ام دی اف ملامینه ترک

0

ام دی اف ملامینه ترک

به گزارش دکوکده : ام دی اف ملامینه ترک جهت ساخت بسیاری از محصولات از فراورده های چوبی متنوعی استفاده می کنند. یکی از پرکاربرد ترین فرآورده های چوبی، ام دی اف ملامینه بوده که به صورت ترکیبی از ام دی اف و روکش ملامینه ساخته شده اند. این نوع ام دی اف به دلیل طرح و رنگ متنوعی که دارد سبب شده که بسیاری از افراد علاقه مند به خرید محصولاتی باشند که از این نوع چوب تولید شده است.

ام دی اف های ملامینه انواع مختلفی داشته و اغلب تولیدات آن در کشور های خارجی است. ام دی اف ملامینه ترک یکی تخته چوب های با کیفیتی است که در اغلب محصولات چوبی به کار گرفته می شوند. اگر شما علاقه به خرید محصولاتی دارید که از این نوع ام دی اف ساخته شده است در ادامه با ما همراه باشید تا در این خصوص اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم.

ساختار ام دی اف ملامینه ترک چگونه است؟

این نوع از ام دی اف ها در واقع محصول شرکت های ترک بوده و از ام دی اف های خارجی به حساب می آیند. جهت ساخت این نوع ام دی اف، تولید کنندگان در ابتدا الیاف چوب، چسب های مخصوص و مواد شیمیایی که سبب جلوگیری از آفات می شوند را با یکدیگر مخلوط کرده و در درجه حرارات بالا قرار می دهند که به خوبی با یکدیگر مخلوط شوند.

سپس در ابعاد و اندازه های مختلف برش زده و در دستگاه پرس قرار می دهند تا ابعاد و شکل نهایی آن ها ایجاد شود. این نوع تخته فیبر بدون روکش، کیفیت خوبی را برای مصرف کنندگان نخواهد داشت. به همین جهت تولید کنندگان روکش هایی مانند ملامینه روی ام دی اف قرار می دهند تا محصولات ساخته شده از این نوع ام دی اف مقاومت بیشتری داشته باشند.

همچنین این روکش ها با طرح و رنگ های متنوعی که شرکت های ترک به آن ها اضافه می کنند، سبب زیباتر شدن منزل شما خواهند شد. در صورتی که این محصولات ساخت کشورهای خارجی مانند ترکیه باشند کیفیت بیشتری نسبت به محصولات داخلی خواهند داشت.

تفاوت ام دی اف ملامینه ترک با محصولات ایرانی

چوب های ام دی اف به دلیل ساختار و کیفیت خوبی که دارند، در ساخت بسیاری از محصولات به کار گرفته می شوند. به همین جهت استفاده از این نوع چوب در کشور جهت ساخت بسیاری از محصولات کاربرد دارد. چوب های ام دی اف در اغلب مواقع به کشور وارد می شوند.

یکی از وارد کننده های ام دی اف ملامینه کشور ترکیه است که به عنوان ام دی اف های ملامینه ترک در بین عموم شناخته می شود. محصولاتی که این کشور تولید می کند، کیفیت بالایی نسبت به محصولات داخلی دارد.

مزایایی مانند کیفیت بالا، دوام و مقاومت مناسب ام دی اف های ترک سبب شده که این محصولات روزانه به کشور ما وارد شود. همچنین از روکش هایی برای ام دی اف استفاده می شود که لعابی بوده و طرح و رنگ زیبایی دارد. به طور کلی این نوع ام دی اف نسبت به نمونه های مشابه داخلی در برابر عوامل مخرب مانند حرارت، رطوبت و آب مقاوم تر است.

ام دی اف های ملامینه ای که در داخل کشور تولید می شوند، عمدتا کیفیت متوسطی دارند و تنها برخی از این محصولات قابلیت رقابت با نمونه های خارجی را دارند. معمولا این نوع ام دی اف هایی که در داخل کشور تولید می شوند برای قسمت هایی از منزل مانند آشپزخانه که احتمال خرابی وجود دارد کمتر استفاده می شوند.

بسته به سلیقه و نیازهایی که در هنگام خرید ام دی اف دارید، می توانید از نمونه های داخلی یا خارجی استفاده کنید. یکی از مزیت های استفاده از ام دی اف های ایرانی ارزان تر بودن آن ها نسبت به ام دی اف ملامینه ترک است. زیرا این فرآورده های چوبی در هنگام گذر از مرزها دچار افزایش قیمت می شوند.

مزایای استفاده از این محصول

به دلیل با کیفیت بودن این نوع ام دی اف بسیاری از کارخانه های خارجی جهت تولید محصولات خود ملامینه را در خط تولیدات خود قرار داده اند. مزایای استفاده از این نوع فرآورده چوبی به شرح زیر است:

  • این نوع ام دی اف قابلیت ماشین کاری داشته و به راحتی می توان محصولات گوناگونی را با استفاده از انواع تخته چوب ترک تولید کرد.
  • دارای مقاومت بالا در برابر بسیاری از عوامل مخرب مانند: رطوبت، حرارت، آب و حشرات است.
  • دارای طرح و رنگ متنوعی بوده و محصولات طبق سلیقه هر فرد قابل تولید خواهد بود.
  • ام دی اف ملامینه ترک با توجه به کیفیت و مزایای ویژه ای که دارد نسبت به سایر محصولات مشابه از قیمت مناسب تری برخوردار است.

کلیه این ویژگی ها سبب شده تا همه افراد علاقه مند به خرید محصولاتی باشند که از روکش ملامینه ترک ساخته شده باشد. با خرید این محصولات می توان علاوه بر پرداخت هزینه کمتر محصولات متنوع و با کیفیتی را تهیه و خریداری کرد.

بدون تردید، یکی از مراکز معتبر ارائه و عرضه ورق های ام دی اف و ملامینه ترک، خوگرپلاس می باشد. برند خوگرپلاس در زمینه عرضه انواع و اقسام فرآورده های چوبی باکیفیت و مرغوب، از سابقه درخشانی برخوردار می باشد. قیمت مقرون به صرفه، کیفیت بالا و بهره مندی از طرح ها و مدل های منحصر به فرد، از شاخصه های بارز خوگرپلاس محسوب می شود.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد