نئوپان ملامینه

0
نئوپان ملامینه از جمله محصولات پرطرفدار و پر مصرف در صنایع چوبی به شمار می آید. امروزه از این محصول، برای ساخت بسیاری از مصنوعات چوبی استفاده فراوانی می شود. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که استفاده از روکش ملامینه، در مقایسه با سایر روکش ها، به سبب مزیت ها و کارایی بالا، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بر همین اساس، در حال حاضر بسیاری از صنایع چوبی، استفاده از نئوپان ملامینه را در دستور کار قرار می دهند. شایان ذکر است که روکش ملامینه در مقیاس جهانی نیز یکی از محصولات بسیار پر مصرف و پرکاربرد محسوب می شود.

نئوپان ملامینه

به عبارت دیگر، این محصول وسیع ترین و بیشترین دامنه مصرف را در سطح جهانی و در مقایسه با سایر روکش ها به خود اختصاص داده است. بر همین اساس، در تمامی مصارف و کاربردهای روکش کاری سطوح، روکش ملامینه حرف اول و آخر را می زند. به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که روکش های ملامینه، یکی از روکش های پرکاربرد و در عین حال پر استفاده برای تخته های فشرده محسوب می شوند. ناگفته نماند که در بازارهای جهانی و حتی بازار کشور ما، نئوپان ملامینه سهم قابل توجهی را به خود اختصاص داده است. همچنین قیمت مقرون به صرفه و مناسب روکش های ملامینه، از جمله عوامل مؤثر در محبوبیت و پرکاربرد بودن این محصولات تلقی می شود. بدون تردید، برای بسیاری از مشتریان و مصرف کنندگان این سوال به ذهن خطور می کنند که نئوپان ملامینه چیست. به طور کلی و در پاسخ به این سوال باید ابراز نمود که نئوپان محصول تراشه ها و خرده های چوب بوده که با استفاده از چسباننده های مناسب، فشرده و پرس می گردد. شایان ذکر است که نئوپان ملامینه مدت های زیادی است که جایگاه خود را در میان فرآورده های چوبی تثبیت نموده است. همچنین این محصول از چوب های صنعتی پرکاربرد و رایج در میان فرآورده های چوبی محسوب می شود. در مقوله نئوپان ملامینه چیست، باید ذکر کرد که روکش ملامینه از روکش های پرکاربرد و پر استفاده، علی الخصوص برای تخته های فشرده تلقی می گردد. بر این اساس، روکش های ملامینه را با استفاده از چسب ملامین فرم آلدئید بر روی سطح تخته های چوبی فشرده می چسبانند. نئوپان ملامینه، علاوه بر مقاومت و استحکام قابل توجه و مطلوب، در تولید بسیاری از محصولات و مصنوعات چوبی، در طیف وسیع و گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. بر این اساس، در ساخت دیوار کوب، دکور فروشگاه، میز تلویزیون، پارتیشن بندی، سرویس خواب و کمد، ساخت کابینت آشپزخانه و تولید و ساخت مبلمان، نئوپان ملامینه نقش برجسته و پر رنگی ایفا می نماید. امروزه روکش های ملامینه در بین انواع روکش ها، سهم عمده ای از بازار را به خود اختصاص داده اند. به همین جهت، از لحاظ آمار و ارقام، در حدود ۳۳ درصد مصرف کنندگان، استفاده از روکش ملامینه را به سایر روکش ها ترجیح می دهند. در این میان، روکش های چوبی در حدود ۲۷ درصد و روکش های کاغذی، رقمی در حدود ۱۸ درصد را به خود اختصاص داده اند. همچنین دیگر روکش ها نظیر رنگ، لامینت و ترمو پلاستیک، به ترتیب ۹، ۷ و ۶ درصد سهم مصرف کنندگان را شامل می شوند.

ویژگی ها و مزایای نئوپان ملامینه چیست؟

بدون تردید، یکی از ویژگی های شاخص نئوپان ملامینه، قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه این محصول به شمار می رود. از نقطه نظر اقتصادی این محصول در مقایسه با سایر چوب های فشرده، از قیمت مناسب و اقتصادی تری بهره می برد. از آنجایی که مقوله قیمت در بسیاری موارد یکی از مؤلفه های مصرف کنندگان برای خرید به شمار می آید، انتخاب نئوپان ملامینه می تواند به میزان چشمگیری نیازهای ایجاد شده در این زمینه را برآورده سازد. از سوی دیگر، مقاومت مناسب نئوپان های ملامینه در برابر عوامل محیطی به ویژه رطوبت و حرارت، نگاه بسیاری از مصرف کنندگان و تولید کنندگان مصنوعات چوبی را به سمت این محصول معطوف ساخته است. بر همین اساس، امروزه ردپای نئوپان ملامینه در تولید بسیاری از محصولات مانند تخت خواب، لوازم دستشویی و حمام، مبلمان بچه، مبلمان منزل و حتی مبلمان اداری، به نحو بارز و برجسته نمود پیدا کرده است. شایان ذکر است که یکی از نقاط عطف نئوپان ملامینه، در دسترس بودن این محصول به صورت گسترده و در ابعاد و اندازه های بزرگ می باشد. همچنین از لحاظ وزنی نیز این محصولات در مقایسه با سایر فرآورده های چوبی، در وضعیت مطلوبی به سر می برد. ضمناً از نظر تنوع طرح و مدل، نئوپان ملامینه بسیاری از سلیقه ها و ذائقه های مختلف و گوناگون را تحت پوشش خود قرار می دهد.

خوگرپلاس، همکاری با تولید کننده های نئوپان باکیفیت

یکی از برندهای کارکشته و حرفه ای در زمینه تولید نئوپان ملامینه، برند خوگر پلاس به شمار می رود. در این مجموعه مدل های متنوع و در عین حال باکیفیت نئوپان ملامینه تولید و در اختیار مصرف کنندگان و تولید کنندگان این محصول قرار می گیرد. قیمت مقرون به صرفه، کیفیت مطلوب و تنوع بالا، از شاخصه های برجسته خوگر پلاس محسوب می شود. اگر نئوپان ملامینه انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد