صفحه کابینت طرح سنگ

0

صفحه کابینت طرح سنگ

طی سال های اخیر و با پیشرفت تکنولوژی صفحه کابینت های متنوعی به بازار عرضه شد که جنس هر کدام با یکدیگر متفاوت است. صفحه کابینت ها مشکل را برای افراد سخت پسند حل کرده و دست آن ها را از جهت تنوع بالایی که دارد در هنگام انتخاب باز گذاشته است. در این مقاله به بررسی یکی از انواع صفحه کابینت ها به نام صفحه کابینت طرح سنگ می پردازیم.

به گزارش دکوکده : صفحه کابینت به رویه ای گفته می شود که بر روی کابینت قرار گرفته و بر اساس جنس های متنوعی که دارد، باعث تمیز به نظر رسیدن آشپزخانه شما می شود. بسیاری از مردم هنگام خرید صفحه کابینت دچار سردرگمی می شوند. زیرا صفحه کابینت ها با تنوع بالایی که در طرح و رنگبندی خود دارند، شما را در انتخاب گمراه خواهند کرد.

طی سال های اخیر و با پیشرفت تکنولوژی صفحه کابینت های متنوعی به بازار عرضه شد که جنس هر کدام با یکدیگر متفاوت است. صفحه کابینت ها مشکل را برای افراد سخت پسند حل کرده و دست آن ها را از جهت تنوع بالایی که دارد در هنگام انتخاب باز گذاشته است. در این مقاله به بررسی یکی از انواع صفحه کابینت ها به نام صفحه کابینت طرح سنگ می پردازیم.

جنس و روکش صفحه کابینت طرح سنگ

از پر مصرف ترین روکش ها برای سطوح فشرده از جمله ام دی اف روکش ملامینه است. به طور معمول جنس صفحه کابینت ها از ام دی اف بوده و کاربرد زیادی نسبت به سایر مدل های صفحه کابینت دارد. ام دی اف ملامینه از کیفیت و استحکام بیشتری نسبت به ام دی اف ساده برخوردار بوده و از پر مصرف ترین روکش های اورق ام دی اف بین تمام روکش های چوبی و مصنوعی است.

کاربرد روکش طرح سنگ صفحه کابینت

از ورق ام دی اف طرح سنگ با روکش ملامینه برای مکان هایی که دوام بالای سطوح و مقاومت آن در برابر عوامل خارجی مد نظر است، استفاده می شود. معمولا صفحه کابینت های با طرح سنگ در برابر رطوبت، آب، حرارت، سایش و… از مقاومت بسیار بالایی بر خوردار بوده و به آسانی خراب نمی شوند.

از جمله کاربرد هایی که می توان برشمرد، کاربرد آن در انواع کابینت های آشپزخانه بوده و می توانید از آن بدون هیچ محدودیتی در انواع کابینت های آشپزخانه استفاده کنید.

مزایای استفاده از صفحه کابینت

این صفحات با روکش طرح سنگی که دارند، یک انتخاب متفاوت برای آشپزخانه شما بوده و گزینه مناسبی برای آن دسته از افراد مشکل پسند است. از آن جهت که جنس این صفحه کابینت ها معمولا از ام دی اف است، روکش سنگی طرح خاصی به آن ها بخشیده است.

این محصول از آن جهت مزیت دارد که بسیاری از افراد جامعه تمایل دارند طراحی آشپزخانه آن ها از سنگ باشد. به دلیل قیمت بالایی که سنگ های طبیعی دارند و عده ای از مردم وسع مالی خرید آن را ندارند. ام دی اف این مشکل را برای آن ها حل کرده و با ارائه صفحه های کابینتی با روکش طرح سنگ دغدغه ذهنی آن ها را پاسخ داده است.

ضد آب بودن این صفحه کابینت موجب شده است که آن به یکی از پر مصرف ترین و پر فروش ترین صفحات کابینت تبدیل شود. از آنجایی که بسیاری از مردم در گذشته از کیفیت پایین صفحه کابینت ها رضایت نداشتند، افراد متخصص با به کارگیری مواد مرغوب در ساختن صفحه کابینت این مشکل را حل کرده و امکان خسارت رسیدن به صفحه کابینت را به حداقل رساندند.

یکی از مهم ترین مزیت های این محصول قدرت تطبیق پذیری آن با محیط های مختلف است و می توان آن را روی کابینت های مختلف نصب کرد.

انواع صفحه کابینت و خصوصیات آن ها

طرح سنگ صفحه کابینت به تنهایی یک مدل نبوده و دارای طرح بندی و رنگ های متنوع و جذاب است. امروزه استفاده از سنگ کوارتز به عنوان طرح سنگ روی کابینت های آشپزخانه افزایش یافته است. هنوز بسیاری از افراد با سنگ های مصنوعی یا همان طرح سنگ ها آشنا نیستند و بابت همین ناآگاهی هزینه های گزافی را بابت صفحه کابینت هایی با سنگ اصلی پرداخت می کنند.

سنگ های کوارتز از ظاهر امروزی تر و جدید تری نسبت به سایر مدل های طرح سنگ برخوردار هستند. اگر می خواهید دکور آشپزخانه شما یکدست بوده و ظاهر شیکی داشته باشد، طرح سنگ های کوارتز می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

مواد تشکیل دهنده آن باعث بالا رفتن استحکام و ماندگاری این صفحه شده است. به طوری که برای استفاده در دکوراسیون قلب خانه که همان آشپزخانه بوده، بسیار مناسب است.

سنگ کورین یکی دیگر از انواع طرح سنگ بوده که برای صفحات کابینت مورد استفاده قرار می گیرد. این سنگ در انواع مختلفی عرضه شده که دارای سطحی یکپارچه و بدون درز است. طرح سنگ ها آنتی باکتریال است. به طوری که مانع از تجمع هرگونه میکروب و باکتری روی صفحه کابینت می شود. ضد لک و ضد آب بودن صفحه کابینت های طرح سنگ کورین از دیگر خصوصیاتی است که در این سنگ ها وجود دارد.

تفاوت صفحه کابینت طرح سنگ با سنگ طبیعی چیست؟

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی این موضوع به طور واضح نشان داده می شود که سنگ های مصنوعی یا طرح سنگ ها ظاهر بهتری نسبت به سنگ های طبیعی دارند. طرح سنگ ها به مرور زمان در سبک ها و رنگ های متنوعی به بازار عرضه می شوند. اما از نظر اصالت با سنگ های طبیعی قابل مقایسه نیستند. طرح سنگ ها قیمتی پایین تر از سنگ های طبیعی داردند. همچنین این امر باعث نصب آسان و مقرون به صرفه آن شده است.

اگر می خواهید منزلی لوکس داشته باشید ولی بودجه لازم برای این کار را ندارید، می توانید توسط صفحه کابینت طرح سنگ، لوکس بودن را بدون هیچ هزینه اضافی برای خود به ارمغان بیاورید. صفحه کابینت های از جنس طرح سنگ ایده ای نو در صنعت ساختمان سازی بوده و برای آن دسته از افرادی که به فکر جیبشان هستند بسیار مناسب است.

با این حال ام دی اف های طرح سنگ همچنان از نظر پرطرفداری حرف اول را می زنند و مشتریان زیادی دارند. اگر قصد تعویض منزل یا نوسازی کابینت های آشپزخانه خود را دارید به شما پیشنهاد می کنیم که به جای استفاده از مدل های قدیمی، سری به صفحه کابینت طرح سنگ بزنید و آن را امتحان کنید.

اگر صفحه کابینت انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد