لولا آرام بند ام دی اف

0
لولا آرام بند ام دی اف به دستگاه مکانیکی گفته می شود که امکان بسته شدن درب کابینت به صورت خودکار را می دهد. وجود این وسیله در کابینت موجب بسته شدن درب آن بدون ایجاد سر و صدا می شود. بسیاری از کابینت سازان در نصب درب های کابینت از این وسیله استفاده می کنند.

لولا آرام بند ام دی اف

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : امروزه لولا آرام بند در انواع مختلفی به بازار عرضه شده است. به طور کلی لولاها از دو قطعه تشکیل شده اند که یک قطعه به دور قطعه دیگر حرکت می کند. جهت آشنایی بیشتر با کاربردها و خصوصیات لولا آرام بند این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

اجزای تشکیل دهنده لولا آرام بند

لولای آرام بند مخصوص کابینت ام دی اف از ۲ بخش تشکیل شده است. یکی از این اجزا روی بدنه کابینت و دیگری در میانه خود حفره ای به شکل دایره دارد. همچنین ورقه ای که در لولا کابینت به کار رفته از ضخامت مناسبی برخوردار است. این ورقه دوام و کارایی لولا را بالاتر می برد. روی این لولا فنرهایی تعبیه شده است. وجود این فنرها موجب افزایش قدرت درب در هنگام باز و بسته شدن می شود. برای جلوگیری از بسته شدن ناگهانی درب کابینت، پمپی درون آن تعبیه شده است. همچنین این پمپ از ایجاد صدا هنگام بسته شدن درب جلوگیری می کند. وجود پیچ های شیاردار موجود روی لولا امر رگلاژ آن را بسیار آسان کرده است. جهت رگلاژ آسان لولا بر درب کابینت ام دی اف می توان از پیچ های کشویی لولا استفاده کرد.

مزیت استفاده از لولا آرام بند ام دی اف

لولا آرام بند از محاسنی برخوردار است که خرید آن به تمامی نجاران توصیه می شود. همچنین مقرون به صرفه بودن آن در برابر سایر لولاها بسیاری از افراد را ترغیب به خرید آن می کند. هنگامی که درب کابینت کاملاً باز است، هیچ گونه ضربه ای به محل نصب پایه لولا وارد نمی شود. به همین ترتیب پیچ هایی که روی لولا نصب شده اند؛ هرگز شل نخواهند شد. همچنین این امر موجب جلوگیری از رسیدن آسیب به بدنه کابینت ام دی اف می شود. اگر در هنگام باز کردن کابینت درب آن در زاویه ۱۰ تا ۴۰ درجه رها شود، بازگشت آن بسیار آرام خواهد بود. به علاوه در هنگام بسته شدن ناگهانی درب، هیچ گونه سر و صدایی ایجاد نخواهد شد. در هنگام باز کردن درب کابینت می توان آن را بین زاویه ۴۵ تا ۱۱۰ درجه نگه داشت. اگر درب کابینت کمتر از زاویه ۴۵ درجه باز شود؛ بسته خواهد شد. ولی در صورت باز شدن درب کابینت بیش از زاویه ۴۵ درجه درب آن ثابت خواهند ماند.

انواع لولا آرام بند

لولای آرام بند مانند سایر وسایل به انواع مختلفی تقسیم می شود. از انواع لولا آرام بند می توان به لولا آرام بند توکار کلیپس دار، معمولی، استیل، سارو و زاویه دار اشاره کرد.

لولا آرام بند کلیپس دار

از بهترین و با کیفیت ترین لولاها، لولا آرام بند کلیپس دار توکار است. جنس این لولا از آهن بوده و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.

آرام بند معمولی

این لولا از ورقی با ضخامت مناسب ساخته شده است. آرام بند معمولی، دوام و کارایی مطلوب را به مصرف کننده ارائه می کند.

آرام بند استیل

این نمونه از لولا معمولاً برای کابینت های زیر سینک استفاده می شود. مقاومت بالای آن در برابر زنگ زدگی از ویژگی های این محصول محسوب می شود.

آرام بند سارو و زاویه دار

آرام بند سارو از بسته شدن درب به صورت ناگهانی جلوگیری می کند. آرام بند زاویه دار نیز اغلب بین دو درب قرار گرفته و نصب می شود.

راهنمای خرید لولا آرام بند ام دی اف

اگر پرداخت هزینه این محصول برای شما دشوار است می توانید از روش قسطی اقدام کنید. بسیاری از فروشندگان لولا آرام بند امکان خرید قسطی آن را در حجم عمده فراهم کرده اند. از مزایای خرید لولا به صورت قسطی می توان به امکان پرداخت بهای آن در بلندمدت اشاره کرد. خرید قسطی لولا به مدیریت هزینه ها کمک بسیاری می کند. اگر نگران خرید این کالا هستید؛ می توانید به راحتی از این روش اقدام کنید. روش دیگری که برای خرید این کالا توصیه می شود، مراجعه به سایت های اینترنتی است. امروزه بسیاری از فروشندگان این کالا را به صورت آنلاین به فروش می رسانند.

بهترین برند لولا آرام بند

در حال حاضر برند های بسیاری اقدام به عرضه این کالا کرده اند. در هنگام خرید این کالا با وجود برندهای گوناگون ممکن است؛ دچار سردرگمی شوید. بهترین برندی که در میان انواع برندها می توان به آن اشاره کرد برند فانتونی است. امکان حرکت به راست و چپ، بالا و پایین و جلو و عقب از ویژگی های لولا آرام بند از برند فانتونی است. بیشتر لولاهای برند فانتونی از مواد درجه یک ساخته می شوند. این لولا از استیل مقاوم و با دوام تشکیل شده است. از برند های دیگر موجود در بازار می توان به روبرتو، اکسسوری و اوتلاو اشاره کرد. هر کدام از این برند ها ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود را دارند. به طور کلی، تمامی برندهای عرضه کننده این محصول از از استاندارند بالایی برخوردار هستند. اگر علاقه‌مند به خرید این محصول هستید؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید. این سایت تمامی مشخصات محصول مورد نظر را برای شما به اشتراک می گذارد. شما می توانید پس از بررسی ویژگی های محصول مورد نظر خود و کسب اطلاعات، اقدام به خرید لولا آرام بند ام دی اف کنید. اگر لولا آرام‌ بند انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد