرش های کاشان از تمام تجارب و تخصص های خود استفاده می کنند تا نیاز خریداران با هر سلیقه ای را تامین کنند.

بنابراین می توانید بیشترین تنوع در طرح و رنگ را در بین فرش های ماشینی مارک کاشان مشاهده کنید. برخی از بهترین مارک های فرش ماشینی کاشان شامل کویر، خاطره، قیطران، نگین، رویال، یلدای کویر، فرهی و تعدادی برند دیگر است.

ممکن است این مارک هایی که نام بردیم قیمت بیشتری نسبت به سایر فرش ها داشته باشند. با این حال می توانید یک مارک کمتر شناخته شده از فرش کاشان را با قیمت مناسب و کیفیت خوب خریداری کنید. شاید تا این جا پاسخ خود به سوال چه مارک فرش ماشینی خوبه را گرفته باشید. اما اگر تصمیم گرفتید همین مارک را بخرید به شما تبریک می گوییم اما کمی دست نگه دارید. بهتر است با سایر مارک های خوب فرش ماشینی نیز آشنا شوید.

فرش ماشینی مشهد

فرش مشهد نیز از جمله مارک های بسیار خوب در تولید فرش ماشینی است. در واقع می توان گفت پس از فرش کاشان، فرش مشهد توانسته است به خوبی در بازار فرش مطرح شود. حتی گاهی اوقات ممکن است خریداران، فرش مشهد را به فرش کاشان ترجیح دهند.

اگر چه واحدهای تولیدی شهر مشهد کمتر از شهر کاشان است اما کیفیت فرش های مشهد بسیار بالا است. بنابراین شاید در بعضی طرح ها و رنگ ها نتوانید مقایسه ای بین این دو مارک فرش انجام دهید. تنها تفاوت بارز میان فرش های مشهد و کاشان این است که تعداد فرش های موجود در بازار با مارک مشهد معمولا بسیار کمتر از فرش های کاشان است.

زیرا همانطور که گفتیم فرش مشهد واحدهای تولیدی کمتری دارد. بنابراین فرش های مشهد قیمت بالاتری نسبت به فرش های کاشان دارند. اما طرح های زیبای فرش های مشهد باعث شده است تا این مارک از فرش همواره طرفداران خود را داشته باشد. از جمله بهترین مارک های فرش مشهد شامل نگین و زمرد است.

شناسایی بهترین مارک فرش ماشینی

گاهی می توانید با بررسی برخی نکات، خودتان پاسخ این سوال را بدهید که چه مارک فرش ماشینی خوبه. فقط کافیست برخی موارد را در فرشی که قصد خرید آن را دارید، بررسی کنید. اولین نکته بررسی میزان تراکم و شانه فرش است. هرچه فرش شما تراکم و شانه بالاتری داشته باشد، قطعا از دوام بالاتری نیز برخوردار است.

بنابراین انتخاب مارک هایی که فرش های ۱۲۰۰ شانه یا حتی ۱۵۰۰ شانه تولید می کنند، می تواند گزینه مناسبی باشد. نکته بعدی بررسی جنس فرش است. همانطور که می دانید برای تولید فرش های ماشینی از یک نوع جنس واحد استفاده نمی شود.

بلکه انواع الیاف با جنس های متفاوت در تولید این نوع فرش ها مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین باید اطمینان حاصل کنید مارکی که انتخاب کرده اید از بهترین نوع الیاف جهت بافت فرش استفاده کرده است. معمولا بهترین جنس الیافی که در بافت فرش استفاده می شود، الیاف آکریلیک است.

زیرا این نوع الیاف بافت بسیار نرم و دوام بالایی دارند. اگر چه ممکن است نتوانید فرشی با ۱۰۰ درصد الیاف آکریلیک پیدا کنید، اما به هر حال خرید فرشی با این نوع الیاف می تواند انتخاب سنجیده ای باشد. مارک هایی که به شما معرفی کردیم تمام این موارد را در تولید فرش رعایت می کنند. با این حال ممکن است مارک های دیگری از فرش ماشینی نیز وجود داشته باشد که با قیمت مناسب تر نیاز شما را برطرف کنند.

بنابراین اگر به جمع بندی رسیده و می توانید پاسخ این سوال را بدهید که چه مارک فرش ماشینی خوبه، اگر تصمیم گرفته اید بهترین فرش را خریداری کنید و اگر توقع یک خرید آسان، با کیفیت و بی دغدغه را دارید، پیشنهاد می کنیم همین حالا به سایت سرای ابریشم مراجعه کنید. سرای ابریشم با کادری بسیار مجرب، تمام سعی خود را کرده است که فراتر از توقعات شما عمل کند.

 

اگر فرش ماشینی انتخاب شما است می توانید به سایت سرای ابریشم مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

 

 

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد