انواع ام دی اف ملامینه

0

انواع ام دی اف ملامینه

به گزارش دکوکده : ام دی اف در انواع مختلف و با روکش ها مختلفی وارد بازار می شود. گاهی روکش های ملامینه ممکن است که با انواع چوب اشتباه گرفته شود. اما در واقع ملامینه یک نوع روکش برای محافظت و زیبایی است که بیشتر روی چوب ام دی اف استفاده می شود.

انواع ام دی اف ملامینه

انواع ام دی اف ملامینه در بازار موجود بوده، که این امر سبب شده است که به تنوع طرح و رنگ و استقامت چوب ام دی اف افزوده است. این روکش در انواع فرآورده های چوبی استفاده می شود و در برابر رطوبت، حرارت و ضربه از چوب ام دی اف محافظت می کند. در واقع تنوع در رنگ های ام دی اف موجب شده این محصول طرفداران زیادی پیدا کند.

چوب ام دی اف ملامینه که امروزه یکی از پر متقاضی ترین محصولات صنعت چوب است در رنگ ها و کیفیت های مختلف وارد بازار شده است.

عوامل موثر در مدل های مختلف این محصول

یکی از دلایلی که برای مشتریان ام دی اف دارای اهمیت بوده، تنوع رنگ برای خرید چوب ام دی اف است که روکش های ملامینه از این مزیت برخوردار هستند. از آن جا که روکش ملامینه یک روکش مصنوعی بوده، با تلاش افراد متخصص در رنگ ها و طرح های مختلف به صورت کاملاً طبیعی وارد بازار می شود.

تنوع رنگ در این محصولات

این تنوع رنگ و طرح ام دی اف به ما کمک می کند که دکوراسیون منزل را با سرویس چوب و فرش ها و سایر لوازم منزل هماهنگ کنیم و هارمونی زیبایی را خلق نماییم. رنگ های متنوع در ام دی ملامینه بیشتر در ساخت کابینت نقش دارد.

یکی از پر فروش ترین رنگ های ام دی اف ملامینه برای ساخت کابینت رنگ سفیداست و معمولاً رنگ سفید براق مناسب برای ساخت کابینت های مدرن است که باعث بزرگتر دیده شدن آشپزخانه می شود و رنگ سفید مات مناسب برای کابینت های سبک کلاسیک است.

تنوع رنگ باعث شده است که انواع ام دی اف ملامینه، وارد بازار شود. علاوه رنگ های پر طرفدار سفید و زرد، رنگ آبی، قرمز، طوسی، کاپوچینوی، سبز و مشکی در بازار وجود دارد که به شما کمک می کند انتخاب بهتر و مناسب تری داشته باشید.

 تنوع طرح در این محصول

ملامینه در واقع یک نوع کاغذ تزیینی است که از ملامین و چسب فرم آلدئید تشکیل شده، و با دو روش مختلف روی ام دی اف پرس می شود. مراحل پرس در ساخت ام دی اف بسیار حرفه ای انجام شده، که همین پرس حرفه ای باعث شده این سبک از کار کاملاً حرفه ای جلوه کند.

برای بسیاری از متقاضیان ام دی اف ملامینه، طرح و تنوع های مختلف بسیار مهم و ضروری است و همین موضوع سبب شده این کاغذ تزیینی علاوه بر رنگ های مختلف، در طرح ها  مختلف وارد بازار شود.

یکی از انواع ام دی اف ملامینه، روکش طرح چوب آن است که خود این طرح دارای انواع مختلف و رنگ های متفاوت است. با انتخاب چوب ام دی اف ملامینه، آزادی بیشتری برای انتخاب دارید. طرح چوب های مختلف و طرح های که روی زمینه های رنگی روکش ملامینه انجام شده، از انواع چوب ها ام دی اف ملامینه است.

کیفیت آن

ام دی اف ملامینه ها از بخش ام دی اف و ملامینه تشکیل شده و هر کدام با روش مختلف ساخته می شود. کارگاه های تولید چوب ام دی اف هم در ایران و همچنین در کشور های خارجی به ویژه ترکیه و اتریش وجود دارد.

در واقع بیشتر روکش های ام دی اف در ایران از جنس لترون بوده، که مقاومتی آن در برابر آب و رطوبت پایین است. اما تولید کنندگان برای مقاوم نمودن ام دی اف، آن با روکش های ملامینه پوشش می دهند.

در بیشتر مواقع، برای ساخت کابینت ها از محصولات وارداتی استفاده می شود و مقاومت بیشتر دارند. در استقامت و کیفیت ام دی اف ملامینه، کیفیت روکش آن بسیار مهم بوده است زیرا این ام موجب می شود که در مقابل آب، رطوبت و حرارت مقاوم باشد.

قیمت

قیمت یکی از موضوعات مهم برای خرید یک محصول است که با توجه به نوع و کیفیت آن تعیین می شود و به دست مشتریان می رسید. برای قیمت گذاری یک ورق چوب ام دی اف عوامل متعدد تاثیرگذار بوده است. که یکی از این عوامل وجود انواع ام دی اف ملامینه در بازار می باشد.

اگر ام دی اف ملامینه مورد نظر شما از کشورهای خارجی وارد شده باشد، مبلغ در نظر گرفته شده برای هر ورق ام دی اف بیشتر از همان نوع ام دی اف تولید شده در ایران است. برخی از انواع ام دی اف ملامینه دارای یک سمت روکش هستند و قیمت آن نسبت به دو سمت روکش  ارزان تر بوده است. بنابراین این ام دی اف های یک سمت روکش در بخش های که طرح ام دی اف ملامینه مهم نیست استفاده می شود و از نظر قیمت ارزان تر هستند.

اگر ام دی اف ملامینه انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد