یراق آلات روتو آلمان

0

یراق آلات روتو آلمان

یراق آلات روتو آلمان : یکی از انواع یراق آلات، یراق آلات روتو است که ساخت یک شرکت آلمانی می باشد و به همین دلیل از استحکام بسیار زیادی برخوردار است. شما میتوانید انواع یراق آلات روتو را خریداری کنید و البته دقت داشته باشید که باید از فروشندگان معتبر در این زمینه خرید خود را انجام دهید تا دچار مشکل نشوید. در این بخش با ما و معرفی یراق آلات روتو همراه شوید.

به گزارش دکوکده : امروزه انواع مختلفی از یراق آلات به بازار ارائه شده است که شما میتوانید با استفاده از آن ها کار خود را انجام دهید و هرآنچه که نیاز دارید را برآورده کنید. یکی از انواع این یراق آلات اما یراق آلات روتو است که ساخت یک شرکت آلمانی می باشد و به همین دلیل از استحکام بسیار زیادی برخوردار است. شما میتوانید انواع یراق آلات روتو را خریداری کنید و البته دقت داشته باشید که باید از فروشندگان معتبر در این زمینه خرید خود را انجام دهید تا دچار مشکل نشوید. در این بخش با ما و معرفی یراق آلات روتو همراه شوید.

یراق آلات روتو آلمان Roto تحمل و کنترل وزن لنگه بازشو و شیشه و سایر ملزومات را دارد در ضمن کاملا آبندی شده است . ایمنی و ضدسرقت بودن پنجره دوجداره یو پی وی سی و مقاومت یراق آلات روتو آلمان Roto در مساوی هرگونه آب و هوا و خوردگی از دیگر ویژگی های یراق آلات روتو آلمان Roto می باشد.

یراق روتو بالای ۲۰۰۰ ساعت تست خورندگی

یراق پنجره دوجداره یو پی وی سی (تست آب و نمک) را پاس نموده است

این در حالی است که هیچ یراقی در جهان نتوانسته است بیشتر از ۸۰۰ ساعت آزمایش خورندگی (آب و نمک) را پاس نماید.

دستگیره در و پنجره یراق آلات روتو آلمان Roto:

همراه با سیستم مشخصات، دستگیره های پنجره ها مهم ترین عنصر سبکی از یک پنجره هستند. با برگزیدن مفصل ای از سبک ها و رنگ ها از محصولات یراق آلات روتو آلمان Roto، شما می توانید یه طرح برجسته در طرح های کلاسیک و امروزین ایجاد کنید.

یراق آلات روتو آلمان Roto مطابق استشهاد های استاندارد جهانی بوده و اطمینان مدت عمر طولانی از فن آوری کلاس اول محصولات استاندارد را به شما می دهد.

ظاهر یراق آلات روتو آلمان Roto:

پنجره نما مفتوح در عالم امروز بسیار باره کاربرد قرار گرفته است . عملیات آسان و استفاده بهینه از فضا به گونه ای که با صرفه جویی در محیط‌ , جذابیت زیادی نیز دارند .حتی در پایین افزایش بار باد، به عنوان مثال در مناطق ساحلی، به طور کامل می تواند از مزایای خویش بهره‌گیری کند. با استفاده از یراق آلات روتو آلمان Roto می نا ظاهری باز از فضا و محیط بیرون در و پنجره های یو پی وی سی ایجاد کرد و از مناظر بیرون لذت برد .

تمامی محصولات یراق آلات روتو آلمان Roto دارای استاندارد جهانی هستند، ضد خش و خوردگی، دارای درازا عمر بسیار طولانی، زیبایی بی اندازه بالا در طراحی و وانگهی دارای سطح امنیت بسیار بالا در قفل ها و دستگیره های در و پنجره های یو پی وی سی می باشد.

مزایای یراق آلات روتو:

طبقه همکف:

امنیت پنجره های طبقه همکف، قابلیت دسترسی ونفوذپذیری را برای دزد افزایش میدهد. ولی میتوان به وسیله زبانه های قفل کننده چرخان، دستگیره های قفل شونده و دستگاه های هوشمند الکترومکانیکی، حفاظت را تا بالاترین درجه افزایش داد.

اتاق نشیمن:

یراق آلات به صورتی که فناوری بالای آن نهفته باشد بالاترین طراحی را به ارمغان می آورد از طریق برپایی گوشه دید وسیع چشم اندازی بدون دردسر را شدنی می نماید.

درب های تراس و بالکنی راحت:

مبلمان و دکوراسیون خانه ممکن است در اثناء مفتوح بودن درب بالکن در اثر تنگنا یا ضربه باد آسیب ببیند. درب های بالکن که ناگهان بسته شده و به هم میخورند به سادگی به پرده ها صدمه میزنند. شرکت Roto ، در اینباره نیز فکری اندیشیده و چاره ای پسندیده در عقیده گرفته است.

امنیت بیشتر برای اتاق کودکان:

کودکان در اثناء بازی شدنی است به راحتی پنجره را باز کنند و خویش را به خطر بیاندازند. Roto از طریق فناوری جدید آغاز مورب مفتوح شو «Tilt-First» راه حلی مطمئن را برای کاشفان حقیر شما ارائه دیتا است. در صورتی که دستگیره قفل باشد، پنجره تنها به صورت مورب از بالا Tilt مفتوح خواهد شد.تعویض اتوماتیک هوا (برای نمونه در حمام):

هنگام دوش گرفتن اغلب رطوبت فوقانی در حمام به هستی می آید اما، به انگیزه شتاب و شتا بزدگی صبحگاهی وقت کافی برای گردش هوا نخواهیم داشت. سیستم Roto E-Tec Driv عمل گردش هوای منظم و تنظیم خودکار را امکانپذیر میسازد. بدین چهره دیگر هیچگونه امکانی برای ظهور و رشد قارچ ها باقی نمیماند.

گردش هوای متناسب در اتاق خواب:

در زمستان، مفتوح بودن پنجره در حالت مورب از بالا اغلب اطاق را بیش از اندازه سرد میکند. از جانب دیگر در تابستان نیز جریان هوا ممکن است کافی نباشد. پس بوسیله قطعه یراق اضافی و اهرم تهویه، حالت قرارگیری پنجره قابل تنظیم خواهد بود که نام این تکه قطعه تهویه هوا است.

با هستی Roto ، زمان سعی و عمل مشقت بار برای اندکی سخن را باز کنید پنجره به سر آمده است. در مکا نهایی که پنجره شدیدا قابل دسترسی است. پنجره های راحتی Roto سرویس دهی را راحت میکند.

پنجره های کشوئی در آشپزخانه:

در مقایسه با پنجر ههای لولایی دو حالت بازشو این نوع، دارای دهانه خروجی بزرگتری برای تعویض تندتر هوا است. به این قصد به اثناء باز کردن به فضای اقلیت احتیاج دارد. بگونه ای که هیچ لنگه پنجر های فضای اطاق را اشغال نمیکند.

اگر یراق آلات روتو انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد