صفحه کابینت ارزان

0

صفحه کابینت ارزان

انواع مختلف صفحات کابینت قیمت متفاوتی داشته و شما بر حسب درآمد خود می توانید هرکدام را که در نظر دارید، سفارش دهید. در ادامه به بررسی صفحه کابینت هایی خواهیم پرداخت که ارزان بوده و برای آن دسته از افرادی که نمی خواهند هزینه زیادی برای صفحه کابینت خود پرداخت کنند، مناسب است.

به گزارش دکوکده : صفحات روی کابینت یکی از مهم ترین بخش های کابینت است. این صفحات نقش مهمی را در زیبایی آشپزخانه ایفا کرده و رنگ دیگری به آشپزخانه شما می بخشد. صفحات کابینت دارای انواع مختلفی بوده که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند. این صفحه ها با توجه به طرح های مختلف، قیمت های آن های متغیری نیز دارند. به طوری که قیمت کابینتی که استفاده می کنید تا حدود زیادی به نوع صفحه ای که برای آن انتخاب می کنید برمی گردد.

بنابراین انواع مختلف صفحات کابینت قیمت متفاوتی داشته و شما بر حسب درآمد خود می توانید هرکدام را که در نظر دارید، سفارش دهید. در ادامه به بررسی صفحه کابینت هایی خواهیم پرداخت که ارزان بوده و برای آن دسته از افرادی که نمی خواهند هزینه زیادی برای صفحه کابینت خود پرداخت کنند، مناسب است.

همانطور که گفتیم صفحه کابینت ها انواع مختلفی بر اساس قیمت دارند که ارزان ترین آن ها صفحات پی وی سی، ۳ سانتی و ۵ سانتی است. این مطلب شما را با انواع صفحه کابینت ارزان قیمت و مزایا و معایب آن ها آشنا خواهد کرد.

پی وی سی

پی وی سی نوعی پلاستیک محسوب می شود. طرح ها و رنگ بندی آن بسیار محدود است. صفحه کابینت پی وی سی که در گذشته استفاده می شد، عموما سفید رنگ بوده است. این صفحات در برابر اجسام تیز آسیب پذیر بوده و به مرور زمان و در برخورد با اشیاء تیز، کم کم شکل اولیه خود را از دست داده و ظاهر اولیه را نداشتند.

همچنین پی وی سی مقاومت بالایی در برابر اشیا سنگین نداشته و در برابر ضربه از مقاومت پایینی برخوردار است. صفحات پی وی سی در مقابل حرارت حساس بوده و در صورت قرارگیری جسم داغ روی آن ها به سرعت تغییر شکل می دادند.

مزیتی که این صفحات داشتند مقاومت بالای آن ها در برابر رطوبت بود و جذب خیلی بالایی داشتند. به طوری که برای استفاده در کنار سینک ظرفشویی توصیه می شوند. مقاومت در برابر حشرات موزی نیز از دیگر مزایای آن است.

صفحه کابینت ۳ سانتی

جنس این صفحه کابینت در دو نوع براق و مات است. در چند سال اخیر استفاده از صفحه کابینت های ۳ سانتی افزایش یافته و به این دلیل از کوچکترین ابعاد بین دیگر صفحه کابینت های برخوردار است. قیمت صفحه کابینت های ۳ سانتی با توجه به برندی که دارند متفاوت است.

صفحه کابینت ۵ سانتی

نسل بعد از صفحه کابینت های ۳ سانتی، صفحه کابینت های ۵ سانتی بوده که از ضخامت بیشتری نسبت به ۳ سانتی متری برخوردار است. اکثر صفحه کابینت های ۵ سانتی از فرمیکا درست شده است که این ماده باعث افزایش مقاومت صفحه کابینت در برابر نفوذ آب، مقاومت در برابر لکه، ضد خش بودن و مقاومت بالا در برابر حرارت شده است.

صفحه کابینت ۵ سانتی از نظر قیمت تفاوت چندانی با صفحه ۳ سانتی و پی وی سی ندارد. برای آن که بابت مقاومت صفحه کابینت خیالتان راحت باشد، می توانید صفحه کابینت ۵ سانتی که از مقاومت بالایی نسبت به دو نوع دیگر برخوردار است را سفارش دهید.

مقایسه صفحه کابینت ۳ سانتی و ۵ سانتی

طبیعتا با عواملی که پیش تر ذکر شد، صفحه کابینت ۵ سانتی ضخامت بیشتری نسبت به سایر مدل ها دارد. این ضخامت باعث شده است که مقاومت صفحه در برابر ضربه بالا باشد. ضخامت صفحه ۵ سانتی موجب زیبا به نظر رسیدن آن نسبت به صفحه ۳ سانتی شده است.

به دلیل اینکه مغزی استفاده شده برای هر دو مدل ام دی اف است، آسیب پذیر بودن آن ها در برابر رطوبت نمایان می شود. اگر رطوبت از مکان های برش خورده صفحه کابینت به درون آن برسد به شدت آسیب می بیند. ویژگی بارز و مشترکی که این دو صفحه دارند، مقاومت مناسب آن ها در برابر ضربه و اجسام تیز است. اگر جسم با حرارت را روی این صفحات قرار دهید به مقاومت بالای آن ها در برابر اجسام داغ پی می برید.

مقایسه و محاسبه قیمت صفحه کابینت های ارزان

قیمت صفحه کابینت ۳ سانتی همراه با قیمت کابینت احتساب می شود. به طوری که اگر آشپزخانه را کابینت شده و استاندارد تحویل می گیرید، قیمت آن با احتساب صفحه کابینت ۳ سانتی برای شما لحاظ شده است.

اگر صفحه کابینتی که می خواهید سفارش دهید ۵ سانتی است، به ازای هر متر طولی که به کابینت اضافه می شود به قیمت آن نیز افزوده می شود. این اختلاف در واقع به همان اختلافی که بین نمونه های مختلف این صفحات وجود دارد، باز می گردد.

نحوه شناسایی این محصول

با رونق گرفتن بازار کابینت و استفاده از صفحات کابینت در صنعت ساختمان، کلاه برداران و سودجویان زیادی از این راه کسب درآمد می کنند. اگر به جنس های ارزان آشنایی نداشته و به طور کامل آن ها را نشناسید ممکن است هنگام خرید پول زیادی از جیب شما رفته و در برابر کیفیتی پایین را دریافت کنید. با آشنایی کامل نسبت به انواع صفحه کابینت ارزان از بروز هر گونه جلوگیری کرده و با خیال راحت خرید کنید.

البته با توجه به وجود تورم و افزایش لحظه به لحظه ای قیمت ها، پیشنهاد ما به شما این است که قبل از هرگونه اقدام جهت خرید صفحه کابینت، ابتدا پرس و جو کرده و سپس برای خرید به مغازه و شرکت های معتبر مراجعه کنید. اطلاع از قیمت اولیه موجب می شود شما یک حس اولیه از قیمت صفحه کابینت گرفته و پول زیادی بابت صفحه کابینت ارزان هزینه نکنید. استعلام از مراکز پخش معتبر می تواند کمک شایانی به شما برای خرید بهتر و ارزان تر بکند.

در پایان بهتر است بدانید که صفحه کابینت های از جنس ام دی اف از قیمت مناسب تری نسبت به سایر صفحات برخوردار هستند. اگر به دنبال صفحه کابینتی هستید که برای شما ارزان تمام شده و هزینه زیادی در پی نداشته باشد می توانید به خرید این نوع از صفحه کابینت بپردازید.

اگر صفحه کابینت انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد