راهنمای خرید پانل بر

0
راهنمای خرید پانل بر : همانطور که می دانید مواد اولیه جهت ساخت انواع وسایل چوبی همچون میز، تخت خواب، مبلمان، صندلی وغیره، ورق های چوب یا ام دی اف هستند. از آنجایی که این ورق ها جهت ساخت وسایل باید برش داده شوند؛ دستگاه هایی در این رابطه وجود دارند.

راهنمای خرید پانل بر

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : دستگاه های برش ورق های چوب و ام دی اف انواع مختلفی دارند که از این بین دستگاه های پانل بر بسیار معروف هستند. به طوری که بسیاری از صاحبان صنایع جهت خرید و استفاده از این دستگاه در صنعت خود اقدام می کنند. به همین دلیل در ادامه نکات مهمی همچون چگونگی دستگاه پانل بر، انواع و قیمت آن را جهت راهنما خرید پانل بر برای شما بیان می کنیم. به طوری که بهترین دستگاه پانل بر را متناسب با نیاز و مبلغ خود تهیه کنید.

کدام یک از دستگاه های پانل بر را بخریم؟

ابتدایی ترین مسئله در راهنمای خرید پانل بر این است که با انواع آن آشنا شوید. دستگاه های پانل بر همچون بسیاری دیگر از دستگاه های برش، براساس چگونگی ویژگی ها و امکانات، چگونگی قرارگیری دستگاه در کارخانه، مصرف برق دستگاه و بسیاری موارد دیگر به انواع مختلفی تقسیم می شوند. به طوری که هر یک از دستگاه های پانل بر همچون دستی، اتوماتیک، افقی و عمودی جهت کاربری و استفاده خاصی خریداری می شوند. اما بهترین نوع دستگاه پانل بر از بین این دستگاه ها، آن است که متناسب با نیاز و کار شما باشد. در ادامه نوع کاربری هر یک از این دستگاه ها را به طور خلاصه توضیح می دهیم که ضمن آگاهی نسبت به آن، دستگاه پانل بر متناسب جهت کاربری در صنعت چوب خود را خریداری کنید.

پیش از خرید با انواع پانل بر آشنا شوید

جهت راهنما خرید پانل بر باید بدانید که این نوع دستگاه از جهت چگونگی مصرف برق، دو نوع دستی و اتوماتیک دارد. دستگاه های پانل بر اتوماتیک به صورتی هستند که نیازی به دخالت نیروی انسانی ندارند. به صورتی که کافی است نوع برش، زاویه برش و اندازه های ورق را در دستگاه تنظیم کنید. به همین جهت دستگاه های پانل بر اتوماتیک دقت بسیار زیادی در انجام برش ورق های چوب و ام دی اف دارند. همچنین این دستگاه ها با سرعت بالایی عمل برش را انجام می دهند. به صورتی که با خرید و استفاده از دستگاه پانل بر اتوماتیک در زمانی کوتاه تعداد زیادی ورق را برش خواهید داد.

پانل بر عمودی و افقی

دسته بندی دیگر دستگاه های پانل بر، بر اساس چگونگی قرارگیری این دستگاه در محیط مورد نظر شما است. به طوری که دستگاه پانل بر دو نوع افقی و عمودی دارد. این دو دستگاه از نظر کیفیت، کارایی، قطعات نیز با یکدیگر تفاوت دارند. اگر نیازمند دستگاهی هستید که ورق های بزرگ را برش دهد؛ بهتر است دستگاه پانل بر افقی را بخرید. زیرا این دستگاه میز بزرگی جهت برش انواع ورق ها در اندازه های مختلف دارد. ضمن اینکه پانل بر افقی جای زیادی را در فضای شما اشغال می کند. اما دستگاه عمودی به صورتی است که ضمن شکل ایستاده خود، فضای بسیار کمی را به خود اختصاص می دهد. همچنین که با خرید و استفاده از دستگاه پانل بر عمودی برش ورق های مورد نظر شما بسیار دقیق و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

گارانتی و خدمات پس از فروش

دستگاه های پانل بر یکی از ضروری ترین دستگاه های موجود در کارخانه های چوب و کارگاه های نجاری است. به همین جهت در زمان خرید این دستگاه باید به چگونگی گارانتی و خدمات پس از فروش مرکز خرید مورد نظر خود دقت کنید. دستگاه پانل بر خود را از مرکزی بخرید که ضمن گارانتی زیاد، خدمات پس از فروش مناسبی داشته باشد. به طوری که در صورت بروز هرگونه مشکل در دستگاه، پرسنل این مرکز جهت تعمیر آن در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام کنند. همچنین در صورتی که مشکل دستگاه با تعمیر برطرف نشد؛ مرکز مورد نظر دستگاه شما را باید بدون دریافت هزینه تعویض کند. توجه داشته باشید که اگر دستگاه شما گارانتی و خدمات پس از فروش نداشته باشد؛ با بروز هر گونه مشکل و خرابی، صنعت و تولید شما نیز دچار مشکل خواهد شد.

مهم ترین نکته در راهنما خرید پانل بر

پیش از این در راهنما خرید پانل بر به انواع دستگاه ها اشاره کردیم. در اینجا باید بدانید که مهم ترین نکته در خرید این دستگاه قیمت آن است. قیمت دستگاه های پانل بر یکی از مهم ترین مسائلی است که امروزه ذهن صاحبان صنایع را به خود مشغول کرده است. ابتدا خوب است با عوامل تاثیرگذار در قیمت این دستگاه آشنا شوید. قیمت پانل برها نسبت به نوع، ویژگی ها، امکانات و بسیاری موارد دیگر متفاوت است. به طوری که قیمت دستگاه های پانل بر دستی نسبت به پانل بر اتوماتیک ارزان تر است. یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت این دستگاه، مرکزی است که پانل بر را از آن می خرید. همانطور که می دانید جهت خرید دستگاه های پانل بر دو راه مراجعه به فروشگاه ها یا سایت های مربوطه وجود دارد. بنابراین اگر می خواهید دستگاه پانل بر خود را با قیمت مناسب تهیه کنید؛ با ما همراه باشید.

خرید آنلاین دستگاه پانل بر

از جمله نکات قابل توجه در راهنما خرید پانل بر، این است که بدانید دستگاه خود را از کجا تهیه کنید. خرید دستگاه پانل بر به صورت آنلاین یکی از روش های بسیار رایج و مناسب است. زیرا به طور کلی قیمت پانل برها در سایت های فروش نسبت به فروشگاه های سطح شهر بسیار مناسب تر است. همچنین با خرید این دستگاه از سایت خوگر پلاس ضمن پرداخت هزینه ای مناسب از خدمات ویژه ای بهره مند می شوید که هزینه های شما را در خرید کاهش می دهد. از جمله این خدمات می توان به آموزش رایگان کار با دستگاه، مشاوره خرید رایگان، ارسال رایگان دستگاه و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. بنابراین جهت خرید دستگاه پانل بر متناسب با کار خود با قیمتی ارزان و بهره مندی از خدمات ذکر شده؛ همین الان به این سایت مراجعه کنید. اگر پانل بر انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد