بررسی ابعاد و سایز ام دی اف خام

0

بررسی ابعاد و سایز ام دی اف خام

بررسی ابعاد و سایز ام دی اف خام : متنوع بودن سایز ام دی اف خام قابلیت تولید و ساخت انواع و اقسام لوازم چوبی را به سهولت میسر می سازد. همچنین این محصولات به نسبت چوب های طبیعی از لحاظ قیمت، بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشند.

بررسی ابعاد و سایز ام دی اف خام

به طور کلی، به علت انعطاف پذیر بودن، اندازه و سایز ام دی اف خام بسیار متنوع و متفاوت می باشد. امروزه ای دی اف به عنوان نوعی از فرآورده های چوبی در مدل های مختلف نظیر روکش برجسته، هایگلاس، روکش شده و خام تولید و روانه بازار می گردد.

شایان ذکر است که ماحصل ذرات به هم چسبیده چوب، ام دی اف می باشد. ذرات تشکیل دهنده ورق های ام دی اف خام به وسیله نوعی چسب صنعتی به نام رزین و پس از قرار گرفتن در فشار و حرارت زیاد به یکدیگر چسبیده می شوند که محصول نهایی به وجود آمده از این فرآیند ام دی اف می باشد.

از سوی دیگر، به علت تراکم و چگالی مناسب این نمونه فرآورده های چوبی و انعطاف پذیری بالای آن، سایز ام دی اف خام بسیار متنوع و مختلف تولید می شود. لازم به ذکر است که ورق های ام دی اف در مقایسه با سایر فرآورده های چوبی مانند نئوپان از مقاومت به مراتب بالاتری در برابر رطوبت برخوردار می باشند.

سایز ام دی اف خام

ناگفته نماند که متنوع بودن سایز ام دی اف خام، قابلیت تولید و ساخت انواع و اقسام لوازم چوبی را به سهولت میسر می سازد. همچنین این محصولات به نسبت چوب های طبیعی از لحاظ قیمت، بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشند.

در این زمینه باید خاطر نشان نمود که پایداری ابعاد و سایز ام دی اف خام در برابر حشرات موذی و انواع قارچ ها، مقاومت محصول را به میزان چشمگیری افزایش می دهد. مضاف بر این، مقاومت و دوام بسیار بالای ورق های ام دی اف در برابر پوسیدگی و فرسایش را نمی توان نادیده انگاشت. در ضمن علاوه بر متنوع بودن سایز ام دی اف خام، سطح این محصولات نیز کاملاً صاف و یکدست می باشد.

نگاهی به جزئیات ابعاد این محصولات

به طور کلی، آگاهی داشتن از ابعاد این محصول سبب اعمال تغییرات لازم و مورد نظر برای تولید وسایل و لوازم چوبی کاربردی و کارآمد می شود.

از سوی دیگر، بسیاری از فروشندگان و عرضه کنندگان، با اشراف داشتن بر ابعاد و سایز ام دی اف خام می توانند بهتر و مطلوب تر فرآیند فروش این نمونه فرآورده های چوبی را به انجام رسانند.

شایان ذکر است که در حال حاضر ورق های ام دی اف خام از تنوع رنگ، مدل طرح و اندازه برخوردار می باشند که متناسب با نوع نیاز و نحوه استفاده به کار گرفته می شوند. ۲۱۰۰ در ۳۶۶۰ میلیمتر نمونه ای از ابعاد ورق های ام دی اف بوده که به سبب برخورداری از اندازه بزرگ در بهینه شدن هزینه ها و کاهش پرت، بسیار تاثیر گذار و مؤثر می باشد.

از دیگر ابعاد این محصول می توان به اندازه ۱۸۰۰ در ۳۶۶۰ میلیمتر اشاره نمود. بسیاری از ورق های ام دی اف ترک و ایرانی در این سایز تولید و عرضه می شوند. سایز ۱۲۲۰ در ۲۸۰۰ میلیمتر غالباً برای ورق های فوق برجسته و هایگلاس خارجی و ایرانی در نظر گرفته می شود. ناگفته نماند که آگاهی داشتن از ابعاد و سایز ام دی اف خام به نهایی کردن فرآیند خرید این محصولات کمک شایانی می نماید.

در ضمن، ورق های ام دی اف در ضخامت های متنوع و مختلفی ساخته و پرداخته می شوند. بر این اساس، قابلیت تولید این محصولات در ضخامت های ۳ الی ۳۰ میلیمتر وجود دارد. در این میان، ضخامت های ۱۸، ۱۶ و ۱۲ میلیمتر از طرفداران بیشتری بهره مند می باشد. لازم به ذکر است که متنوع بودن سایز ام دی اف خام استفاده از این محصول را با روند رو به رشدی همراه ساخته است.

مزیت های متنوع بودن ابعاد و سایز ام دی اف خام

به طور کلی، متنوع بودن اندازه ها و سایز ام دی اف خام، امکان استفاده از این محصول برای تولید و ساخت انواع لوازم و وسایل چوبی را به نحو مطلوب فراهم می آورد. به طور معمول در بازار کشور ما ابعاد و اندازه های بزرگ ورق های ام دی اف از طرفداران قابل توجهی برخوردار می باشند.

از سوی دیگر، سایز ام دی اف خام ۱۸۳۰ در ۳۶۶۰ میلیمتر در کشور ما بسیار پر فروش و پر طرفدار محسوب می شود. ناگفته نماند که ابعاد و ضخامت در نظر گرفته شده برای ورق های ام دی اف خام، از کارایی و استفاده متفاوت برخوردار می باشند. بر این اساس، برای استفاده در بخش های درب سازی، ضخامت های سه میلیمتر، گزینه کاربردی و راهگشا محسوب می گردند.

از سوی دیگر، بالا بودن ضخامت ورق های ام دی اف مانند ۱۶ و ۱۸ میلیمتر بهترین گزینه برای تولید کابینت، مبلمان و قفسه به شمار می رود. از طرف دیگر، ابعاد ۳۰ الی ۶۰ میلیمتر برای ساخت سازه های چوبی، گزینه مناسبی تلقی می شوند. مقاومت، استحکام و دوام ابعاد و سایز ام دی اف خام از مهم ترین مزیت های این محصولات قلمداد می گردد.

ناگفته نماند که خوگرپلاس، یکی از ارائه دهندگان مدل های متنوع و مختلف ورق های ام دی اف به شمار می رود. قیمت های بسیار اقتصادی و بهینه در کنار کیفیت و دوام بالا، از نقاط عطف برند خوگرپلاس تلقی می شود.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد