خرید لبه چسبان پایون

0
شرکت پایون در زمینه تولید دستگاه های لبه چسبان بسیار موفق بوده و فروش خوبی را از آن خود کرده است. جهت خرید لبه چسبان پایون تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

خرید لبه چسبان پایون

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : دستگاه های لبه چسبان امروزه جایگاه بالایی از لحاظ فروش و کارایی را از آن خود کرده است. این دستگاه در صنعت چوب و کابینت کاربرد فراوانی دارد. بسیاری از صنعتگران امروزه از دستگاه لبه چسبان در کار خود استفاده می کنند. دستگاه لبه چسبان به انواع مختلفی تقسیم شده که هر کدام تقریبا یک وظیفه را انجام می دهند. وظیفه اصلی این دستگاه چسباندن نوار به لبه های کابینت است. اما نمونه پرتابل و ثابت این دستگاه تفاوت هایی با هم دارند. نمونه پرتابل قابل حمل بوده و بیشتر در کارگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. اما نمونه ثابت آن از ویژگی هایی برخوردار است که در ادامه آن ها را شرح خواهیم داد. شرکت پایون در زمینه تولید دستگاه های لبه چسبان بسیار موفق بوده و فروش خوبی را از آن خود کرده است. جهت خرید لبه چسبان پایون تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

استفاده از دستگاه لبه چسبان چه ضرورتی دارد؟

در عصر حاضر و با جایگزین شدن محصولات صنعتی به جای نیروی انسانی بهتر است از ماشین های مخصوص جهت چسباندن نوار لبه استفاده کرد. به طور کلی می توان ماشین های صنعت چوب را به دو گروه بزرگ ماشین های نجاری و صفحه تقسیم کرد. در این میان با افزایش و گسترش روز افزون ساخت و تولید مصنوعات چوبی توسط ام دی اف، لترون، لمینت وغیره از جمله ماشین های پرکاربرد در فرایند تولید آن ها دستگاه لبه چسبان است. جهت خرید این دستگاه می توانید به فروشگاه ها یا سایت فروش لبه چسبان پایون مراجعه کرده و اقدام به خریداری این دستگاه کنید. در صفحات چوبی صنعتی مانند ام دی اف و لمینت پشت و روی این صفحات به واسطه محافظ های پلیمری روکش شده است. اما در نواحی برش خورده این محافظ ها از بین می روند و مقاومت خود را در برابر عوامل بیرونی و محیطی مانند حرارت و رطوبت از دست می دهند. دستگاه های لبه چسبان با چسباندن نوار لبه ها، در یک فرایند کاملا کنترل شده و استاندارد از لبه های کار محافظت می کنند.

نکات مهم هنگام خرید دستگاه لبه چسبان پایون

هنگام خرید دستگاه لبه چسبان از این برند، با اصطلاحاتی آشنا خواهید شد که شناخت آن ها می تواند در انتخاب بهترین مدل این محصول به شما کمک کند. از جمله نکات مهم می توان به اندازه دستگاه، نوع برق مصرفی، سرعت ماشین، تعداد ایستگاه، توان مصرفی، حداقل و حداکثر ضخامت ورق و گارانتی معتبر اشاره کرد. تنظیم کردن اتوماتیک یا دستی ارتفاع و ضخامت آن از مهم ترین فاکتور های مورد توجه هنگام خرید دستگاه است.

اندازه دستگاه

ماشین های لبه چسبان ابعاد و اندازه های مختلفی داشته و اندازه آن ها به تعداد ایستگاه ها و عملیاتی که روی آن ها انجام می شود، بستگی دارد. قبل از خرید این دستگاه اطلاع از ابعاد دستگاه به منظور جای گیری بهتر در محل کار ضرورت دارد.

نوع برق مصرفی

ماشین های لبه چسبان صنعتی از برق سه فاز و نمونه های نیمه صنعتی آن از برق تک فاز بهره می برند. خریداران باید توجه داشته باشند که قبل از خریداری این دستگاه ابتدا برق مورد استفاده در کارگاه را بررسی کرده و سپس دستگاه متناسب با ولتاژ برق را خریداری کنند. توان مصرفی هر کدام از دستگاه ها با واحد کیلو وات محاسبه شده و در بروشور یا مشخصات دستگاه نوشته شده است. این مشخصات جهت محاسبه برق مصرفی توسط ماشین لبه چسبان یا محاسبات مربوط به کابل کشی انجام می گیرد.

سرعت ماشین لبه چسبان

منظور از سرعت دستگاه میزان متراژ لبه چسبانی در دقیقه است. هر چه این عدد بزرگتر باشد به تناسب سرعت لبه چسبانی نیز بیشتر می شود. از سرعت های رایج بین ماشین های لبه چسبان می توان به متراژ ۱۲، ۱۶، ۱۸ و ۲۴ اشاره کرد. دانستن این سرعت ها به خصوص در خطوط تولید برای شما امری مهم است.

ایستگاه های دستگاه لبه چسبان

معمولا هرچقدر تعداد ایستگاه های دستگاه لبه چسبان بیشتر باشد، از عملیات خروجی نتیجه بهتر و مطلوب تری را خواهید گرفت. از جمله ایستگاه های لبه چسبان می توان به ایستگاه پیش گرم کن، ایستگاه نوار جلو برنده، ایستگاه چسب، ایستگاه پیش فرز، ایستگاه فرز بالا و پایین، ایستگاه سر و ته زن، گوشه زن، ایستگاه اسپری، لیسه و ایستگاه آخر که پولیش است، اشاره کرد. همان گونه که در بالا ذکر کردیم، هرچقدر تعداد ایستگاه های موجود در دستگاه بیشتر باشد به تناسب ماشین از امکانات بیشتری بهره خواهد برد و برتری دارد.

ایستگاه چسب زنی و پرس

در ایستگاه اول چسب گرانول توسط هیتر در مخزن ذوب شده و توسط غلتک روی کار قرار می گیرد. در مرحله دوم روی لبه از طریق چند عدد غلتک با توانایی تنظیم جداگانه فشار پرس می شود. دمای چسب مورد استفاده بین ۷۵ تا ۲۱۰ درجه سانتی گراد قابل تنظیم است. در آخر قطعه توسط تسمه های کشنده مقابل ایستگاه ها قرار می گیرد.

ایستگاه اره سر و ته زن

این ایستگاه در ماشین لبه چسبان دارای دو موتور با سرعت چند هزار دور در دقیقه بوده و ابتدا و انتهای پی وی سی را برش می دهد. با توجه به سرعت تنظیم شده در دستگاه و طول قطعه کار، توسط فرمان پی ال سی ابتدا و انتهای قطعه برش داده می شود.

ایستگاه فرز بالا و پایین

وظیفه این دستگاه برش دادن اضافه های لبه کار از بالا و پایین است. برخی مدل های این دستگاه برداشتن لبه های اضافه و گرد نمودن آن را نیز انجام می دهند.

ایستگاه گوشه زن یا کرنر

در قطعاتی که باید چهار طرف تخته لبه چسبانی شود ابتدا باید دو طول تخته لبه چسبانی شده سپس دو عرض تخته به همان روش پی وی سی شود. در دستگاه های مجهز به گوشه زن لبه کار با کمک فرز گوشه مسطح شده و به شکل یک ربع دایره در می آید.

ایستگاه پولیش

در این ایستگاه که مرحله پایانی نیز است، آثار باقی مانده سفیدک در نوار ها توسط اسپری و پولیش بر طرف شده و عاری از هر گونه کثیفی می شود.

شرایط خرید لبه چسبان پایون

خرید دستگاه لبه چسبان نیز شرایط مخصوص به خود را دارد. این دستگاه با توجه به مجهز بودن به امکاناتی که در بالا گفته شد قطعا قیمت پایینی نخواهد داشت. شما می توانید برای پرداخت هزینه این دستگاه از دو روش نقدی و اقساطی استفاده کنید. در این مقاله سعی کردیم به شما در زمینه خرید لبه چسبان پایون کمک کنیم. با مراجعه به سایت خوگر پلاس می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید اگر لبه چسبان انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد