ام دی اف مات ترک

0

ام دی اف مات ترک

به گزارش دکوکده : ام دی اف مات ترک که از پرکاربردترین فرآورده چوبی به حساب می آیند، امروزه در تولید و ساخت بسیاری از لوازم خانگی و اداری کاربرد دارند. ام دی اف ها دارای تنوع بالایی بوده که بیشتر به دلیل کیفیت و روکش های مختلف آن ایجاد شده است. این تنوع بسیار زیاد سبب می شود که ام دی اف ها از پر فروش ترین و محبوب ترین ام دی اف ها به حساب آیند.

ام دی اف مات ترک

همانطور که گفته شد این فرآورده های چوبی دارای تنوع بالایی بوده که عوامل زیادی باعث ایجاد آن می شوند. مات، براق یا کتان بودن ام دی اف، ضخامت، نوع روکش، تعداد لایه های روکش و… از جمله مواردی هستند که در شکل گیری این تنوع تاثیر مستقیمی داشته اند. اینکه مغز ام دی اف از تولیدات شرکت های ایرانی بوده یا از جمله فرآورده های وارداتی باشد نیز دارای اهمیت ویژه ای است. عمدتاً ام دی اف های وارداتی از جمله ام دی اف مات ترک از کیفیت های ایده آلی برخوردار هستند.

آیا ام دی اف مات ترک از کیفیت مطلوبی برخوردار است؟

با توجه به استقبالی که بسیاری از خریداران از ام دی اف ترک دارند، واردات این فرآورده های چوبی به کشور هر روزه در حال افزایش است. بیشتر وارداتی که در قالب ورقه های ام دی اف انجام می شود دارای کیفیت های فوق العاده ای بوده و دارای استانداردهای قابل قبولی هستند.

در پاسخ به سوال مطرح شده باید گفت که ترکیه از جمله کشورهایی است که محصولاتی با کیفیت های ایده آل را تولید و عرضه می کند. بنابراین از بابت مرغوبیت مواد اولیه و الیاف به کار رفته در این محصولات اطمینان داشته باشید.

در بیشتر مواقع، ام دی اف های خام وارد کشور شده و در خطوط تولید روکش دارای انواع روکش های ملامینه، هایگلاس و… می شوند. اما در برخی موارد نمونه های روکش شده ام دی اف های ترک وارد کشور می شود که در این صورت دارای هزینه های بیشتری خواهند بود. این فرآورده های چوبی به هر صورتی که وارد شوند، از کیفیت های ایده آلی برخوردار خواهند بود.

مزایای این محصولات

این دسته از ام دی اف ها دارای دو ویژگی خاص و برتر هستند. داشتن طرح مات و تولید شده توسط کارخانه های ترک باعث شده که این محصول از مزایای ویژه ای برخوردار باشد. داشتن طرح مات اشاره به این مسئله دارد که این ام دی اف ها خام نبوده و دارای روکش هایی هستند که به صورت مات است.

نظافت کمتر، تمیزی بیشتر

این نمونه های ام دی اف برخلاف دیگر نمونه های براق، باعث درخشندگی و تمیزی هر چه بیشتر محصولات خواهند شد. اگر چه محصولاتی که از ام دی اف های براق ساخته می شوند دارای درخشندگی زیادی بوده و نور را به خوبی بازتاب می دهند اما کوچکترین کثیفی و لکه، چهره این محصولات را از زیبایی دور می کند. در حالی که نمونه های مات دیرتر کثیف شده و در صورت کثیفی آن را به وضوح نشان نخواهند داد. بنابراین نیازی به شستشوهای مداوم نخواهید داشت.

زیباتر کردن دکوراسیون آشپزخانه

این نوع از ام دی اف مات ترک باعث می شود که همه آشپزخانه ها از جمله آشپزخانه هایی با وسعت بیشتر، زیبا و مرتب دیده شوند. با توجه به اینکه وسایل برقی زیادی در آشپزخانه ها جهت نمایش و در دسترس بودن وجود دارد، این نوع ام دی اف ها به دور از تجملات زیاد، نمای مناسبی را به محیط شما داده و جلوه ای زیبا ایجاد خواهند کرد.

دوام و طول عمر بالا

این دسته از فرآورده های چوبی به دلیل مات بودن، کمتر از سایر محصولات در معرض عوامل فرسایشی همچون خش دار شدن قرار می گیرند. در واقع اگر در برخورد با موارد مختلف دچار خراش یا ساییدگی هایی شوند، این فرآیند به راحتی قابلیت دیده شدن نداشته و ظاهر کلی محصول را حفظ می کند. بنابراین از این ام دی اف های مات ترک جهت ساخت مواردی همچون کابینت های آشپزخانه بسیار ایده آل خواهد بود.

قابلیت ترمیم

یکی دیگر از نکاتی که باعث شده که این نوع ام دی اف ها کاربردهای فراوانی نسبت به انواع براق داشته باشند، قابلیت ترمیم در آن ها است. در صورتی که روی محصولات ساخته شده از ام دی اف مات خش یا خطی وارد شود، به راحتی و به وسیله یک دستمال مرطوب قابل ترمیم شدن است. در حالیکه این مزیت در نمونه های براق وجود ندارد. البته توجه داشته باشید که این خش ها نباید خیلی عمیق باشند. بنابراین طول عمر این نوع ام دی اف ها بسیار طولانی تر از دیگر انواع این فرآورده ها خواهد بود.

خرید این محصول

با توجه به اینکه این فرآورده از جمله محصولاتی است که به کشور وارد می شوند، برای بسیاری از افراد علاقه مند به ام دی اف های ترک این سوال پیش می آید که از چه طریقی می توانند نسبت به خرید این نوع ام دی اف ها اقدام کنند.

بسیاری از شرکت های بزرگ جهانی از جمله کارخانه های تولیدی ترک، در کشورهای مختلف نمایندگی های بزرگ و معتبری دارند. این نمایندگی ها در کشور ما نیز وجود داشته و یکی از معتبرترین مراجع جهت خرید این نوع ام دی اف ها به حساب می آیند.

از طرفی بسیاری از مغازه ها و فروشگاه های معتبر و بزرگ در سراسر کشور، مجوز فروش انواع ام دی اف ها از جمله ام دی اف های تولید شرکت های ترک و سایر کشور ها را دارند. در این صورت می توانید با یک مراجعه حضوری به این نوع فروشگاه های جامع تنوع موجود را مشاهده نموده و ورقه های ام دی اف مورد نظر خود را خریداری کنید.

یکی دیگر از محل هایی که جهت خرید و فروش ام دی اف می توانید استفاده کنید، سایت هایی است که به صورت تخصصی به فروش ام دی اف های مختلف مشغول هستند. این سایت ها با تخفیف هایی که از کارخانه های اصلی دریافت می کنند، قادر هستند که تخفیف های قابل ملاحظه ای را در اختیار شما قرار دهند.

اگر ام دی اف ملامینه انتخاب شما است می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری در این خصوص در اختیار شما قرار بگیرد.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد