تابلو دیواری اتاق خواب

0

تابلو دیواری اتاق خواب

 برای تزئین کردن اتاق خواب خود چه کرده اید؟ یکی از بهترین راهها برای ایجاد یک تنوع خرید و نصب تابلو دیواری است. این نوع تابلو در طرح ها و رنگ ها مختلف موجود است و شما می توانید با توجه به ابعاد و سبک دکوراسیون اتاق خواب خود یکی از بهترین و زیباترین آنها را تهیه کنید.

تابلو دیواری اتاق خواب

نکته ی جالب در مورد این تابلوها این است که زیبایی ارزشمندتری، نسبت به هزینه ای که بابت آنها پرداخت می کنید، دارند.

 برای اتاق خواب خود چه فکری دارید؟ آیا با راههای زیباتر کردن اتاق خواب آشنایی دارید؟ در اینجا می خواهیم در مورد تابلو دیواری اتاق خواب صحبت کنیم.

شاید از نظر خیلی ها بهترین نقطه ی خانه ی آنها، اتاق خواب آنها باشد. البته که این بخش از  خانه بسیار اهمیت دارد و باید برای آن سنگ تمام گذاشت.

موارد و المان های زیادی برای تزیین و طراحی داخلی اتاق خواب به کار می رود. سرویس خواب، فرش کف، لوسترها و نورپردازی از جمله این وسایل و مبلمان هستند.

اما دیوارهای اتاق خواب بخش بسیار مهمی هستند که به چشم می آیند. برای همین برای این بخش از کاغذ دیواری ها و مهم تر از این تابلو دیواری اتاق خواب استفاده می کنند.

به راستی که خرید و نصب یک تابلو دیواری اتاق خواب می تواند تاثیر زیادی بر شیک بودن و زیبا شدن اتاق خواب شما بگذارد. نقش دکوراتیو بودن در اتاق خواب را همین تابلو دیواری اتاق خواب ایفا می کند.

محل نصب تابلو دیواری

محل نصب تابلو بسیار مهم است. یکی از مکان های بسیار مناسب دقیقا پشت سرویس خواب است.

البته که شما می توانید در روبه روی تخت خواب نیز این تابلوها را نصب کنید و از دیدن آنها لذت ببرید. ترکیب کردن تابلو دیواری با آینه های دکوراتیو را حتما امتحان کنید.

بی نهایت زیبا می شوند. حتما ابعاد تابلو دیواری اتاق خواب را برای جای نصب آن چک کنید. آیا برای اتاق خواب دو نفره تابلو میخرید یا برای اتاق خواب کودک و یا فرزندتان.

این مساله بر نوع و طرح تابلو دیواری اتاق خواب تاثیر دارد. از تابلوهای کودکانه و طرح شخصیت های کارتونی می توانید برای اتاق خواب کودک استفاده کنید.

اما برای اتاق خواب مستر که همان اتاق خواب والدین است، می توانید از تابلو مدرن و یا عکسی خاطره انگیز استفاده کنید.

تنها مساله ای که در مورد این نوع تابلوها وجود دارد این است که باید کیفیت آنها بسیار بالا باشد. به طوریکه احساس کنید آنها زنده هستند و همین الان است که از قاب خود بیرون بیایند.

اندازه تابلو دیواری

این نوع تابلو در سایزهای مختلف وجود دارد و شما باید حتما آن را نسبت به اتاق خواب خود و ابعاد دیوار و تخت خواب خود بسنجید.

معمولا عرض و ارتفاع تابلو دیواری اتاق خواب بیش از ۱۵۰ سانتی متر است. این نوع تابلوها را می توانید بر روی دیوار نصب کنید یا از انواع رومیزی و یا زمینی آنها استفاده کنید.

سعی کنید تابلوهای خیلی عریض خریداری نکنید. قرار نیست تمام آنچه در اتاق خواب دارید را محدود به یک تابلو دیواری کنید. برای همین مشورت با طراحان و معماران در این زمینه می تواند بسیار مفید باشد.

اندازه های خیلی بزرگ، اتاق خواب را شلخته و ناهماهنگ نشان می دهد.

انواع مختلف تابلوهای دیواری در رنگ ها و طرح های مختلف موجود است و شما برای انتخاب خود اصلا محدودیت ندارید.

این را به یاد داشته باشید که تابلو دیواری باید در هماهنگی با سرویس خواب و مبلمان داخل اتاق خواب شما باشد.

این هماهنگی در سبک، رنگ و تناسبات خود را نشان می دهد. اگر سرویس خواب شما مدرن است می توانید آن را با یک تابلو دیواری مدرن کامل کنید.

انواع کلاسیک، فانتزی، مفهومی و غیره نیز وجود دارد و انتخاب نهایی کاملا بستگی به خود شما دارد. تابلوهای قاب دار نیز گزینه ای است که می توانید از آن بهره بگیرید.

می توانید از تابلوهای چند تکه برای اتاق خواب خود استفاده کنید. این نوع تابلوها از دوتکه، سه تکه و غیره موجود هستند.

سلیقه ها در چینش تابلوها متفاوت هستند. شاید شما علاقه داشته باشید، که تابلوهای ریز در ابعاد کوچک را بر روی میز بچینید. این نیز انتخاب خوبی است. اما به اندازه ی تابلو دیواری اتاق خواب به چشم نمی آید.

خرید تابلو برای اتاق خواب

آنچه که در مورد خرید تابلو لازم بود به شما گفته شد، آنچه باید اضافه کنیم این است که شما می توانید با اضافه کردن نورپردازی های توکارو رنگی زیبایی این تابلوها را افزایش دهید.

داشتن یک رنگ مشترک میان تابلو و دیگر مبلمان های داخل اتاق خواب برای مناسب بودن آن کافی است.

اگر قصد خرید یک تابلو بسیار شیک برای اتاق خواب خود دارید، ابتدا خوب همه جای اتاق خواب خود را نگاه کنید، چند عکس از گوشه های مختلف بگیرید و هر تابلویی که مد نظر دارید را بارها با آن تجسم کنید.

البته که مشورت گرفتن با یک طراح و معمار می تواند بسیار در این امر به شما کمک کند.

یک راه دیگر این است که به صورت آنلاین از ایده ها و محصولات جدید دیدن کنید و اطلاعات خود را به روز نگه دارید. تا اینجا موارد و نکات مهم در خرید تابلو دیواری به شما گفته شده است.

فروشگاه رویا مد از جمله فروشگاه هایی می باشد که در زمینه فروش تابلوهای بسیاری فعالیت دارد. شما برای خرید اینترنتی از این فروشگاه می توایند به سایت فروشگاه مراجعه کنید و تابلوی مورد نظر خود را انتخاب و آن را سفارش دهید.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد