ام دی اف ملامینه سفید

0

ام دی اف ملامینه سفید

به گزارش دکوکده : ام دی اف ملامینه سفید یکی از پرفروش ترین مدل های ام دی اف بوده و دارای تنوع قابل قبولی هستند. این محصولات توانسته اند بیشترین میزان فروش ام دی اف ها را به خود اختصاص دهند. ام دی اف ها که یکی از انواع چوب های مصنوعی به حساب می آیند به خوبی جایگزین چوب های طبیعی شده اند. امروزه فروش ام دی اف ملامینه و دیگر انواع روکش های آن بیشتر از محصولات مشابه است.

ام دی اف های روکش دار دارای گستره قابل توجهی بوده و شما با هر نوع سلیقه و خواسته ای می توانید در میان این تنوع بالا، ام دی اف مورد علاقه تان را پیدا کنید. طرح و رنگ ام دی اف های ملامینه دارای تنوع زیادی است که ام دی اف ملامینه سفید یکی از انواع آن است.

کاربرد ام دی اف های ملامینه سفید در دکوراسیون

داشتن طرح و رنگ مناسب برای بسیاری از مصرف کنندگان در درجه اول اهمیت قرار دارد. بسیاری از تولید کنندگان محصولات چوبی و خانگی در کنار توجه به کیفیت، به ظاهر محصولات خود نیز اهمیت ویژه ای می دهند. ام دی اف های ملامینه طرح ها و رنگ های متنوعی داشته که رنگ سفید یکی از انواع روشن آن به حساب می آید.

در طراحی دکوراسیون های خانگی و اداری، رنگ و طرح اهمیت خاصی دارد. استفاده از رنگ نامناسب باعث برهم زدن هماهنگی بین اجزای دکور خواهد شد. به عنوان مثال از ام دی اف ملامینه سفید جهت دکورهایی که طرح های روشنی دارند، استفاده می شود.

استفاده از یک رنگ تیره بدون درنظر گرفتن هارمونی های لازم می تواند زیبایی نهایی دکور را کاهش داده و باعث هدر رفتن سایر هزینه های شما در این خصوص شود. بنابراین بهتر است این کار را به یک فرد متخصص در این زمینه بسپارید. معمولا ام دی اف ملامینه در طراحی دکورهای مدرن و روشن مورد استفاده قرار می گیرد.

تاثیر رنگ در فروش این محصولات

اگرچه محصولات ساخته شده از چوب دارای مقاومت و استحکام به مراتب بالاتری هستند اما تنوع رنگ و طرح در آن ها کم بود. می توان گفت که همین رنگ ها باعث ایجاد تنوع بالایی در ام دی اف های ملامینه شده اند. با توجه به دکورهای روشن یا تیره ای که دارید می توانید یکی از انواع ام دی اف ها را مورد استفاده قرار دهید. در حقیقت همین تنوع باعث شده که فروش ام دی اف ها افزایش چشمگیری داشته باشد.

تنوع ام دی اف ملامینه سفید

تنوع ام دی اف ها تنها به رنگ ها محدود نمی شود، بلکه شما در یک رنگ خاص می توانید مدل های مختلفی را مشاهده کنید. معمولا شرکت های مختلف تولیدی با تغییراتی که در طرح های ام دی اف ایجاد می کنند، مدل های مختلفی را ایجاد می کنند. این شرکت ها با توجه به سلیقه و طرح هایی که در ام دی اف ها شکل می دهند، نام های متفاوتی نیز بر آن ها قرار می دهند.

براق یا مات بودن ام دی اف نیز می تواند تنوع قابل قبولی در این زمینه ایجاد کند. در نتیجه هنگامی که جهت اجرای دکوراسیون خود، ام دی اف ملامینه سفید را خریداری می کنید با طیف وسیعی از تنوع روبرو خواهید شد. همچنین ام دی اف های سفید می توانند به صورت یک رو یا دو رو روکش شده باشند. بنابراین اگر دکوراسیون شما به گونه ای است که هر دو طرف محصول در معرض دید هستند یا به مقاومت بیشتری در وسایل خود نیاز دارید، حتما از ورقه های دو رو استفاده کنید.

ضخامت های مختلف این محصولات

ام دی اف های ملامینه سفید نیز همانند دیگر مدل های آن دارای ضخامت های مختلفی است که بنا به کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. ضخامت بالای آن ها دارای استحکام خوبی بوده و معمولا روکش های دو رو دارند. از این ام دی اف ها جهت تولید محصولات و لوازم چوبی استفاده می شود که نیاز به مقاومت بالایی دارند.

ضخامت های کم ام دی اف نیز جهت مواردی که جنبه تزیینی و روکاری دارند کاربرد دارد. این ضخامت های خیلی کم معمولا از انواع یک رو بوده که به معنای وجود یک لایه ملامینه در سطح آن ها است. به طور کلی ورق های ام دی اف دارای ضخامت های ۳، ۴، ۵، ۶، ۸، ۱۰، ۱۲، ۱۶، ۱۸، ۲۰، ۲۵، ۳۲ و ۳۸ میلیمتری هستند. اگرچه همه انواع ضخامت های ام دی اف تولید می شوند اما تنها برخی از این ضخامت ها مانند ۱۶ میل یا ۸ میل رایج بوده و تولید حداکثری دارند.

تفاوت ام دی اف ملامینه سفید با هایگلاس

همانطور که می دانید هایگلاس نوع دیگری از ام دی اف ها است که استفاده تزیینی زیادی دارند. در ورقه های هایگلاس نیز انواع سفید فراوانی وجود دارد. بنابراین برای بسیاری از افرادی که تمایل دارند در دکوراسیون روشن یا سفید خود از انواع ام دی اف های سفید استفاده کنند، این سوال پیش می آید که کدام یک از این ام دی اف های سفید مناسب تر است.

در ابتدا باید گفت که این شما هستید که باید با توجه به شرایط و خواسته های خود و مزایایی که هر یک از این ام دی اف ها دارند نمونه مورد نظر خود را انتخاب کنید. ورقه های هایگلاس سفید جهت موارد تزیینی کاربرد فراوانی دارند و بیشتر در نماها مورد استفاده قرار می گیرند. باید توجه داشته باشید که این ورقه ها نسبت به خش حساس بوده و ظاهر براقی دارند.

ام دی اف های ملامینه سفید می توانند مات یا براق باشند اما انواع براق آن ها نیز به اندازه هایگلاس ها نیستند. استحکام این ورقه ها نسبت به محصولات مشابه هایگلاس بیشتر بوده و در برابر عوامل فرسایشی مانند رطوبت، دما، فشار، سایش و خش دار شدن مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. نمونه های ملامینه حتی در رنگ سفید نیز تنوع بالایی دارند که باعث می شود شما حق انتخاب بیشتری داشته باشید.

بدون تردید، یکی از مراکز معتبر ارائه و عرضه ورق های ام دی اف ملامینه می باشد. برند خوگرپلاس در زمینه عرضه انواع و اقسام فرآورده های چوبی باکیفیت و مرغوب، از سابقه درخشانی برخوردار می باشد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد