قیمت لبه چسبان ارزان

0
پس از آشنایی با تمامی عوامل موثر در قیمت لبه چسبان ارزان، اگر به دنبال لبه چسبان ارزان هستید؛ به سایت خوگر پلاس مراجعه کنید. زیرا قیمت لبه چسبان ارزان در این سایت در انواع مختلف دستگاه ها قابل مشاهده است. به طوری که پس از مشاهده قیمت ها، لبه چسبانی متناسب با امورات خود و ارزان را خریداری می کنید. بسیاری از صنعتگران به دنبال دستگاهی جهت چسباندن نوار لبه ها هستند که برای آن ها مقرون به صرفه باشد. لبه چسبان ها در صنعت چوب و پی وی سی کاربرد بسیاری داشته و یک وسیله ضروری برای این اصناف به حساب می آید. خرید دستگاه لبه چسبان به دو صورت استوک و نو در دسترس بوده و مشتریان می توانند با توجه به بودجه خود یکی از آن ها را خریداری کنند.

قیمت لبه چسبان ارزان

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : برای اینکه قیمت لبه چسبان، ارزان برای شما تمام شود می توانید با جستجو در فروشگاه ها و وب سایت ها از قیمت آن مطلع شوید. در ادامه این مطلب به کاربرد های لبه چسبان و قیمت آن اشاره خواهیم نمود.

خرید به صرفه دستگاه لبه چسبان

اگر می خواهید خریدی به صرفه داشته باشید، بهتر است نکات زیر را درنظر داشته باشید. شما می توانید با خرید نمونه استوک یا همان در حد نو دستگاه در هزینه های صرفه جویی کنید. نمونه استوک دستگاه لبه چسبان هیچ تفاوتی با سری تازه آن نداشته و می توانید آن را از سمساری ها تهیه کنید. همچنین با مراجعه به وب سایت های مخصوص فروش دستگاه های استوک می توانید خریدی به صرفه در این زمینه داشته باشید. نمونه دست دوم این محصول نیز در بازار موجود است. اما در هنگام خرید این دستگاه به صورت دست دوم باید توجه داشته باشید که قطعات آن بیش از حد کهنه نباشد. کهنه بودن قطعات موجب می شود تا به مرور زمان دستگاه کارایی خود را از دست داده و از کار بیفتد. به علاوه دو موردی که در بالا گفته شد، شما می توانید این دستگاه را به صورت قسطی خریداری کنید. خرید قسطی به شما این امکان را می دهد که در مدت زمان تعیین شده توسط فروشنده، هزینه دستگاه را در زمان بندی مشخص پرداخت کنید. در ادامه جهت آشنایی با قیمت لبه چسبان ارزان مواردی را برای شما ذکر کردیم.

عوامل موثر در قیمت دستگاه لبه چسبان

با کمی جستجو در بازار با ماشین های لبه چسبان از برند های مختلف و قیمت های گوناگون آشنا خواهید شد. در هنگام گشتن به دنبال این دستگاه ممکن است با آگهی قیمت لبه چسبان ارزان برخورد کنید. در این میان با اصطلاحاتی آشنا خواهید شد که شناخت آن ها می تواند در انتخاب بهترین مدل دستگاه لبه چسبان به شما کمک کند. از جمله ایستگاه های مهم می توان به اندازه دستگاه، نوع برق مصرفی، سرعت ماشین، تعداد ایستگاه، توان مصرفی، حداقل و حداکثر ضخامت ورق و گارانتی معتبر اشاره کرد. تنظیم کردن اتوماتیک یا دستی ارتفاع و ضخامت آن از مهم ترین نکات مورد توجه هنگام خرید دستگاه است. اگر به دنبال قیمت لبه چسبان ارزان هستید؛ باید با موارد زیر آشنا شوید.

اندازه دستگاه لبه چسبان

دستگاه های لبه چسبان به طور کلی دارای اندازه های مختلفی از نظر طول و عرض هستند. به همین جهت در خرید این دستگاه ها ابتدا باید مکان خود را مد نظر قرار دهید. به طوری که دستگاهی با اندازه متناسب که فضای زیادی از مکان شما را اشغال نکند، خریداری کنید. البته باید بدانید که ابعاد یک دستگاه لبه چسبان براساس ایستگاه های موجود در آن و کارکرد که دارد؛ بزرگ یا کوچک می شود. بنابراین جهت بهره مندی از دستگاهی مجهزتر، باید فضای بیشتری را نیز برای آن در نظر بگیرید.

نوع برق مصرفی

همانطور که می دانید دستگاه های لبه چسبان با استفاده از نیروی برق کار می کنند. به همین جهت دستگاه های لبه چسبان براساس نوع امکانات و ویژگی های خود از برق با فازهای متفاوتی استفاده می کنند. به طوری که دستگاه های لبه چسبان صنعتی نیازمند برق سه فاز و لبه چسبان های نیمه صنعتی نیازمد برق تک فاز هستند. بنابراین هنگام خرید دستگاه لبه چسبان باید نوع برق مصرفی آن را بررسی کنید که با برق کارگاه شما هماهنگ باشد. همچنین که نوع برق مصرفی دستگاه ها علاوه بر تاثیر بر قیمت آن ها، در هزینه های زمان بهره برداری نیز موثر است.

ایستگاه های دستگاه لبه چسبان

یکی از دسته بندی های دستگاه لبه چسبان براساس ایستگاه های موجود در این دستگاه ها است. به طوری که دستگاه های لبه چسبان براساس تعداد ایستگاه ها به انواع مختلفی از ۳ ایستگاه تا ۹ ایستگاه تقسیم می شوند. باید بدانید که با افزایش تعداد ایستگاه ها، امکانات دستگاه شما نیز بیشتر می شود. در نتیجه هزینه بیشتری را باید پرداخت کنید. به همین جهت در اینجا انواع ایستگاه های دستگاه لبه چسبان را برای شما شرح می دهیم. به گونه ای که مطابق با نیاز خود دستگاهی را تهیه کنید که ضمن پرداخت هزینه کم تر، نیازهای شما را برطرف کند.

ایستگاه چسب زنی و پرس

این ایستگاه یکی از قسمت های مهم دستگاه های لبه چسبان است که در تمامی دستگاه ها وجود دارد. به طوری که چسب داخل مخزن دستگاه، هنگام قرارگرفتن قطعه مورد نظر بر ریل، روی نوار ریخته می شود. سپس نوار آغشته به چسب، بر سطح قطعه قرار می گیرد. نکته مهم در این ایستگاه دمای چسب است. زیرا چسب شما اگر دچار رطوبت شده باشد؛ عمل لبه چسبانی به خوبی انجام نمی شود. بنابراین دقت کنید که دمای چسب شما جهت ذوب و چسباندن نوار باید بین ۷۵ تا ۲۱۰ درجه باشد.

ایستگاه اره سر و ته زن

از آنجایی که طول و عرض نوارهای مورد استفاده در دستگاه های لبه چسبان بسیار متفاوت است. در برخی از این دستگاه ها، ایستگاه اره سر و ته زن وجود دارد. به طوری که اگر شما از نواری نامناسب جهت چسباندن لبه قطعه مورد نظر خود استفاده کنید؛ مشکل آن نوار در این ایستگاه بر طرف می شود. به صورتی که این اره بخش های اضافه نوار را از قطعه جدا می کند. خوب است بدانید که این ایستگاه دو موتوره است و با سرعت بسیار زیادی کار می کند. بنابراین اگر دستگاه شما به این ایستگاه مجهز باشد؛ نیازی به خرید نوارهای مختلف نخواهید داشت.

ایستگاه فرز بالا و پایین

عملکرد این ایستگاه به صورتی است که اگر در سطح کار شما پس از چسباندن نوار، مشکلاتی از قبیل فرورفتگی، برآمدگی، خرابی وغیره وجود داشته باشد؛ آن ها را پرداخت می کند. این پرداخت بین ۱ تا ۳ میلی متر در قطعه انجام می شود. به طوری که قطعه نوارشده شما زیبا و تمیز خواهد شد.

ایستگاه گوشه زن یا کرنر

در برخی قطعات باید چهار سمت آن را لبه چسبانی کرد. سیستم دستگاه های لبه چسبان به صورتی است که ابتدا دو طول و سپس دو عرض لبه چسبانی می شود. به همین جهت با وجود این ایستگاه، گوشه های تیز قطعه شما به صورت یک ربع دایره می شود. به طوری که ضمن زیبایی، از بروز هرگونه مشکل نیز جلوگیری می شود.

ایستگاه پولیش

ایستگاه پولیش به صورتی است که چسب موجود روی کار یا هر کثیفی با استفاده از لسپری و پولیش تمیز می شود. به طوری که پس از این ایستگاه، قطعه شما کاملا آماده و قابل استفاده است. بنابراین پس از آشنایی با تمامی عوامل موثر در قیمت لبه چسبان ارزان، اگر به دنبال لبه چسبان ارزان هستید؛ به سایت خوگر پلاس مراجعه کنید. زیرا قیمت لبه چسبان ارزان در این سایت در انواع مختلف دستگاه ها قابل مشاهده است. به طوری که پس از مشاهده قیمت ها، لبه چسبانی متناسب با امورات خود و ارزان را خریداری می کنید. اگر لبه چسبان انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد