هدیه به کارمندان

0

هدیه به کارمندان

کادو دادن کاری ساده و بسیار کم هزینه است که شما برای تقویت پایه ای کسب وکار خود انجام می دهید. با ما همراه باشید تا بیشتر برایتان توضیح دهیم.

هدیه به کارمندان

با هر بودجه و سلیقه ای می توانید بهترین هدیه خود را از مان محصولات ویستور انتخاب کنید. ویستور با تفکیک تخصصی هدیه ها، راه را برای شما آسان تر کرده است.

دادن هدیه کاری است که جدیدا در شرکت های خصوصی و موفق باب شده است. اما اینکه چرا آنها این کار را می کنند، منفعت های اقتصادی و کاری نیز دارد.

اگر پیش خود فکر می کنید هدیه تنها مخصوص برخی جاهای لوکس و خاص است که کاملا در اشتباه هستید. هدیه دادن به کارمندان یک راه حل هوشمندانه است که شما نیز می توانید برای استحکام بخشیدن به رونق کسب و کار خود، آن را انجام دهید.

کادو و هدیه به کارمندان

شاید حال برایتان سوال باشد آیا هر هدیه ای را می توان به عنوان هدیه انتخاب کرد. البته که باید هدیه ی شما تا حرفه سازی شده باشد.

یعنی شما هدیه ی خود را خاص نوع رابطه ی خود کنید. اگر می خواهید به کارمندان و یا پرسنل خود کادو دهید، آن را طوری انتخاب کنید، که آنها تنها احساس ارزش کنند، اینکه شما به فکر آنها بوده اید.

برای همین نکته ی مهم زمان و نحوه ی دادن هدیه ها به کارمندان است. که در ادامه بیشتر بر روی آن تمرکز می کنیم.

زمان دادن هدیه 

چه زمانی بهتر است کادو به کارمندان خود بدهیم. زمان کادو دادن مهم است. این زمان می تواند سالگرد تاسیس شرکت، جواب دادن پروژه های خاص، مناسبت های مختلف قومی و ملی باشد.

اما هیچگاه بدون مناسبت و تدارک دیدن کادو ندهید. فکرش را بکنید، پرسنل دارند خسته به منزل خود می روند و شما یهو به آنها می گویید این هدیه برای شماست.

شاید این هدیه ارزشمند باشد و شاید هم نه! این را باید قبول کنید. برای همین تمام سفارش ها و تم های مد نظر خود را می توانید به راحتی با سایت ویستور در میان بگذارید و مشاوره های لازم در زمینه سفارش هدیه به کارمندان را دریافت کنید.

چرا هدیه به کارمندان بدهیم

اصلا چه کاری است؟ چرا هدیه به کارمندان و پرسنل خود بدهیم؟ آیا این کار درست است یا نه؟ برای اینکه بفهمیم آیا این کار پیامدهای مثبت در پی خواهد داشت یا نه بهتر است نگاهی به شرکت ها و برندهای مشهور دنیا بیاندازیم.

این برندها و مارک های مشهور، کادوها و هدیه های تبلیغاتی خاص خود را دارند. آنها هم برای کارمندان و هم برای مشتری های خود هدیه هایی را برای تشکر و تقدیر کنار گذاشته اند.

برای این است که آنها معتقدند ارجمند شمردن مشتری ها و کارمندان به بهبود روابط کاری و ارتباط گیری بیشتر و راحت تر منجر خواهد شد و همین طور نیز است.

هدیه، عواطف آنها را هدف می گیرد و آنها ناخودآگاه رضایت بیشتری خواهند داشت و در کار خود منظم تر و بهتر عمل می کنند.

زحمات و کارهای آنها مستحق تشکر و تقدیر است، پس این کار را انجام دادن بهتر از انجام ندادن است.

قیمت هدیه 

رنج قیمت هدیه هایی که برای کارمندان می خرید، از رنج متفاوتی برخوردار است. شما اگر تعداد پرسنل بالایی دارید، و هدیه ای عادی می خواهید بخرید، می توانید میزان بودجه ی خود را در ویستور مشخص کنید.

در اینجا تمام کادو ها بر حسب قیمت نیز برای شما جداسازی شده است. برای هدیه به کارمندان بهتر است که دست روی هدیه های اداری بگذارید.

هدیه های اداری مقداری رسمی هستند و می توان از روی آنها نیت و نوع کادو را حدس زد. به عنوان مثال می توان به انواع تقویم های زیبا و هنری اشاره کرد که برای هدیه ی کارمندان، مناسبت زیادی دارند.

انواع لوازم تحریر، وسایل سنتی، تزیینی نیز می تواند گزینه ی بسیار خوبی باشد. کتاب ها نیز می توانند در جای خود برای کارمندان بسیار ارزشمند باشند.

دیوان اشعار شاعرهای بزرگ مانند نظامی، فروغ فرخ زاد، حافظ و سعدی و غیره نیز می تواند یک هدیه ی تمام باشد.

به کارمندان خود هدیه دهید

سلیقه ی کارمندان خود را اگر می شناسید، بهتر است در هنگام دادن هدیه آن را لحاظ کنید. هدیه را می توان در وبسایت ها و فروشگاههای مختلف قابل تهیه کردن است.

شما می توانید به کادوهای خود چاشنی تبلیغاتی بودن نیز بدهید. کادوهای تبلیغاتی، برند و لوگوی شرکت شما را بر روی خود خواهند داشت و این یک یادگاری مخصوص از طرف شما خواهد بود.

امروزه تنوع کالاهای به نمایش گذاشته در فروشگاههای آنلاین و … زیاد است. لازم نیست هر از گاهی به کارمندان خود هدیه دهید. کافیست در مراسم خاص به آنها ثابت کنید که به یاد آنها بوده اید. این مدت زیادی در یاد آنها خواهد ماند.

چگونه هدیه برای کارمندان سفارش دهیم

پیشنهاد ما این است که اول محدوده ی قیمت توان خودتان و دیگر نوع کادویی که می خواهید را تعیین کنید. سپس از جدیدترین گالری هدایای اداری و سازمانی در ویستور دیدن کنید. اینها کادوهای پرطرفداری هستند که بسیار به فروش رفته اند.

ماگ های تبلیغاتی، انواع تقویم ها، سر رسیدها، لوازم تحریر، دفتر یادداشت ها، ظرف و ظروف، تابلوها، صنایع دستی، کیف و لوازم الکتریکی می تواند به عنوان هدیه به کارمندان به کار رود. انتخاب نهایی با شماست.

شما می توانید برای دیدن محصولات به لینک هدایای سازمانی مراجعه کنید

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد