خرید ام دی اف خام

0

خرید ام دی اف خام

به گزارش دکوکده : خرید ام دی اف خام به عنوان یکی از متریال پرکاربرد و پر مصرف در صنایع چوبی از روش های مختلفی امکان پذیر می باشد. امروزه به علت افزایش کاربرد و استقبال از این نوع فرآورده های چوبی، بسیاری از تولیدکنندگان و سازندگان چوبی برای ایجاد محصولاتی با دوام و در عین حال باکیفیت، بر روی ام دی اف خام، حساب ویژه ای باز می کنند.

یکی از قابلیت های مهم و حائز اهمیت ورق های ام دی اف، ساختار یکنواخت و یکدست آن می باشد. بر این اساس، قابلیت عملیات روکش شدن، میخ شدن، رنگ پذیری و چسب کاری، برش، پرداخت و سوراخکاری بر روی سطوح ام دی اف خام وجود دارد. خرید ام دی اف خام برای تولید و ساخت انواع قفسه، میز و صندلی، جاکتابی، کابینت آشپزخانه، تخت، کمد و مبلمان صورت می پذیرد. همچنین امکان روکش شدن و رنگ کاری ورق های ام دی اف نیز وجود دارد.

شایان ذکر است که روکشدار کردن ام دی اف خام به منظور افزایش دوام و مقاومت این محصول انجام می گیرد. از سوی دیگر، روکش ملامینه از جمله روکش های رایج و متداول در این زمینه به شمار می رود. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که روکش های ملامینه، با قرار گرفتن در معرض حرارت و فشار و با استفاده از چسباننده های مخصوص به سطح ام دی اف چسبیده و از جذابیت و زیبایی بصری قابل توجهی برخوردار می باشند.

خرید ام دی اف خام

خرید ام دی اف خام، یک راهکار مناسب و کاربردی برای تولید انواع و اقسام مصنوعات چوبی و محصولات چوبی محسوب می شود. ناگفته نماند که به علت برخورداری از جرم یکنواخت و یکپارچه سطح ورق ام دی اف، قابلیت سنباده زنی و ماشین کاری سطح آن وجود دارد.

مهمترین شاخصه های خرید ام دی اف خام

یکی از مهمترین دلایل خرید ام دی اف خام را باید در مقاومت بالای ورق ام دی اف در برابر رطوبت مربوط دانست. بر همین اساس، خرید ام دی اف خام برای ساخت تزئینات داخلی ساختمان، کابینت و مبلمان اداری در مقیاس وسیعی صورت می گیرد. همچنین پوشش استفاده شده در ساختار ورق های ام دی اف، زیبایی و جذابیت آن را دو چندان می سازد.

یکی از دلایل بسیار مهم و حائز اهمیت خرید ام دی اف خام، خصوصیات و مشخصات شیمیایی و فیزیکی بسیار بالای این محصول می باشد. از سوی دیگر، قابلیت روسازی ورق های ام دی اف، سبب به وجود آوردن روکش چوب و ام دی اف رنگی می شود. ناگفته نماند که دوام و استحکام بسیار بالای ورق های ام دی اف خام، نقش بسزایی در استفاده زیاد این محصول در صنعت چوب به شمار می رود.

شایان ذکر است که به علت زیبایی و جذابیت ورق ام دی اف، صنعت دکوراسیون نیز از وجود و مزیت های این نوع فرآورده های چوبی بی نصیب نمانده است. بر همین اساس، این محصول برای ساخت انواع تزئینات فضای داخلی منازل و زیبایی و جذابیت محیط دکوراسیون، از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. ناگفته نماند که سطح صاف و هموار ورق ام دی اف، امکان اعمال رنگ های مورد نظر و متناسب با سلیقه مشتری را فراهم می آورد. همچنین سطح صاف این محصول بستر مناسب برای سنباده زنی و ماشین کاری و ابزار خوری آن را به نحو مطلوب میسر می سازد.

در این زمینه باید خاطر نشان نمود که به علت صاف بودن لبه های ورق های ام دی اف، قابلیت شکل پذیری لبه های آن به راحتی مقدور می شود. این امر نیز تاثیر بسزایی در خرید ام دی اف خام از خود برجای می گذارد.

نقاط عطف خرید ام دی اف

بدون تردید، یکی از مؤلفه های بسیار مهم و حائز اهمیت در خرید ام دی اف خام، قیمت مناسب و مقرون به صرفه این مدل فرآورده های چوبی به شمار می رود. بر این اساس، بسیاری از سازندگان و تولید کنندگان چوبی نظر ویژه ای را بر روی این محصول مبذول می دارند. از سوی دیگر، جذابیت و ظاهر بصری ورق های ام دی اف، نقش بسزایی در انتخاب این محصول برای ساخت محصولات چوبی ایفا می نماید.

همچنین شباهت بسیار زیاد ورق های ام دی اف با چوب، از دیگر نقاط قوت این محصول محسوب می شود. مقاومت بالا در برابر فشرده شدن و برخورداری از ابعاد پایدار، از دیگر نقاط عطف و حائز اهمیت این محصول تلقی می شود. ناگفته نماند که چگالی همگن و یکنواخت همه قسمت های ورق های ام دی اف، از ویژگی های منحصر به فرد و متمایز این نمونه فرآورده های چوبی به شمار می آید. بر همین اساس و به علت برخورداری از چگالی و تراکم مناسب، دوام و استحکام ام دی اف نیز بیش از پیش افزایش پیدا می کند.

یکی از معضلاتی که خریداران مصنوعات چوبی با آن دست به گریبان می باشند، وجود قارچ ها و حشرات در بافت محصول است. خرید ام دی اف خام به علت مقاومت بالا در برابر قارچ ها و حشرات، از بروز این مشکلات جلوگیری به عمل می آورند.

یکی از گزینه های مقرون به صرفه و مناسب برای خرید ام دی اف خام، خوگرپلاس به شمار می رود. ارائه فرآورده های چوبی باکیفیت و بادوام، رنگبندی متنوع و مدل های خاص و متمایز، از ویژگی های شاخص برند خوگرپلاس قلمداد می گردد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد