جدیدترین تابلو دیواری اداری

0

جدیدترین تابلو دیواری اداری

جدیدترین تابلو دیواری اداریتابلو دیواری اداری را می توانید در انواع تابلوهای تزئینی و تابلوهای راهنما تهیه کنید. تابلوهای اداری بخش جدانشدنی هر اداره و مکان عمومی هستند. شما می توانید یک تابلوی دیواری بسیار زیبا در لابی اداره ها نصب کنید.

همین کار بر دعوت کنندگی و شان فضا می افزاید. البته موارد و نکته های مهمی وجود دارد که در ادامه در مورد آنها بحث خواهیم کرد.

جدیدترین تابلو دیواری اداری

 زمانی که نام تابلو دیواری اداری را می شنوید پیش خود فکر می کنید منظور از این نوع تابلو چیست؟ مناسبت این نوع تابلوها برای ادارات و مراکز خدماتی و عمومی، بارزترین وجه تمایز آن است. تابلوهای تزئیناتی و تابلوهای راهنما در ادارات در این دسته قرار می گیرند.

تابلو دیواری اداری تزئینی را می توان مناسب ترین نوع تابلو برای ادارات دانست. می دانید چرا؟ آیا هیچ تفاوتی میان نشیمن یک خانه و لابی بانک وجود ندارد؟ اگر بله، این تفاوت ها کدامند؟ همین تفاوت ها سبب می شود برای هر کدام بتوان از نوع تابلوی خاصی در طراحی داخلی استفاده کرد.

اگرچه تابلو دیواری ها تماما برای زیباتر کردن و جلوه دادن به فضا هستند اما مناسبت این تابلوها با فضا بسیار اهمیت دارد. شما می توانید از تابلوهای چند تکه حیوانات، در پذیرایی خانه ی خود استفاده کنید اما شاید این نوع تابلو برای اداره ی آموزش و پرورش چندان مناسب نباشد.

برای همین طراحان داخلی اولین چیزی که برای خود مشخص می کنند چه نوع فضایی به آنها سپرده شده است.

تفاوت های تابلو دیواری اداری

تابلو دیواری اداری ویژگی هایی خاص خود دارد. که بهتر است حتما در هنگام خرید آنها را مد نظر داشته باشید. نصب تابلو دیواری اداری در سرسراها، لابی ها و ورودی ها حالتی جاذب و دعوت کننده دارد.

برای همین این نوع تابلوها را به کرات در جاهای عمومی خواهید دید. انواع تابلو دیواری اداری را در اندازه های مختلف و بنابر سفارش شما برش می دهند و به شما تحویل می دهند.

امروزه تقاضا برای تابلو دیواری اداری زیاد است و تقریبا در هر اداره و آفیسی ناگزیر به تهیه و نصب آن خواهند بود. البته مناسبت تابلو دیواری اداری بیشتر به نوع تصویر و اندازه ی ابعاد آن برمی گردد و می توانید از انواع چند تکه، سه تکه و غیره استفاده کنید.

تابلو دیواری اداری در دید عموم نشان داده می شود برای همین باید حالتی عموم پسند داشته باشد. تابلوهای راهنما اداری نیز یک جزو جدانشدنی ادارات هستند که باید بر روی جنس مناسب درست شوند و خوانایی آنها زیاد باشد.

تابلو دیواری اداری راهنما

تابلوهای راهنما در طراحی داخلی اداره ها بسیار مهم هستند. تمام ارباب رجوع ها باید بدانند در لحظه کجا هستند و محل مورد نظر خود را کجا دنبال کنند.

یکی از مهم ترین نوع تابلو دیواری اداری که در اداره ها و ارگان ها نصب می شود؛ همین علائم راهنما هستند. که در خود به چند دسته تقسیم می شوند.

تابلو راهنمای اصلی، تابلو راهنمای طبقات و تابلو راهنمای اتاق ها از جمله این دسته ها هستند.

متریال ساخت تابلو دیواری اداری

تابلوهای راهنما اداری از ورق های پلکسی گلاس و مولتی استایل به حساب می آید. البته متریال اصلی برای ساخت تابلو دیواری اداری در قسمت های راهنما، پلکسی گلاس است که ویژگی های خاصی دارد و آن را برای این کار مناسب کرده است.

مهمترین ویژگی آن خواص مکانیکی ویژه ی آن است که با برش لیزری می توان به راحتی به آن شکل داد. ورق های مولتی استایل نیز امروزه پرمصرف ترین متریال در ساخت تابلوها راهنمای اداری است.

می توان به راحتی بر روی آن متون و لوگوهای مختلف را حکاکی کرد. بدین صورت که در هنگام حکاکی، لایه ای از سطح مولتی استایل برداشته می شود و متن و لوگو به رنگ مشکی در می آید.

برای همین امروزه از این در روش ساخت تابلو اداری راهنما استفاده می کنند.

انواع تابلو دیواری اداری 

انواع تابلو دیواری اداری از جمله تابلوهای تزیینی و تابلوهای راهنما را برای اداره ها و ارگان ها تهیه می کنند.

اگر قصد خرید تابلو دیواری اداری برای تزئینات دارید، پیشنهاد ما این است که اول از نمونه ها و ایده های جدید دیدن کنید.

قطعا یکی از بهترین روش ها برای تزیین دیوار و جداره های ادارات به کار بردن یک و چند تابلو در چند جای مناسب است.

تابلو دیواری اداری باید مناسبت داشته باشد، می توان اندازه های بزرگ تابلو را در سرسراها و لابی های ادارات نصب کرد.

یکی از بهترین روش ها برای سرگرم کردن و اهمیت دادن به انتظار ارباب رجوع ها و مشتری ها نیز همین است.

شما مطب یک دکتر را در نظر بگیرید. نصب یک تابلو دیواری اداری در مطب میتواند مراجعه کنندگان را در انتظارهای طولانی، صبورتر کند.

تابلوهای دیواری برای زیباتر کردن فضاها به کار می روند و اداره ها و فضاهای عمومی نیز از این قضیه مستثنی نیستند.

امروزه می توانید جدیدترین انواع تابلو دیواری اداری را در اندازه ها و طرح های مختلف خریداری کنید.

دوام و میزان ماندگاری تابلو دیواری اداری بسیار مهم است. حتما در هنگام خرید به جنس آن دقت کنید. تابلوهای مدرن و شیک را برای لابی ها و راهروها می توانید تهیه کنید.

از دیگر انواع تابلو راهنما نیز می توانید در ورودی ها، طبقات و جلوی اتاق ها استفاده کنید.

فروشگاه رویا مد از جمله فروشگاه هایی می باشد که در زمینه فروش تابلوهای بسیاری فعالیت دارد. شما برای خرید اینترنتی از این فروشگاه می توایند به سایت فروشگاه مراجعه کنید و تابلوی مورد نظر خود را انتخاب و آن را سفارش دهید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد