یراق آلات درب سکوریت

0
یراق آلات درب سکوریت داری گونه ها گوناگون و دارای تنوع بسیار است . برای نصب احتیاج به نصب یراق آلات و اتصالات درب سکوریت دارد. لولا ، ریل ، قفل استوپ و دستگیره نمونه هایی از یراق آلات درب سکوریت می باشند. به گزارش دکوکده : یراق آلات درب سکوریت داری گونه ها گوناگون و دارای تنوع بسیار است . برای نصب احتیاج به نصب یراق آلات و اتصالات درب سکوریت دارد. لولا ، ریل ، قفل استوپ و دستگیره نمونه هایی از آن می باشند.

روش به کارگیری یراق آلات

  • انجام آزمایش آب نمک برای جلوگیری از فرسودگی و زنگ زدگی در نقاط مرطوب
  • تحمل وزن و مقاومت کافی
  • سایزبندی استاندارد برای سرعت در اجرای شغل و مقرون به صرفه بودن

یراق آلات درب سکوریت

لولا

برای پیوست درب به دیواره از لولا بهره‌گیری می شود که موجب باز و بسته شدن درهای درب سکوریت می شود. لولا یکی از یراق آلات درب سکوریت بسیار مهم میباشد.همچنین لولا باعث جنبش و اتصال درب سکوریت میشود . لولا ها دارای انواع مختلف و با وظایف بی همتا می باشند. متریال مورد کاربرد در لولاها معمولا از جنس آهن و استیل است .

وظایف لولا

یکی از وظایف لولا، تحمل وزن درِ سکوریت می باشد.به انگیزه تحمل وزن لنگه بازشو، در حقیقت لولا نقش مهمی در میانی یراق آلات به عهده دارد . عدم به کارگیری لولا ی با کیفیت واستاندارد موجب زیان های مالی و جانی می گردد. لولا های مورد کاربرد در ساخت پنجره و در باید تحمل وزن تا ۱۳۰ گیلوگرم را نیز داشته باشد.یراق آلات درب سکوریت داری گونه ها گوناگون و دارای تنوع بسیار است . برای نصب دربایستن به نصب یراق آلات و اتصالات دارد. لولا ، ریل ، قفل استوپ و دستگیره نمونه هایی از این محصولات می باشند.

قفل

برای برپایی ایمنی بر روی درهای شیشه ای سکوریت قفل نصب میکنند. قفلِ در، دارای انواع مختلفی است. آلیاژهای استاندارد در ساخت قفل مهم می باشد زیرا عدم به کارگیری آن با از کار افتادن چرخ دنده ها موجب از شغل افتادن درب و پنجره نیز می شود.

انواع قفل درب سکوریت

قفل دستگیره ای یا فرودگاهی قفل کمری قلبی درب سکوریت قفل مدل کمری دستبندی درب شیشه ای قفل شب پاراگراف (لاتین) کلنگی قفل درب سکوریت ریل یکی از یراق آلات درب سکوریت ریل می باشد که معمولا بروی پروفیل نصب میشود. کیفیت ریل بسیار اهمیت دارد . متریال ریل ها به طور معمول از گونه استیل و آلومینیوم ثابت می باشد. این نوع متریال برای برپایی مقاومت در برایر شرایط آب و هوایی مختلف کاربرد می شود. ریل درب سکوریت

قیمت یراق آلات درب سکوریت

جهت اطلاع از بها یراقهای مختلف و قطعات مربوط به درِ سکوریت به دسته “قیمت” مراجعه کنید. در ضمن میتوانید با “تماس با ما” از بها لحظه ای آگاه و در ضمن از مشاوره جهت خرید یراق آلات بهره بگیرید.

دستگیره

یکی دیگر از این یراقها، دستگیره می باشد. جنس دستگیره معمولا از استیل است و در رنگ های گوناگون در بازار موجود می باشد. دستگیره در کارایی کثرت در زیبایی درب شیشه ای دارد گونه ها مختلفی از دستگیره ایرانی و بیگانه وجود دارد.

ویژگی های دستگیره درب سکوریت

  • مرغوب بودن جنس دستگیره با ضخامت استاندارد برای بازدارندگی از شکسته شدن
  • مقاومت کافی زوارهای جای پیچ دستگیره
  • بلند بودن اهرم دستگیره درب سکوریت برای عملکرد بهتر
  • آلیاژ مرغوب شفت چهار طرف دستگیره و جلوگیره از هرز شدن دستگیره

انواع دستگیره درب شیشه ای سکوریت

  • دستگیره استیل مشعلی
  • دستگیره استیل مکعبی
  • دستگیره استیل طلایی
  • دستگیره استیل مارپیچی

استوپ

استوپ در ذیل درب سکوریت پیمان می گیرد. استوپ موجب باعث می شود درب به راحتی مفتوح و بسته  شود. درون اسکوپ را با روغن پر میکنند الی برودت و گرما کارایی منفی روی جنبش آن ایجاد نکنند.

قفل درب سکوریت

بست

برای ثابت نگه داشتن و همچنین برای پیوستگی شیشه به شیشه یا شیشه به دیوار از تخت استفاده میگردد جنس و متریال اریکه میتواند سرب ، آهن و آلومینیوم آبکاری شده باشد. از مثال های بست درب سکوریت میتوان از سرب خشک آبکاری شده ، آهنی آبکاری شده ، استنلس استیل و آلومینیومی با آبکاری را  میتوان نام برد.با پروا به محل نصب و زاویه آن ، نوع وهمچنین اندازه اریکه ها انتخاب می شود. تخت در گونه ها گوناگون در بازار موجود است. بست درب سکوریت

انواع اریکه درب سکوریت

  • بست اسپایدری شیشه به دیوار و بین دو شیشه
  • بست ایرانی و خارجی
  • بست نبشی شیشه به شیشه ایرانی و خارجی
  • بست شیشه به دیوار ایرانی و خارجی
در نهایت میتوان گفت که یکی از بهترین کارهایی که میتوانید برای خرید این محصول انجام دهید این است که از کارآزمودگان در این زمینه کمک بگیرید. این کسان به شما کمک خواهند کرد که آنچه را که باید خریداری کنید و بسهولت خرید خود را به آن ها سفارش دهید. گونه ها مختلفی از یراق آلات درب سکوریت وجود دارد که به کارگیری آن ها تمامی به کار شما بستگی دارد. شما میتوانید از گونه ها مخلتفی از آن ها بهره مند شوید و هرآنچه که احتیاج است را خریداری کنید. بهترین کاری که میتوانید در این گویه سپریدن دهید این است که از یک کارآزموده در این گویه کمک بگیرید تا بتوانید پیشه خود را به نکویی سپریدن دهید و آنچه که بیچارگی دارید را خریداری کنید. اگر یراق آلات درب سکوریت انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.
نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد