هدایای تبلیغاتی جدید

0

هدایای تبلیغاتی جدید

هدایای تبلیغاتی جدید راهی برای گشودن راهها و مسیرهای کسب و کار جدید است. گسترده شدن این نوع هدایا در میان شرکت ها و برندهای جهانی سبب شده است که به معجزه ی آنها ایمان آورد. در ادامه انواع کادوهای تبلیغاتی و هدایای اداری را برای شما تشریح خواهیم کرد.

هدایای تبلیغاتی جدید

تاثیر شگرف و باورنکردنی هدایای تبلیغاتی سبب شده است که دیگر برندها و شرکت ها به سراغ هدایای تبلیغاتی جدید و خاص می روند.

اگر شما به دنبال گرفتن بهترین نتیجه از هدایای تبلیغاتی خود هستید، ویستور به شما پیشنهاد می دهد همیشه در زمینه ی هدایای تبلیغاتی جدید و خاص، به روز باشید. هدایای تبلیغاتی جدید برای انواع محصولات، برندها و کسب و کارهای مختلف وجود دارد.

قبل از خرید هدایای تبلیغاتی جدید شما باید با انواع هدایای تبلیغاتی آشنایی داشته باشید و نوع هدیه ی تبلیغاتی خود را تعیین کرده باشید.

انواع هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی جدید در زمینه های مختلف قابل تهیه کردن هستند. شما قبل از همه چیز سوال این سوال را بدهید که چه نوع هدایای تبلیغاتی را قصد دارید، سفارش دهید.

هدایای تبلیغاتی زیادی در بازار وجود دارد اما از کجا بدانیم تاثیرگذاری و ماندگاری کدام نوع بیشتر است. در اینجا یک دسته بندی کلی از انواع هدایای تبلیغاتی را برای شما آورد ایم که ابتدا تمایزی میان انواع مختلف کادوها داشته باشید.

  • هدایای مفید: این نوع هدیه ها به شدت کاربردی و مفید هستند. انواع ماگ ها، تقویم ها، خودکار، خودنویس و سررسید ها در این دسته قرار می گیرند. این نوع هدایای تبلیغاتی مدل ها و طرح های جدیدی دارند که می توانید برای هدایای تبلیغاتی جدید خود سراغ آنها بروید.
  • هدایای لوکس و تزئینی: ای نوع هدیه ها، جنبه ی پذیرایی و فانتزی دارند. هدایای تبلیغاتی تزئینی میتوانند انواع تابلوهای تزئیناتی و جعبه های پذیرایی جدید باشند.
  • هدایای الکترونیکی: این ها را می توان در دسته هدایا تبلیغاتی جدید در نظر گرفت. تکنولوژی در نوع خود جدید است و هدایای آن نیز جدید و تاثیرگذار خواهند بود. انواع مموری ها، اسپیکرهای تبلیغاتی، دستگاههای بخور، پاور بانک ها و غیره در این دسته قرار می گیرند. اگر خود برندهای تولید کننده و عرضه ی خدمات الکترونیکی هستید، که بهتر است از محصولات خود، به مشتری ها و مخاطبان خود، هدیه دهید.
  • هدایای زنانه: قطعا خرید هدایای تبلیغاتی جدید برای خانم ها و آقایان تا حدی متفاوت است. برای خانم ها می توانید هدیه های تبلیغاتی خاص و مخصوص به آنها مانند انواع کیف ها و استیکرهای رنگی، ست مانیکور تبلیغاتی و غیره را به کار ببرید.
  • هدایای دانش آموزی: برای قشر دانش آموزان، هدیه های کاربردی بسیار جواب می دهد. آنها فورا هدیه های شما را به کار می برند و این لطف شما را فراموش نخواهند کرد. انواع جامدادی تبلیغاتی، مداد رنگی تبلیغاتی، خودکار و لوازم تحریر می توان گزینه ای بسیار خوب باشد.
  • هدایای تبلیغاتی برای کارمندان و مدیران: برای مدیران و کارمندان بهتر است هدایای تبلیغاتی جدید که خریداری می کنید با فضای اداری هماهنگی داشته باشد. هدایای اداری در این دسته جای ی گیرند.

برای هدایای تبلیغاتی جدید، چقدر هزینه کنیم؟

این را همیشه باید به خاطر داشته باشید، که اصلا قرار نیست شما هزینه های بالا را متقبل شوید. عده ای فکر می کنند خرید و سفارش هدایای تبلیغاتی جدید، پول و بودجه ی زیادی می خواهد.

شما با هر نوع هزینه و بودجه ای می توانید یک خرید فوق العاده در ویستور داشته باشید. هدایای ارزان قیمتی وجود دارند که بسیار کاربردی هستند و به واسطه ی همین کاربردی بودنشان می توانند هدایای ارزشمندی باشند.

شما باید دو مساله را در نظر داشته باشید. یکی تعداد هدیه هایی است که می خواهید تهیه کنید. قطعا اگر آمار هدایای تبلیغاتی جدید شما بالاست که هزینه هایتان بالا می رود.

دیگری بودجه ای است که توان پرداخت آن را دارید. هدایا برای آن دسته برندها و شرکت هایی است که یا هدایای ارزان و کاربردی را امتحان کرده اند یا در توان مالی خود این را می بینند که برای منافع شرکت خود مقداری بیشتر هزینه کنند.

سفارش انواع هدایای تبلیغاتی

شما می توانید انواع این هدیه ها را در گروههای مختلفی که کارهای تبلیغات انجام می دهند، سفارش دهید. پیشنهاد ما این است که حتما انواع هدیه های جدید و به روز را نگاه کنید.

گاهی در میان این ایده های جدید، موارد ارزانی را خواهید دید که قبلا ندیده اید. همین می تواند مشتری ها و کارمندان شما را نیز سورپرایز کند.

فروشگاههای اینترنتی و حضوری زیادی هستند که کارهای تبلیغات در زمینه ی انواع تبلیغات اداری، هدایای اداری، هدایای تبلیغاتی صنایع دستی، هدایای تبلیغاتی خاص، هدایای تبلیغاتی مفید و غیره انجام می دهند.

اما باید شما همواره به دنبال بهترین ها باشید. ویستور با تفکیک هدایای تبلیغاتی جدید به زیرشاخه های مختلف و امکان انتخاب کادو در رنج های قیمت مختلف، انتخاب را برای شما ساده تر کرده است. بهتر است از جدیدترین هدیه های تبلیغاتی ویستور دیدن کنید.

هدایای تبلیغاتی تنها برای خوشحال کردن مشتری ها نیست. شما این کار را می کنید که مشتری ها به شما جذب شوند، نزد شما برگردند، شما را به دوستان و افراد مختلف معرفی کنند و بدین صورت شما شناخته تر شوید و کسب و کار و فروشتان بیشتر شود.

این یک مسیر خاص است که باید آن را مدیریت کرد. برای همین بسیار مهم است که کادوهای شما، جنبه ی تبلیغاتی داشته باشند.

برند خود را در هدایای تبلیغاتی خود نشان دهید. جای این برند، یا مارک یا لوگوی شما نباید خیلی در چشم باشد و نباید خیلی هم مخفی باشد. باید نشان دهید که این کادو از طرف شماست اما نه آنقدر تابلو که احساس کنند شما هدف دیگری دارید.

شما می توانید برای دیدن محصولات به لینک هدایای سازمانی مراجعه کنید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد