قیمت ام دی اف روکش ملامینه

0

قیمت ام دی اف روکش ملامینه

به گزارش دکوکده : ام دی اف ملامینه یکی از جدیدترین محصولاتی است که سبب شده بسیاری از طراحان و تولیدکنندگان محصولات چوبی و خانگی به سمت جایگزینی ام دی اف به .جای چوب طبیعی بروند عوامل مختلفی بر قیمت ام دی اف روکش ملامینه تاثیرگذار است. هزینه های گزاف تولید، بالا بودن قیمت محصولات و دردسرهای استفاده از چوب طبیعی باعث شده که استقبال خوبی از این محصولات جدید صورت بگیرد.

قیمت ام دی اف روکش ملامینه

در صنعت ام دی اف، نسل جدیدی از روکش ها تحت عنوان ملامینه به بازار عرضه شده اند که توانستند در مدت زمان کوتاهی سهم قابل توجهی از بازار را از آن خود کنند. درواقع ملامین ماده ای است که به عنوان روکش بر یک یا دو سطح از ام دی اف خام کشیده می شود. مزایای روکش های ملامینه به اندازه ای است که استفاده از آن ها در تولید لوازم خانگی و چوبی از جمله مبلمان، سرویس خواب، کمد، کابینت آشپزخانه و سایر لوازم چوبی و خانگی صرفه اقتصادی دارد.

تنوع قیمت ام دی اف روکش ملامینه

همانطور که می دانید ام دی اف های ملامینه تنوع بالایی را به این بازار وارد کرده اند. بنابراین نمی توان قیمت واحدی را جهت گستره متنوع ام دی اف های روکش ملامینه اعلام داشت. در درجه اول شما باید نوع استفاده ای که از این ام دی اف ها دارید را مشخص کنید. به عنوان مثال جهت مواردی که نیاز به استحکام و مقاومت بالایی وجود دارند باید از ام دی اف هایی که به صورت دو رو روکش شده اند استفاده کنید.

پس از تعیین هدف استفاده، با طیف وسیع و متنوعی از ام دی اف ها روبرو خواهید شد. با در نظر گرفتن سلیقه و نیازهای خود می توانید یکی از انواع این ام دی اف ها را انتخاب کنید. در این مرحله است که می توانید از قیمت ام دی اف مورد نظر خود مطلع شوید. جهت اطلاع از انواع مختلف ام دی اف ها بهتر است به سایت های متنوعی که در این زمینه فعال هستند، مراجعه کنید.

عوامل تاثیر گذار در قیمت این محصول

تنوع بالای ام دی اف ملامینه سبب شده که این محصولات به شیوه های مختلفی تولید و عرضه شوند. به همین علت، دلایل زیادی در قیمت گذاری ام دی اف های ملامینه تاثیر گذار هستند. بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب ام دی اف حتما هدف به کارگیری آن را درنظر داشته باشید. زیرا باید ویژگی های خاص این کاربرد را داشته باشد. در این حالت می توان از وجود سایر مزیت ها صرف نظر کرد.

چند لایه بودن روکش ملامینه

کارخانه هایی که ام دی اف ها را روکش می کنند، این فرآیند را به شکل های مختلفی انجام می دهند. در بیشتر مواقع تنها یک طرف ام دی اف ها روکش می شود اما در برخی مدل های دیگر هر دو طرف آن را ملامینه می کنند. در این صورت تنوعی در این زمینه شکل می گیرد که باعث می شود خریداران این محصولات با توجه به کاربردهای مختلفی که از این محصول انتظار دارند، ام دی اف مورد نظر خود را فراهم کنند.

بدیهی است که قیمت ام دی اف روکش ملامینه دو رو نسبت به دیگر انواع آن بیشتر است. از این نوع ام دی اف جهت تولید لوازمی استفاده می شود که نیاز به استحکام و مقاومت بیشتری داشته یا کار به گونه ای است که هر دو طرف ام دی اف در معرض دید قرار می گیرد.

ابعاد ام دی اف

ام دی اف ها دارای ابعاد مختلفی هستند که جهت کاربردهای متنوعی که این محصولات دارند، ایده آل به حساب می آید. بنابراین ام دی اف با ابعاد بزرگتر از قیمت های بالاتری برخوردار است. زیرا هزینه های بیشتری جهت تولید این محصول صرف شده است.

برند محصول

شرکت ها و کارخانه های بزرگی در زمینه روکش و ام دی اف های روکش دار فعالیت دارند. این شرکت ها با توجه به تجهیزات و فناوری هایی که مورد استفاده قرار می دهند، قابلیت دارند که ام دی اف هایی با درجه کیفیت های مختلف تولید کنند. برندهایی که کیفیت های ایده آلی را به بازار عرضه می کنند توانسته اند اعتبار قابل ملاحظه ای را به دست آورده و فروش بالایی داشته باشند.

قیمت ام دی اف روکش ملامینه به این برندها نیز بستگی زیادی دارد. زیرا برندهایی که کیفیت های بالاتری را ارائه می دهند از قیمت های بیشتری نیز برخوردار هستند. مشتریان جهت خرید محصولات این کارخانه ها حاضر هستند مبالغ بیشتری را پرداخت کنند.

ضخامت ام دی اف

این محصول همچنین در ضخامت های مختلفی تولید می شود که بنا به کاربردهای متنوعی که دارد مورد استفاده قرار می گیرد. بدیهی است که ام دی اف هایی که دارای ضخامت های بالاتری بوده، از قیمت های بیشتری نیز برخوردار هستند.

این ضخامت می تواند در مرحله اولیه، یعنی تولید ام دی اف خام صورت گرفته یا در هنگام پرس روکش صورت بگیرد. ضخامت روکش ها نیز جز ضخامت کلی ام دی اف ملامینه به حساب می آیند. بنابراین کارخانه های مختلف روش های متنوعی را در این زمینه استفاده کرده و در نتیجه ضخامت نهایی ام دی اف روکش شده را به عنوان ضخامت محصول عرضه می کنند.

برای بررسی های بیش تر در خصوص این محصولات و کسب اطلاعات دقیق تر و بیش تر اگر که قصد تصمیم گیری و انتخاب بین این دو را دارید، می توانید به سایت خوگرپلاس مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد