مزایای استفاده از چسب ممبران

0
مزایای استفاده از چسب ممبران : در گذشته چسب های مخصوص روکش از کیفیت مطلوبی برخوردار نبودند؛ همین امر بسیاری از افراد را به تولید چسب های با کیفیت ترغیب کرد. این چسب ها تحت عنوان چسب های ممبران به بازار عرضه گردید. این محصول با نام پلی اورتان و اکرلیک نیز شناخته می شود.

مزایای استفاده از چسب ممبران

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : همچنین کاربردهای این چسب بسیاری از افراد فعال در صنعت چوب را به خرید آن تشویق می کند. عملکرد این چسب نیز در مقایسه با سایر چسب ها بهتر است. در این مقاله قصد آشنایی شما با مزایای چسب ممبران و کاربرد های آن را داریم. کاربرد چسب ممبران همه افراد مشغول به کار در صنعت چوب را به استفاده از آن تشویق می کند. جهت چسباندن روکش به سطح ام دی اف باید از چسب هایی که مقاومت بالایی دارند؛ استفاده شود. چسب ممبران از لحاظ مقاومت به سایر چسب ها برتری دارد. همچنین عملیات استفاده از این چسب بسیار آسان بوده که آن را تبدیل به ویژگی های آن کرده است. از دیگر خصوصیات چسب ممبران، عدم ذوب شدن آن در حرارت بالا است. همچنین پس از چسبیدن پخش نشده و بوی آزاردهنده ای ندارد. بنابراین مواد تشکیل دهنده این محصول و خصوصیات آن، چسب ممبران را جزو چسب های با کیفیت قرار داده است. کاربرد چسب ممبران همه افراد را به استفاده از آن تشویق می کند.

مزایای چسب ممبران

استفاده از این محصول جهت روکش کردن سطح کابینت، مقاومت آن را بالا خواهد برد. همچنین موجب ایمنی کابینت در برابر عوامل مخرب می شود؛ زیرا چسب ممبران در برابر تغییرات دمایی مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان می دهد. از دیگر مزایای این چسب، عدم نفوذ رطوبت به داخل آن است. رطوبت موجب خرابی صفحات چوبی مانند ام دی اف شده و به شدت در برابر آن آسیب پذیر هستند. بنابراین روکش این صفحات توسط چسب ممبران، کیفیت آن را بالا خواهد برد. همچنین عملیات استفاده از این محصول دشواری چندانی برای مصرف کنندگان نخواهد داشت. قیمت آن نیز در مقایسه با کیفیت آن به صرفه است. از طرف دیگر تمیز کردن آن دشوار نبوده و با آب سرد مخزن آن تمیز خواهد شد.

نحوه استفاده از چسب ممبران

همانطور که گفته شد؛ سهولت عملیات آسان این محصول از جمله مزایای چسب ممبران است. جهت استفاده از چسب ممبران ابتدا لبه ها و سطوح برش خورده باید اسپری شوند. پس از خشک شدن لایه اول، لایه دوم برای دومین بار به سطح اسپری می شود. این کار تا زمانی که لایه ای سفید رنگ روی سطح پیدا شود؛ ادامه پیدا می کند. لایه به وجود آمده شفاف، بی رنگ و کمی چسبناک خواهد بود؛ در این شرایط عملیات پرس انجام شده و روکش به سطح کابینت چسبانده خواهد شد. انجام کلیه این مراحل توسط قطعه کاری که درون سینی قرار می گیرد؛ انجام می شود. پس از قرار دادن این قطعه عملیات بارگذاری روکش انجام می پذیرد. همچنین این دستگاه از بخش های مختلفی مانند تفنگ پاشش، نازل و غیره تشکیل شده است. توجه داشته باشید که چسب ممبران یک چسب پاششی است. همچنین جنس ظرف پاشش چسب از پلاستیک یا استیل ضد زنگ است. به اندازه سوراخ نازل نیز توجه داشته باشید. قطر این نازل باید ۱.۰ تا ۱.۵ میلی متر باشد. مدت زمان انجام عملیات از لحظه گرمادهی تا پایان را در نظر داشته باشید. به طور کلی این زمان نباید بیش از ۳۰۰ ثانیه طول بکشد؛ زیرا پس از این مدت واکنش پذیری چسب پایان یافته و عملیات را با مشکل مواجه خواهد کرد.

نکات مهم هنگام خرید چسب ممبران

در خرید این محصول نکاتی را مد نظر داشته باشید تا مزایای چسب ممبران بی بهره نمانید. همخوانی چسب با روکش از لحاظ رنگ از جمله نکاتی است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید. رنگ های طبیعی در این زمینه عملکرد بهتری خواهند داشت. توجه به عملکرد این چسب هنگام چسبیدن نیز مهم است. زمان گیرایی این چسب در دماهای متفاوت باید در نظر گرفته شود. به منظور این کار به کاتالوگ محصول دقت کنید. دماهای مختلف جهت انجام عمیات چسباندن روی محصول قید گردیده است. بهترین چسب ممبران، نیازی به مخلوط کردن نداشته یا کمتر نیازی به مخلوط آن می شود. لازم به ذکر است بسیاری از دستگاه هایی که از این چسب استفاده می کنند، آن را مخلوط می کنند. دقت کنید که مقاومت چسب ممبران در برابر آب بالا است. چسب ممبران با کیفیت، با کمترین فشار عملکرد خوبی را ارائه خواهد کرد. این موضوع بر عملکرد دستگاه پرس تأثیر بسزایی گذاشته و موجب تسکین آن می شود. بنابراین هنگام خرید، نکات ذکر شده را در نظر داشته باشید تا از مزایای چسب ممبران بهره مند شوید.

خرید چسب ممبران

پس از آشنایی با مزایای چسب ممبران نوبت به نحوه خرید آن می رسد. جهت تهیه راحت این محصول، خرید اینترنتی چسب ممبران را امتحان کنید. این روش مزایایی را برای شما به دنبال خواهد داشت. از طریق خرید اینترنتی چسب ممبران تمامی محصولات را با یکدیگر مقایسه خواهید کرد. یکی از سایت های معروف و فعال در این زمینه خوار پلاس است. هنگام مراجعه به این سایت با ویژگی ها و مشخصات چسب ممبران به همراه تصاویر آن ها آشنا خواهید شد. اگر خرید اینترنتی را برای تهیه این محصول انتخاب کرده اید، حتماً به این سایت مراجعه کنید. همچنین متحمل هزینه های اضافی مانند رفت و آمد نخواهید بود. در پرداخت هزینه این محصول نیز روش های مختلفی برای شما وجود دارد. پرداخت نقدی برای آن دسته از افرادی که دست به نقد هستند؛ توصیه می شود. اما بسیاری از فروشندگان خرید اقساطی چسب ممبران را برای مشتریان فراهم کرده‌اند. افرادی که توانایی پرداخت هزینه این محصول را ندارند با خرید اقساطی آن را تهیه می کنند. به علاوه خرید اقساطی چسب ممبران امکان خرید عمده را به شما می دهد. در این مقاله تمامی مزایای چسب ممبران از کاربرد گرفته تا روش های خرید آن را به شما شرح دادیم. استفاده از این محصول شما را با ویژگی های منحصر به فرد آن آشنا خواهد کرد. بنابراین در خرید نمونه مرغوب و استاندارد این محصول دقت کنید تا از مزایای چسب ممبران بهره مند شوید. امیدواریم اطلاعاتی در این زمینه کسب کرده باشید. اگر چسب ممبران انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد