قیمت نئوپان ملامینه

0

به طور کلی، فرآیند تولید قیمت نئوپان ملامینه ، به صورت روکش شدن نئوپان خام به وسیله ورق های ملامینه انجام می گیرد. این عملیات با قرار گرفتن دو دستگاه پرس بر روی قسمت های زیری و رویی نئوپان انجام می پذیرد.

قیمت نئوپان ملامینه

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : شایان ذکر است که نئوپان ملامینه، در رنگ ها و طرح های متنوع و مختلفی تولید و عرضه می گردد. رنگبندی زیبا و جذاب این محصولات، سلیقه های مختلف را به نحو مطلوب تحت تاثیر خود قرار می دهد. ناگفته نماند که روکش ملامینه علاوه بر نئوپان، قابلیت اجرا و پیاده سازی بر روی تخته های ام دی اف را نیز امکان پذیر می سازد.

همچنین امکان تولید طرح های متناسب با نظر و سلیقه مشتری نیز وجود دارد. روکش های ملامینه از جمله روکش های پرکاربرد و پر استفاده برای ورق های چوبی فشرده نظیر ام دی اف و نئوپان محسوب می شوند. بر همین اساس، قیمت نئوپان ملامینه نیز از طرفداران و مشتریان بسیار زیادی برخوردار می باشد.

امروزه در ساخت و تولید فرآورده ها و محصولات و مصنوعات چوبی مختلف از ورق های فشرده نئوپان در طیف وسیعی استفاده به عمل می آید. بر این اساس، از موارد کاربرد قیمت نئوپان ملامینه می توان به ساخت بوفه، کمد، تخت خواب، میز آرایش و میز ال سی دی، اشاره نمود.

قبل از پرداختن به تولید قیمت نئوپان ملامینه ، باید بیان نمود که نئوپان به عنوان یکی از فرآورده های چوبی، از خرده های چوب و خاک اره که با استفاده از چسب فشرده می شوند، ایجاد می گردند. به عبارت دیگر، ضایعات حاصل شده از چوب درختان، پس از تبدیل به خرده چوب، در مرحله همگن شدن و رطوبت گیری قرار می گیرند.

در ادامه این فرآیند و پس از چسب زده شدن، این محصول تحت پرس حرارتی واقع می شود. لازم به ذکر است که فرآیند فشرده سازی چندین بار صورت گرفته تا از این طریق ترکیب چسب و خرده های چوب به نحو مطلوب انجام شود. گفتنی است که پروسه تولید قیمت نئوپان ملامینه به دو شیوه و از طریق روکش زنی پیوسته یا پرس های طبقه ای عملیاتی می شود.

از آنجایی که عملیات روکش کردن ملامینه، فرآیندی تخصصی و بسیار دشوار محسوب می شود، برای اجرا و پیاده سازی مطلوب این پروسه، بسیاری از تولیدکنندگان، از خط تولید روکش ملامینه برخوردار می باشند. برای تولید قیمت نئوپان ملامینه ، در ابتدای امر و با استفاده از سنباده زنی، سطح نئوپان کاملاً یکدست، هموار و فاقد هرگونه برآمدگی و سطح ناهمواری می شود. در ادامه این فرآیند، عملیات روکش شدن نئوپان از طریق پرس های حرارتی و روکش صورت می گیرد.

ناگفته نماند که دمای پرس های حرارتی به منظور تولید نئوپان ملامینه، در حدود ۱۶۰ الی ۲۰۰ درجه سانتیگراد می باشد. همچنین فشرده سازی تخته های نئوپان، در مدت زمانی در حدود ۴۰ الی ۶۰ ثانیه صورت می گیرد. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که پس از انجام این فرآیند، به منظور جلوگیری از ایراد و مشکل در سطح نئوپان ملامینه، آن را بر روی یک سطح صاف و هموار نگهداری می کنند.

مهمترین مزایای قیمت نئوپان ملامینه

بدون تردید، برخورداری از قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه، یکی از مزایای مهم و حائز اهمیت این محصول به شمار می آید. گفتنی است که قیمت نئوپان ملامینه در مقایسه با سایر محصولات چوبی، بسیار پایین و مطلوب می باشد. برخورداری از وزن سبک و راحت، قابلیت جابجایی و حمل این محصول را به راحتی امکان پذیر می سازد.

در این زمینه باید خاطر نشان نمود که این محصول در مقایسه با بسیاری از چوب ها، از وزن سبک و مناسب تری بهره می برد. مقاومت بسیار بالا در برابر عوامل محیطی، حرارت، آب و رطوبت، از دیگر مزیت های مهم و قابل توجه این محصول تلقی می شود. ناگفته نماند که نئوپان های دارای روکش ملامینه به نسبت نئوپان های معمولی، از مقاومت و استحکام بیشتری برخوردار می باشند.

از دیگر مزیت های مؤثر و تاثیر گذار قیمت نئوپان ملامینه ، می توان مقاومت این محصول در برابر خش خوردگی را عنوان نمود. ناگفته نماند که تنوع در طرح، مدل، تنوع رنگبندی بالا و تولید به سفارش و نظر مشتری، از دیگر مزیت های این محصولات به حساب می آید.

موارد کاربرد و استفاده از قیمت نئوپان ملامینه

شایان ذکر است که قیمت نئوپان ملامینه به علت برخورداری از انعطاف پذیر و کارایی بالا، به انضمام رنگبندی متنوع، در مقیاس بسیار وسیعی مورد استفاده قرار می گیرد. ساخت انواع و اقسام پارتیشن های اداری، کمد، قفسه، دیوارکوب و لوازم و وسایل حمام و دستشویی، بخشی از کاربردهای این محصول به شمار می آید.

از سوی دیگر، به علت مقاومت و دوام مناسب این محصول، یکی از گزینه های مفید و مطلوب برای ساخت انواع مبلمان قلمداد می گردد. همچنین برای ساخت انواع درها و بدنه کابینت، بر روی قیمت نئوپان ملامینه ، حساب ویژه ای باز می کنند.

برند خوگرپلاس، یکی از برندهای خوش نام و معتبر در زمینه تولید نئوپان ملامینه به شمار می آید. کیفیت و دوام و تنوع بسیار بالا، در کنار تنوع طرح و رنگ محصولات خوگرپلاس، یکی از نقاط عطف و برجسته آن محسوب می شود.

اگر نئوپان ملامینه انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد