قیمت پانل بر

0
قیمت پانل بر از جمله دستگاه های برش مورد استفاده در صنایع چوب هستند. در کارخانجات چوب یا کارگاه های نجاری با استفاده از این نوع دستگاه ورق های چوب یا ام دی اف را متناسب با اندازه های مورد نظر خود برش می دهند.

قیمت پانل بر

به گزارش اینترنتی مجله دکوکده : از آنجایی که وجود چنین دستگاهی در کارخانجات چوب امری مهم و ضروری است؛ امروزه بسیاری از صاحبان صنایع چوب جهت تهیه آن اقدام می کنند. اما دغدغه بسیاری از این افراد، قیمت پانل بر است. زیرا این دستگاه ها با توجه به اهمیت کار آن ها، قیمت های زیادی دارند. بنابراین در ادامه عوامل موثر در افزایش یا کاهش قیمت دستگاه های پانل بر و چگونگی خرید دستگاه پانل بر با هزینه ای مناسب را برای شما توضیح می دهیم. به این شکل می توانید دستگاه مورد نظر خود را با بهترین قیمت تهیه کنید.

تاثیر نوع دستگاه پانل بر در قیمت آن

در رابطه با قیمت پانل بر باید بدانید که یکی از عوامل موثر در آن، نوع دستگاه است. با توجه به ویژگی های و قابلیت های مختلف دستگاه پانل بر، این دستگاه مدل های مختلفی همچون افقی، عمودی، دستی و اتوماتیک دارد. هر یک از این دستگاه ها، قطعات و کاربرد مخصوص به خود را دارند. به همین جهت هزینه هر یک متناسب با چگونگی آن با دیگری متفاوت است. به طوری که هزینه دستگاه های پانل بر دستی نسبت به سه نوع دیگر بسیار ارزان تر است. همچنین با خرید دستگاه پانل بر اتوماتیک یا عمودی، ضمن برش قطعات بیشتر، نیازی به دخالت نیروی انسانی نخواهید داشت. بنابراین با خرید این دستگاه ها در مخارج بلند مدت صنعت خود صرفه جویی می کنید.

تاثیر برند دستگاه پانل بر در قیمت آن

با توجه به اهمیت و ضرورت استفاده از دستگاه های برش همچون دستگاه پانل بر در کارخانجات چوب، امروزه شرکت های زیادی در زمینه تولید این دستگاه فعالیت دارند. هر یک از این شرکت ها دستگاه پانل بر را با قابلیت ها و شرایط به خصوصی تولید می کنند. به همین جهت قیمت این دستگاه متناسب با برند آن متفاوت است. هر اندازه که کیفیت، مقاومت و طول عمر دستگاه پانل بر یک برند بیشتر باشد؛ قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. همچنین در بسیاری موارد قیمت دستگاه های پانل بر برندهای معروف جهانی گران تر است. بنابراین در خرید دستگاه پانل بر خود به برند آن توجه کنید.

سه راه خرید ارزان دستگاه پانل بر

همانطور که می دانید به طور کلی نمی توان قیمت مشخصی برای دستگاه های پانل بر تعیین کرد. زیرا هزینه این دستگاه ها هم زمان با نوسانات بازار کاهش یا افزایش پیدا می کند. اما اگر به دنبال خرید دستگاه پانل بر ارزان هستید؛ سه راه پیش رو دارید. از جمله این سه راه می توان به خرید دستگاه پانل بر دست دوم، خرید اقساطی دستگاه و خرید آنلاین آن اشاره کرد. در ادامه چگونگی قیمت این دستگاه در این سه نوع خرید را برای شما شرح می دهیم که بتوانید دستگاه خود را با قیمت ارزان تهیه کنید.

خرید دستگاه پانل بر دست دوم

بسیاری از صاحبان صنایع چوب که در صنعت خود از دستگاه پانل بر استفاده می کردند؛ امروزه به دلایل مختلفی همچون ورشکستگی، تغییر شغل وغیره دستگاه پانل بر دست دوم بدون استفاده دارند. اگر بخواهید جهت خرید این دستگاه هزینه کم تری پرداخت کنید؛ می توانید دست دوم آن را بخرید. قیمت پانل بر دست دوم نسبت به نو، نصف می شود. به همین جهت با پرداخت نصف هزینه به اندازه یک دستگاه پانل بر نو از خدمات و امکانات این دستگاه بهره مند خواهید شد.

خرید اقساطی دستگاه پانل بر

یکی از راه های خرید دستگاه پانل بر برای افرادی که هزینه کافی جهت تهیه آن را ندارند؛ خرید اقساطی این دستگاه است. در خرید اقساطی دیگر نیازی به پرداخت کل هزینه دستگاه به صورت نقدی خواهد بود. بلکه با پرداخت بیعانه، دستگاه پانل بر مورد نظر خود را می خرید و سپس در طول مدت زمانی محدود طی قسط های مختلف باقی مانده مبلغ را پرداخت می کنید. با خرید اقساطی دستگاه پانل بر نه تنها دیگر نگران پرداخت کامل هزینه دستگاه نخواهید بود؛ بلکه با پرداخت اولین قسط می توانید از دستگاه خود استفاده کنید. البته باید بدانید که در مواردی سود اقساط را از شما دریافت می کنند؛ اما همچنان نسبت به پرداخت کل هزینه پانل بر، خرید اقساطی بهتر است.

خرید آنلاین این محصول

یکی از مهم ترین مسائل در رابطه با قیمت پانل بر، مرکزی است که جهت خرید دستگاه به آن مراجعه می کنید. همانطور که می دانید امروزه فروشگاه ها و سایت های زیادی در زمینه فروش این نوع دستگاه فعالیت دارند. اما اگر بخواهید این دستگاه را با قیمتی ارزان تهیه کنید؛ بهتر است به سایت های اینترنتی فروش این دستگاه مراجعه کنید. زیرا قیمت دستگاه پانل بر در سایت های همچون خوگرپلاس نسبت به فروشگاه های سطح شهر بسیار ارزان تر است. ضمن اینکه با خرید دستگاه پانل بر خود از این سایت بسیاری از هزینه های دیگر شما همچون هزینه آموزش نحوه کار با دستگاه و هزینه ارسال دستگاه نیز کاهش پیدا می کند.

گارانتی و خدمات پس از فروش چه تاثیری در هزینه نهایی دارد؟

یکی از مهم ترین مسائل در رابطه با این دستگاه ها، گارانتی و خدمات پس از فروش این دستگاه ها است. به طوری که قیمت دستگاه های پانل بر که این ویژگی را داشته باشند؛ نسبت به دیگر دستگاه ها بیشتر است. اما توجه کنید که اگر دستگاه شما گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد؛ در صورت بروز هرگونه خرابی در دستگاه جهت تعمیر یا تعویض آن هزینه ای پرداخت نخواهید کرد. بلکه با توجه به خدمات پس از فروش، تعمیر دستگاه شما به صورت رایگان و در کوتاه ترین زمان انجام می شود. اگر پانل بر انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد