صفحه کابینت ۷ سانتی

0

صفحه کابینت ۷ سانتی

به طور کلی تنوع بالایی در صفحات کابینت به چشم می خورد که یکی از انواع آن صفحه ۷ سانتی است. در این مطلب به معرفی صفحه ۷ سانتی و ویژگی های آن خواهیم پرداخت.

به گزارش دکوکده : صفحه کابینت به صفحه ای گفته می شود که روی کابینت قرار می گیرد و نقش به سزایی در نمای آشپزخانه شما دارد. ضد آب بودن برای صفحه های کابینت جز ملزومات محسوب می شود. صفحه کابینت ها به انواع مختلفی تقسیم شده و دارای تنوع زیادی هستند.

برای اینکه یک خرید مناسب و در عین حال زیبا را داشته باشید، باید به خرید صفحه کابینت خود دقت کنید. زیرا صفحه کابینت جز آن مواردی محسوب می شود که خرید آن نیازمند شناخت کافی از کیفیت، جنس و قیمت این محصول است.

به طور کلی تنوع بالایی در صفحات کابینت به چشم می خورد که یکی از انواع آن صفحه ۷ سانتی است. در این مطلب به معرفی صفحه ۷ سانتی و ویژگی های آن خواهیم پرداخت.

صفحه ۷ سانتی از جنس ام دی اف بوده و جز آن دسته از محصولات پر فروش است. این صفحه از ضخامت بالایی برخوردار بوده و طبیعتا هرچه ضخامت صفحه کابینت بیشتر باشد از مقاومت بالاتری برخوردار است.

تنوع و رنگبندی در این صفحه بسیار متنوع بوده و هر طرحی که مد نظر داشته باشید را می توانید خریداری کنید. به طوری که این موضوع باعث جذب مشتریان زیادی به این صفحه کابینت شده است. این صفحه کابینت ها توانایی بالایی در هماهنگی با دیگر عناصر منزل داشته و به گونه ای یک نقطه قوت برای آن ها به حساب می آید.

مزایای صفحه کابینت ۷ سانتی

از آن جهت که آشپزخانه قلب هر خانه محسوب می شود و در طول روز سر و کار زیادی با آن دارید، صفحه ای که برای کابینت خود انتخاب می کنید باید ویژگی های زیر را داشته باشد.

صفحه ۷ سانتی در برابر رطوبت هوا مقاومت بالایی داشته و به سادگی دچار آسیب نمی شود. به همین دلیل هنگام آشپزی زمانی که دمای آشپزخانه بالا می رود، این صفحه کابینت از خود مقاومت بالایی نشان داده و باد نمی کند.

از دیگر ویژگی های این صفحه کابینت مقاومت بالای آن در برابر هرگونه ضربه است. استحکام این صفحه در برابر ضربه می تواند آن را جز لیست خرید شما قرار دهد.

خاصیت ضد خش این صفحه موجب شده است که مقاومت زیادی در برابر اجسام تیز از خود نشان دهد. زیرا در طول روز ممکن است آسیب های فراوانی به صفحه کابینت وارد شود که هنگام خرید حتما این نکته را باید مد نظر داشته باشید.

همچنین صفحه ۷ سانتی در برابر حرارت بسیار مقاوم بوده و اگر جسمی داغ بر آن وارد شود، مقاومت بالایی از خود در برابر حرارت نشان می دهد.

نکته بسیار مهم هنگام انتخاب این است که این صفحه عایقی مناسب در برابر صدا بوده و هنگامی که وسایل را روی صفحه قرار می دهید صدای زیادی از خود منتشر نمی کند.

انواع صفحه کابینت ۷ سانتی

این صفحه کابینت در دو نوع براق و مات موجود است که بر حسب سلیقه خود می توانید یکی از این دو مورد را سفارش دهید. صفحه ۷ سانتی در طرح ها و رنگ های مختلفی به بازار عرضه شده است که تنوع بالا در این صفحات کمی شما را گمراه خواهد کرد. لازم به ذکر است که نوع براق این صفحه از قیمت بالاتری برخوردار است.

البته طرح بندی و رنگ های جذاب این صفحه دست شما را در انتخاب باز گذاشته است و می توانید بنا به نوع کابینت خود طرحی سفارش دهید که با کابینت های آشپزخانه شما همخوانی داشته باشد.

نقاط ضعف صفحه کابینت

از جمله نقاط ضعفی که می توان به آن اشاره کرد، این است که این صفحه جهت استفاده در دهنه های بزرگ مانند میز غذا خوری مناسب نبوده و برای استفاده در این موارد توصیه نمی شود.

پیش تر گفتیم که این صفحه از مقاومت بالایی در برابر ضربه سنگین برخوردار است. باید توجه داشته باشید که تا جای ممکن از برخورد ضربه به آن جلوگیری کنید. در غیر اینصورت اگر ضربه ای به این صفحه وارد شود قابل ترمیم نبوده و تعمیر آن هزینه زیادی برای شما در بر دارد.

قیمت بالای این صفحه در برابر رقبای خود از معایب این محصول محسوب می شود. به طوری که شاید برای کسانی که قصد خرید این صفحه را دارند ولی توانایی مالی پرداخت این صفحه را ندارند کمی گران قیمت باشد. اما اگر اختلاف قیمتی بین این صفحه با صفحات دیگر وجود دارد به خاطر ضخامت بیشتر این صفحه است.

تفاوت ها وشباهت های نوع ۷ سانتی با نوع ۵ سانتی

ساختار و الگوی به کار گرفته شده جهت ساخت این صفحات تفاوت چندانی با هم ندارد. اما از لحاظ ضخامت این دو صفحه با هم تفاوت دارند. طبیعتا هرچه ضخامت بیشتر باشد، میزان مقاومت آن بالاتر می رود. از لحاظ قیمت نیز صفحه کابینت ۷ سانتی از قیمت بیشتری نسبت به ۵ سانتی برخوردار است.

ضخامت صفحه ۷ سانتی موجب زیبا به نظر رسیدن این صفحه نسبت به صفحه ۵ سانتی شده است. جهت اینکه آشپزخانه زیبا داشته باشید، باید قبل از هرچیزی انتخاب یک صفحه کابینت زیبا با طرحی دلپذیر را مد نظر داشته باشید.

علاوه بر تفاوت هایی که این دو محصول نسبت به یکدیگر دارد، شباهت هایی هم بین آن ها وجود دارد. برای مثال استفاده از مغزی ام دی اف برای هر دو محصول موجب شده است که هنگام آسیب به این صفحه ها، آب به داخل آن ها نفوذ کرده و موجب برآمدگی سطح صفحه شود. هردو در برابر حرارت، ضربه و رطوبت مقاوم است.

بنابراین پس از بررسی ویژگی ها، مزیت و معایب صفحه کابینت های ۷ سانتی می توانید جهت خرید این صفحات اقدام کنید. اما باید بدانید که این صفحه کابینت به دلیل تنوع بالایی که در طرح و رنگ خود دارد، شما را نا امید نخواهد کرد و جلوه دیگری به آشپزخانه شما خواهد بخشید.

اگر صفحه کابینت انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد