ایده هایی برای ساخت یک تابلوی دیواری زیبا

0

ایده هایی برای ساخت یک تابلوی دیواری زیبا

ایده هایی برای ساخت یک تابلوی دیواری زیبا: تابلوهای دیواری تزئینی یکی از اقلام تزئینی فوق العاده تاثیر گذار هستند که می توانند با رنگ و طرح خاص و زیبای خود ،فضای هر خانه ایی را به شاد ،مدرن و پر انرژی کنند.

تابلوهای تزئینی دیواری در طرحها و رنگ ها و ابعاد مختلفی وجود دارند.می توانید از تابلوهای زیبا و جذاب وب سایت رویامد دیدن کنید و از قیمت آنها نیز آگاه شوید.

ایده هایی برای ساخت یک تابلوی دیواری زیبا

قیمت یک تابلوی دیواری به مواد مورد استفده جهت ساخت آن و ارزش هنری آن بستگی دارد.البته گاهی پیش می آید که یک اثر هنری فوق العاده ارزشمند را به قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید.

مطمئنا در وب سایت رویامد برا ی هرسلقیه ای و هر بودجه ای ،یک تابلوی زیبا و ارزشمند  وجود دارد .اما اگر به هر دلیلی نخواهید تابلو را از جایی خریداری کنید میتوانید به سادگی و با استفاده از مواد ساده و ارزان تابلوی دیورای مودر علاقه تان را خودتان بسازید.

نظرتان در مورد یک تابلوی رنگارنگ و زیبا و پر انرژی و البته برجسته چیست؟ دوست دارید خودتان یکی از آنها را با استفاده از وسایل و موادی ارزان و به سادگی در خانه بسازید؟ در ادامه به چند ایده جهت ساخت تابلو اشاره می کنیم:

مواد مورد نیاز :

۱- کاغذ سفید

۲- کاغذهای رنگی در رنگهای مختلف و شاد و جذاب
۳- چسب
۴- قیچی
۵- کاتر کاغذ
۶- رنگ در صورت نیاز
۷- مداد
۸- نوار چسب در صورت نیاز
۹- نی چوبی

مرحله اول: آماده کردن نی های چوبی

ابتدا کاغذ های سفید را به اندازه مناسب بریده و دور نی های چوبی بپیچید.برای چساندن کاعذها به نی ها از چسب استفاده کنید به طوریکه سر جای خود ثابت شده و حرکت نکنند.

سعی کنید کاغذ را محکم به دور نی ها ی چوبی بپیچید که تکان نخورند و ظاهر خود را از دست ندهند.ما قرار است از این نی ها برای ساخت چهارچوب تابلویمان استفاده کنیم پس سعی کنید آنها تمیز و بدون نقص درست کنید.

مرحله دوم:ساخت گل ها

ابتدا یکی از کاغذ های رنگی را انتخاب کرده و آن را به صورت دایره ایی ببرید.سپس همانطورکه در شکل مشاهده می کنید آن را از وسط و به صورت دایره ایی ببرید و این کار را تا انتهای دایره انجام بدهید.

حالا همانطور که در شکل نشانه داده شده ،کاغذ را به دور انگشت خود بپیچید و ان را به شکل گل در آورید.و انتهای آن را با چسب بچسبانید.به همین سادگی شما یک گل رز زیبا می سازید.

حالا می خواهیم یک نوع گل دیگر را با استفاده از کاغذ های رنگی دایره ایی بسازیم. مطابق با شکلی که در زیر مشاهده می کنید ابتدا کاغذ های رنگی خود رابه صورت دایره هایی در اندازه های مختلف در آورید. حالا با استفاده از قیچی دایره های رنگی را به صورت گل ببرید و وسط آن ها را سوراخ کنید.

این کار را روی چند دایره رنگی با سایزهای مختلف انجام بدهید و در نهایت تمام گل ها را روی هم گذاشته و انتهای آنها را با استفاده از چسب مایع به یک ساقه که از قبل با استفاده از کاغذ رنگی سبز اماده کرده اید بچسبانید.

ما در این جا دو نوع گل رز کاغذی داریم که با ظرافت و زیبایی تمام ساخته شده اند.برای اینکه یک تابلوی زیبا و جذاب و بی نقص داشته باشید بهتر است از چند مدل گل استفاده کنید.

اگر می دانید که با استفاده از کاغذ چطور می شود گل های دیگری درست کرد،سعی کنید از آنها نیز استفاده کنید و چند مدل گل دیگر نیز به تابلوی خود اضافه کنید.

مرحله سوم: ساخت برگها

ابتدا کاعذهای رنگی سبز رنگ را به صورت مثلثی و در سایزهای مختلف ببرید.حالا همانطور که در شکل نشان داده شده است آنها را تا کنید.

در این مرحله سعی کنید دقت زیادی به خرج بدهید و با هنرمندی و توجه خاص کاغذها را تا بزنید .هرچه تای کاغذها زیبا تر و ظریف تر باشد و با دقت بیشتری انجام شده باشد برگ های شما طبیعی تر و زیباتر می شوند.

مرحله چهارم: چسباندن گل ها وبر گها روی چهارچوب

در این مرحله ابتدا نی های چوبی که با استفاده کاغذ سفید پوشانده شده بندوند را به هم می چسبانیم.می توانید در شکل مشاهده کنید که ما چگونه با چسباندن میله های سفید آماده شده به صورت افقی و عمودی بروی هم یک شبکه مربعی شکل زیبا آماده کردیم.

این چهارچوب زیبا و البته سبک، زمینه خوبی برای چسباندن گل ها و برگهاست.از آنجایی که رنگ میله ها سفید است می توانیم چهارچوب سفید و زیبایی داشته باشیم که گل ها و برگ ها را با رنگ های شاد و رنگارنگ،جذاب تر نشان میدهند و باعث بیتشر دیده شدن آنها می شود.

حالا به سلیقه خودتان گل ها و برگ ها را با استفاده از چسب بر روی چهارچوب بچسبانید.می توانید ابتدا برگ ها را بر روی چهارچوب بچسبانید و سپس گل ها را بر روی آنها قرار بدهید.

قبل ازاینکه گلها و برگها را با چسب بچسباندی ابتدا آن ها را بر روی قسمت های مختلف چهارچوب امتحان کنید و هر زمان که از طرح ایجاد شده مطمئن شدید آن ها را با چسب بچسبانید که طرحتان به هم نریزد.

بهتر است قرار گیری گل ها در کنار هم از نظم خاصی پیروی نکند.به سلیقه و حس تان اطمینان کنید و آنچه که به چشم شما زیباتر و دلنوازتر به نظر می رسد را انجام بدهید.

بهتر است همه گل ها و برگ ها را در یک گوشه از قاب انباشته کنید و آنها به صورت نامنظم کنار هم بچینید.می توانید رنگ های مشابه را نزدیک به هم قرار بدهید.یک روش دیگر نیز این است که رنگ های مشابه را در قسمت های مختلف پراکنده کنید تا درکنار هم نباشند.همه این ها به سلیقه شما بستگی دارد.

خوب به این تابلوی زیبا و دوست داشتنی نگاه کنید.به همین راحتی می توانید با استفاده از متریال ساده و ارزان یک تابلوی هنری و فوق العاده زیبا بسازید و از رنگ های شاد و زنده آن برای طراوت بخشیدن به اتاق پذیرایی خود استفاده کنید.

بد نیست بدانید که هیچ کاری غیر ممکن نیست  و فقط کافیست که تصمیم بگیرید و اراده کنید.آنگاه خواهید دید که همه چیز در مسیر هدف شما قرار می گیرد و همه مسیر های  سخت و دشوار برایتان آسان می شود.

نظر بدهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد